חדשה בפורום הספציפי הזה...

חדשה בפורום הספציפי הזה...

שמחה מאוד שנפתח סוף סוף פורום שכזה, קצת עלי: אני מנגנת חליל צד כבר מספר שנים מגיל צעיר מאוד. במהלך השנים, למדתי לנגן די טוב, אני מתאמנת כל יום, בסביבות שעה וחצי -שעתיים, המורים שהיו לי לא ממש לימדו אותי תיאוריה ניסיתי ללמוד בכוחות עצמי, המטרה שלי בשלב הזה היא להתקבל ללימודים גבוהים למוזיקה, לצערי לא נראה לי שאיזשהוא מוסד יקבל אותי כיוון שבתיאוריה אין לי כמעט מושג, הייתי שמחה אם תוכלו לעזור לי בנושא זה. ושוב פורום יפה מאוד!!!
 
אני חייבת לציין...

נכנסתי לקישורים של הפורום, הספקתי כבר להוריד תוכנה - אין כמוכם!!! הייתי מציעה שיהיו אתרים כמו האתרים המקורשים בעברית!
 

orbiti

New member
לגבי מוסדות להשכלה גבוהה

אני לא חושב שתהיה לך בעיה להתקבל למגמת ביצוע (במגמת קומפוזיציה או ניתוח אני משער שהדרישות הן אחרות), בהנחה שאת יודעת לקרוא תווים. דבר שעושים לאנשים "מסוגך" הוא בד"כ דבר שנקרא ´מכינה´, ומלמדת קורסים בסיסיים בהרמוניה, קצב וכו´, ואחרי שעוברים אותו ניתן בקלות לעבור את בחינות הכניסה. בכל מקרה נשמח לענות לך כאן בפורום על כל שאלה שתהיה לך בנושא הנ"ל.
 
לאיזה ´מוסד´ את מתכוונת?

קונסרבטוריון או תיכון כלשהו? (אלא אם את מבוגרת יותר ^^;)
 

orbiti

New member
אני חושב שהיא מתכוונת

למוסדות גבוהים יותר - אוניברסיטאות, מכללות וכו´.
 
^_^../images/Emo182.gif

סליחה על אי ההבנה.. ומצטערת שאינני יכולה לעזור לך, בנושא לימודים גבוהים אינני מבינה כלל
 

giladsh

New member
אם את מוסיקלית יקבלו אותך!

למוסדות אקדמיים יש בד"כ דרישות מינימום לגבי ידע תאורטי מוקדם. ברוב המקומות אפשר , כמו שכבר אמרו, לעשות מכינה כדי להגיע למצב הנדרש. אם את בתחום המוסיקה הקלה, את יכולה לנסות להתקבל ל"רימון", שם תנאי הקבלה היחיד כמעט הוא שמיעה מוסיקלית ואת לימודי התיאוריה אפשר להתחיל כמעט מאפס. אמנם "רימון" בעצמו הוא לא מוסד אקדמי אך יש בו מסלולים בשיתוף מוסדות אחרים המובילים לתואר אקדמי: מסלול לביצוע ויצירה רב תחומית בשיתוף עם האקדמיה בירושלים, מסלול לתעודת הוראה בשיתוף עם מכללת לוינסקי, ואפשרות להמשיך במסלולים שונים לתואר במוסיקה בברקלי קולג´ בבוסטון (הקורסים של רימון מוכרים שם ובעוד מוסדות מכובדים בחו"ל). אם התואר לא מטריד אותך תוכלי ללמוד ברימון במגמות ה"רגילות" -הרמה בהחלט גבוהה והאוירה מצויינת. אם את בתחום הקלאסי- את יכולה לקחת מכינה באחת האקדמיות (ירושלים, ת"א או החוג למוסיקה באוניברסיטת חיפה) או פשוט לקחת שיעורים פרטיים ואז לגשת לבחינות הקבלה שלהן.
 
למעלה