אכן כתבה מעניינת ...
כתבה המאפשרת להדיוטות כמוני הצצה לתחום, וכנראה גם ממחישה את המתרחש בו ... בשורה תחתונה, הכתבה הותירה בי תחושה (מוטעית אולי) של "גולם הקם על יוצרו", או, במילים אחרות: התעשייה הפכה סמן ימני לעשייה ... במקום שתהא פועל יוצא שלה ... עולות בכתבה שאלות רבות וחשובות, סביב: תכנים ומקורות להם, בעיות תקצוב ושינוע, תרבות הרייטינג, "אינפלציה" בהצגות (תאטראות ?), שפוט והערכה של הצגות, ועוד. אבל, משום מה חסרה לי התייחסות ל"יד מכוונת" - לשוטר תנועה העושה סדר בצומת פקוקה במכוניות, והרושם שנוצר הוא, שפשוט אין יד מכוונת ... וזה מתחבר לי עם תגובתו הקודמת של אילן, שב 2-3 משפטים נגע בלב הבעיה, בדייקנות של קרן לייזר ... התוצאה, בחלל הקיים, מערכת החינוך (הלקוח הגדול ביותר בתחום התאטרון בפרט, ותאטרוני ילדים בפרט), ואם אדייק אליבא דה-כתבה, המורה שפרה (או איך שלא יקראו לה), היא שקובעת את עתידם המקצועי של העוסקים בתחום באופן כללי, ומה יאכלו מחר בארוחת בוקר באופן ספציפי. עצוב ... חבל ... הדילמה בין התמקצעות לבין ניהול קיימת בכל תחום. ונכון שיש קושי לשלב בין השניים, כי עוגת המשאבים היא סופית, וכל חלוקה שלא תהא, מקטינה את העוגה השלמה ... ובכל זאת, בתחומים אחרים הבינו, שאם רוצים לחיות (לא רק לשרוד), יש לעשות ויתור כלשהו. דהיינו, עיסוק בניהול. והמפתיע, שתמיד נמצאים אותם אלה שמוכנים לקפוץ על העגלה, ואינם חשים ששלמו את מחיר הויתור ... להיפך, יש מקרים שזו אפילו העדפה שלהם. מה שאומר, צריך רק למצוא אותם ... ושוב, איני עוסקת בתחום. יכול להיות שהדרייב של אמנים שונה. ולכן הפסקה האחרונה אינה רלבנטית כלל ... מנגד, אולי חומר למחשבה ... חג שמח. חנית.