חג פורים גורם לי לחשוב!

Loriella

New member
חג פורים גורם לי לחשוב! ../images/Emo152.gif

האמת, שהתחלתי לחשוב על זה מאז שגיליתי את הפורום החביב הזה, ששורץ בחנונים אמיתיים ולא רק במעריצי התוכנית. והשאלה היא...מי הם "חנונים אמיתיים"? אני מניחה שכבר ניהלתם על הנושא דיון בעבר אבל אשמח לשמוע את דעתכם.
איך הגעתי לחשוב על זה?
אני עובדת בחנות בגדים, ולרגל חג פורים אנשים רבים מגיעים לחנות ומבקשים לרכוש פריטים בצבעים שונים ומשונים להשלמת התחפושת שלהם.
עד עכשיו הגיעו אנשים עם תחפושות מעפנות ביותר (מכשפה, סוכן חשאי, מעודדות פוטבול?!
) אחר כך הגיעו האנשים ההזויים (גזר, שמש, ענן
) והיום הגיעו המבוגרים שדחו את הכנת התחפושת לרגע האחרון, כלומר- תחפושות מעניינות!!
זה התחיל מבחור שאמר שהוא מתחפש למשהו שאני "בחיים לא אכיר" וכשהפצרתי בו לגלות הוא אמר למשחק המחשב assassin's creed. אמנם מעולם לא שיחקתי, אבל מכירה! אחר כך הגיעה בחורה ששוב, אמרה, "את בטח לא תכירי", והיא מתחפשת לאדירה מכולן הארלי קווין (וחבר שלה לג'וקר
). התלהבתי ממש כמובן. השלישית קנתה טייץ צהוב, ולמרות שבמבט ראשון היא נראתה כמו אפריל אוניל, היא מתחפשת לרוג. בכל מקרה!! יש לי פואנטה!!!
בזמן שאני התלהבתי ממש מכל התחפושות המקוריות והמגניבות, חברתי לעבודה לא הכירה אף אחד מהשמות שנזרקו לאוויר היום. ואני הרגשתי ממש אבל ממש.. חנונית!!
ודווקא כשאני קוראת פה אני מרגישה ממש מעפנה ולא מספיק חנונית כי אני לא אוהבת מתמטיקה (ממש ממש שונאת מתמטיקה!!
) ואני ממש אוהבת קומיקס אבל לא בצורה אובססיבית. ולכן אני חוזרת לשאלתי המקורית- מה זה לעזאזל חנון?!
(מתנצלת על החפירה, מקווה שהעברתי למישהו זמן פנוי ושעמום, בנעימים
) (ושלא תהרגו אותי, שרשור ראשון שלי כאן
)
 

innocence

New member
זה מוזר שאצלך זה ככה..

דווקא כל מי שאני מכירה מתחילה לעבוד על התחפושות הרבה הרבה הרבה לפני פורים, וממש לא ברגע האחרון XD
 

is00

New member
אין דבר כזה "חנון אמיתי"

חנון זה מושג מאוד רחב, לטעמי. יש הרבה סוגים של חנונים. אדם לא חייב לאהוב מתמטיקה כדי להיחשב כחנון. אדם גם לא חייב לאהוב קומיקס כדי להיחשב כחנון. מה שכן, נראה לי שחנון אמיתי צריך לאהוב לפחות אחד מהז'אנרים הבאים - מד"ב(או איזה תחום של מדעים), פנטסיה או קומיקס. מעבר לזה... חנון לא חייב להיות גאון או חכם במיוחד כדי להיחשב כחנון. לדעתי.
 

Loriella

New member
הצלחת לבלבל אותי!

אין כזה דבר חנון אמיתי, אבל חנון אמיתי חייב לאהוב מד"ב פנטזיה וקומיקס...? אני גם לא חושבת שחנון אומר גאון או חכם. חנון זה סוג של סטייטמנט, אבל מה היא אומרת? אני חושבת שזה משתנה בהתאם לסביבה שבה נמצאים. לדוגמא כאן בפורום, אני מניחה שאהיה קצת פחות חנונית מחלק מהאנשים לפי הדברים שקראתי (אני עדיין לא מכירה פה אף אחד מספיק טוב בשביל לדעת, אבל אני מניחה) אבל בקרב החברים לדוגמא אני די חנונית, אוהבת קומיקס, פנאטית של סרטים מצויירים, אוהבת לשבת בבית במידה שווה ללצאת ועוד כל מיני דברים שכאלה.
 

is00

New member
אשים דברים על דיוקם.

