חדר רחצה/ שרותים

ענתש

New member
תודה, האמת שלא הייתי מעיזה

להכנס לשם (כן, יש לי בעיה כזו של לא להעז להכנס למקומות שאני לא יכולה להרשות לעצמי, אני מתביישת...). גם בחנות של נגב קרמיקה בנתניה היו מקסימים אליי אפילו שבאתי לבלבל להם את המוח בלי תוכניות בכלל אפילו... אני רוצה לבדוק גם את "תפוז" בנתניה. ואלוני שפיים, רשמתי לי.
 

איריסג

New member
את ממש לא צריכה להתבייש...

אף אחד לא מסתובב עם יתרת העו"ש שלו רשומה על המצח... אנחנו דווקא עשינו סיבוב בכמה מהחנויות היותר יוקרתיות שיש. נכנסנו ל"אפתי" ול"בולטהאופ" , חנויות שמדברים שם איתך על מטבחים שמתחילים מ 100 אלף ש"ח - ועדיין, היו מאד סבלניים אלינו, מאירי פנים ומאד נחמדים. היינו גם באיטל חרס - שגם שם יש דברים מאד יוקרתיים (לצד דברים שהמחירים שלהם ממש בסדר), אולם תצוגה גדול ומפואר - ועדיין, היו סופר נחמדים, ונשמעו הוגנים מאד לגבי דברים שהם לא ייבוא שלהם - אמרו לנו בפירוש שאפשר למצוא יותר זול. וכאמור - אלוני בשפיים, שנחשבים ל"אימפריה" - גודל אולם התצוגה שלהם לדעתי פי שלושה מ"חזי בנק" - ועדיין היו סופר סימפטיים. גם בתאורה - נכנסנו ל"אולטרא לייטינג", היו שם דברים מדהימים. כל המקומות האלה, עזרו לי למקד את עצמי לגבי מה אני אוהבת ומה לא - וזה לא בושה ללכת לראות, לדעת מה מוצא חן בעינייך - ולחפש מקבילה שלו במחיר סביר. ככה, אגב, גילינו שהמחיר של מנגנוני הדחה סמויים הוא סביר מאד, ושראש המקלחת הענקי של גרוהה, שאני מפנטזת עליו מאז שהיינו במלון בקטוביץ' - גם הוא במחיר שאני בהחלט יכולה להרשות לעצמי.
 

דנה A

New member
חזי בנק

בסיבובינו הראשוניים ביקרנו גם בחזי בנק ונתקלנו דווקא ביחס אדיב מאוד, למרות שרצינו רק להתרשם ביננו לעצמנו לראות את המבחר הקיים, את הריצופים והחיפויים פנו אלינו מס' פעמים והציעו עזרה. שאנחנו ויתרנו עליה. אגב, מסתבר שמחירים הרשומים- הם רק לקישוט... מסתבר שכל מחירים שמופיע בריצוף/חיפוי וכד' אינו המחיר הסופי! אחוזים רבים נושרים בזמן שמגיעים לשולחן! כשאנחנו ראינו מחירים מטורפים לריצוף ממש היינו נבוכים- נכון ישנם גבוהים בצורה ממש מטורפת (למעלה מ 1000 שח' למטר) אבל יתר המחירים לאחר שתקזזו מהם כ 40 % יראו כסבירים הרבה יותר. (אני עוד לא סגרתי או הזמנתי עדיין, רק בירורים ראשוניים) מסתבר שלא כדאי לותר על סיבוב למרות המחסומים הראשונים
 

אמארונה

New member
נתקלנו בהתקזזות הזאת

של עשרות האחוזים בכל המקומות שבהם ביקרנו בנושא של ריצופים וחיפויים, וביקרנו בהרבה כאלה (בעלי אפילו יגיד שיותר מדי...). אני העדפתי שההתקזזות הזאת תהיה ממחיר התחלתי שהוא שפוי.
 

דנה A

New member
גם אני הייתי מעדיפה, לא מבינה את שיטת

השיווק הזו שנהוגה בכל המקומות לדעתי, במודי בכפר מלל בעצם אמרו לנו שהם לא עובדים כך, אך לא בדקתי זאת ממש..
 

אמארונה

New member
אני חושבת שחלק מהעניין

זה הכמויות. המחיר ללקוחות שבאים לקנות 20 מ"ר של מרצפות שונה ממחיר של כאלה שבאים לקנות 200 מ"ר ועוד קונים על הדרך הרבה מאוד דברים אחרים.
 
למעלה