חג שבועות שמח

Tali1912

New member
חג שבועות שמח

תבלו, תכייפו,תהנו עם האורחים/המארחים
טל-יה
 
חג עצמאות שמח יש לי בעיה

אני לוחצת על HIT כמו בכל פעם כדי להמליץ על רשומה וזה כבר למעלה משעה יותר מ10 רשומות שלא הצלחתי להמליץ עליהם שאני לוחצת כתוב לי >>>>> עשיתי העתק """עליך להרשם או להכנס למערכת תפוז """ <<<<<< אבל אני רשומה, עשיתי יצאתי ממהמערכת ונירשמתי חזרה מה קורה כאן ? מצטערת שלא לקחתי כמה כתובות של בלוגים בכל מקרה לקחתי כנסי כאן <<<< ותנסי להמליץ תראי מה יתן לך <כאילו ואת לא רשומה > אשמח אם תגידו לי משהו בענין }{ תודה על העזרה ועל תשובתכם ................!!!!!
 

Tali1912

New member
טוב...........

חג שבועות שמח,
את עצמאות כבר עברנו,אלא אם כן את ממשיכה לחגוג למדינה שישים גם בשבועות. עכשיו ככה: חל שינוי בהמלצות כשתלחצי על hit it יפתח לך חלון מוכר של עריכת ההיט, תצטרכי או להשאיר את הטקסט כמו שהוא או לערוך אותו מחדש, לסמן את הקטגוריה ולשלוח לאוויר <מצרפת לך צילום מסך מבלוג שלי> אני ניסיתי המלצת היט, לפני שהגבתי לך וראיתי את זה מופיע: http://www.tapuz.co.il/Hit/Item.aspx?i=9597 אם את לא בטוחה, תבדקי בהיטים החדשים. התופעה של """עליך להרשם או להכנס למערכת תפוז """ ,כנראה זאת תקלה טכנית שצריך לבדוק אותה. בכל אופן
שלי, אם יש לך כמה היטים להמליץ, תשמרי אותם קודם במועדפים שלך, כדי שלא תצטרכי במקרה של תקלה לחפש אותם שוב, תמיד תוכלי למחוק מהמועדפים אחרי שהמלצת עליהם בהיט. תנסי להמליץ דרך החלון החדש שמופיע ותעדכני אם הצליח לך.
 
למעלה