לא לאהוב גם מד"ב, גם פנטסיה וגם קומיקס אלא לפחות אחד מאלה או באריכות - או מד"ב או פנטסיה או קומיקס. האהבה הזו לאחד מהז'אנרים האלה היא לדעתי מה ש"משייך" את החנון ל"עולמם של החנונים".
 
מזל טוב על השרשור ../images/Emo65.gif!

אחלה חומר למחשבה
. בעולם שלי כולכם חנונים - לדוגמא אין לי מושג ירוק מי זו הארלי קווין והכי גרוע מכל הוא שזה גם לא מעניין אותי מספיק שאגגל
. לכן תרגישי ב
, את חנונית בזכות ולא בחסד
!
 

DDN

New member
ובכל זאת

כי אני יודע שחייך לא יהיו חיים בלי שאיזה חנון קומיקס יחפור לך בנושא ד"ר הארלין קווינזל הייתה הפסיכולוגית של הגו'קר בארקהאם. בסופו של דבר התאהבה בו, התערערה והפכה להיות החברה (והמשרתת) שלו אחד הציטוטים האהובים עליי מהסדרה (שדובבה לעברית) - הארלי ניסתה להשתקם, ולא הלך לה. חטפה (בטעות) בת של גנרל, והן נוסעות במכונית, כשהוא מתחיל לירות בהן עם טנק. החטופה: "את לא מבינה, זה אבא שלי!" הארלי: " לא חמודה, את לא מבינה, זה אבא שלך בטנק!" http://en.wikipedia.org/wiki/Harley_Quinn
 

StriX Starlight

New member
אעלק לא תכירי את הארלי קווין..

בלי להתאמץ יותר מדי אני יכולה לחשוב על חמש בנשים שאני מכירה והתחפשו להארלי, כל אחת יותר מהממת מהשנייה. ואפילו אשקיע עבורך באילוסטרציה: דמיאן (ידיד אהוב במיוחד) ובת הזוג שלו, דניאל.
 

innocence

New member
אני מהמשקיענים של פורים...

אבל אני לא יודעת אם זה הופך אותי לחנונית.. כאילו, חנון יכול להיותת הרבה דברים, אני מניחה.. וסתם כי אני יכולה, להנאתכם - התחפושות שלי:)
 
א. התחפושות שלך מהממות

ב. את יותר ג. את נראית כמו בחורה שמבינה עניין, איפה אני קונה גרביים עד מעל הברך? אני קצת מסתבכת עם זה...
 

innocence

New member
*^^*

תודה על המחמאות. גרביים מעל הברך או ירכונים? בסגנון של גרביון או של גרב? כמה מעל הברך? גרביים רגילים מעל הברך אני קונה בד"כ בחנויות כמו הנגאר או בתחנה המרכזית. גרביונים זה אחרת, ואפשר למצוא אפילו במקומות כמו הסופר פארם.
 
גרביים בסגנון של גרב :)

קצת מעל הברך. ואין לי רגליים מאוד ארוכות אז זה כנראה לא מאוד מסובך... הייתי בחנויות בבני ברק וכל מה שראיתי היה בעיקר לבן. אני לא בטוחה עדיין בתחפושות שלי אבל חשבתי על משהו לא לבן... משהו עם קשקוש כלשהו אולי. האנגר את אומרת? יש לי אחד באיזור, נקפוץ נראה מה יש להם להציע.. :)
 

innocence

New member
בהנגאר יש בעיקר חלקים,

אבל יש מציאות בשווקים ובחנויות הלבשה תחתונה קטנות כאלו, כמו "דנה" ברמת גן וכאלו. בגרביונים יותר קל למצוא "מעניינים".
 
למעלה