חדשה בפורום עצה לבדיקת מי שפיר

ענת 2308

New member
חדשה בפורום עצה לבדיקת מי שפיר

אני אחרי טיפולים של שנתיים שבסוף קרה לי נס ובהפסקה של חודש בין הטיפולים נקלטתי להריון טבעי. רק בשבוע 9 ילו שזה תאומים!!! טבעי!!! פשוט לא יאומן. יש לנו בעיה גנטית שדורשת בדיקת מי שפיר. יש לי רופא שעשה לי פעם (יש לי 2 ילדים בני 4.5 ו-6.5) מי שפיר אבל אני לא יודעת אם הוא מומחה לתאומים. אני במכבי יש לכם המלצות על רופא שמתמחה בתאומים? תודה מראש ענת.
 

ד1971

New member
ברוכה הבאה ובשעה טובה../images/Emo140.gif

היום הזמנתי תור לפרופ' ליפיץ יש עליו המון המלצות הפרופ' לוקח 2300 ש"ח אם את מתחת לגיל 35 את צריכה לשלם לביה"ח (אסותא פ"ת) עוד 2300 ש"ח. מעל גיל 35 המדינה משלמת את העלות של ביה"ח. שיהיה הריון קל תקין וארוך
 

ענת 2308

New member
נא פרטים

מה הטלפון שלו? אגב אם יש לי אישור ממשרד הבריאות בחינם אני בכל זאת משלמת לו ולא לאסותא? את שמעת גם על פרופ' כהנא?
 

ד1971

New member
היי

הטלפון לקביעת תורים 5673443 052 עדי/ קרן המזכירות של פרופ' ליפיץ גם לי יש אישור של משרד הבריאות לבדיקה בחינם לכן אני פטורה מתשלום לביה"ח אבל לא לרופא. לא שמעתי על כהנא בהצלחה
 

ענת 2308

New member
מצאתי החזר נוסף מהקופה

את החלק של הבית חולים יש לי בחינם אבל את החלק לרופא יש לי החזר של 1500 מתוך 2300 ככה שיוצא לי לשלם ס"ה 800 ש"ח מגניב לא?
 

ענת 2308

New member
אז ככה

מגיע החזר לרופא פרטי והמכון עצמו מכוסה ע"י האישור של משרד הבריאות זה מה שאמרו לי בקופה פשוט להתקשר למשרד הקרוב לביתך ולשאול נתתי את כל האינפורמציה.
 

אפרתי ב

New member
מאיזה קופה מדובר?

התקשרתי היום למכבי והם אמרו לי שלא מחזירים על דיקור כי אני מעל גיל 35 וזכאית מטעם משרד הבריאות וע"כ מגן זהב אינו מחזיר על דיקור. ייתכן ויש אפשרות להחזר ממקור אחר או שלא מדובר על מכבי? מה זאת אומרת החזר על רופא פרטי? לא חשוב מה הוא עושה? גם לדיקור? תודה.
 

גוליגל

New member
את בטוחה שיחזירו לך על ליפיץ?

לפי מיטב בירוריי, ליפיץ לא בהסדר עם מכבי (לא רשום כיועץ הקופה) ולכן אין עליו החזרים. אם אני טועה אשמח לדעת! אם יסתבר לך שלא, הרי יש לך אישור ממשרד הבריאות (בגלל הגנטיקה) ולכן את יכולה לעשות בכל בית חולים. אני קיבלתי המלצות גם על הנדלר (מאסותא פ"ת), גם על מושונוב (אסותא ת"א), ועל עוד כמה שכבר לא טרחתי לברר לגביהם. שניהם מדקרים תאומים רבים. בהצלחה!
 

ענת 2308

New member
ביררתי במכבי

ואמרו שאת ההחזר על הבי"ח זה מהקופה וההחזר לדיקור זה כן מגיע לא מדובר ביעוץ אלא בדיקור וביררתי במשרד של הסניף לא במוקד מגיע החזר על רופא פרטי ומכירים את ליפיץ ובררתי בוודאות תתקשרו לשאול. שוב החזר על רופא מדקר 1483 ש"ח לתאומים ו900 ומשהו לאחד תגידו את הסכום הזה שיחפשו לכם בחוקים של הקופה לגבי מי שפיר בלבד כמו שבקדו אצלי. שוב זה בנוסף לאיור ע"ח משרד הבריאות. אני לא יודעת מה לגבי גיל נראה לי שאין קשר מגיע לכל אחת.
 

אפרתי ב

New member
עוד ברור קטן

ביררת במשרד של הסניף שלך? במוקד, אכן, לא מכירים אותו, אבל אם את אומרת שבמשרד של הסניף כן, זה מעולה. אברר גם המון תודה.
 

ענת 2308

New member
כן

בסניף ביררתי שהולך להחזיר לך אתהכסף שזה הכי חשוב והוא היחיד שגם אם יש לך החזר מהמדינה צריך לשלם לו.
 
אם יש לך מימון קופ"ח/מדינה

את לא משלמת כלום! דרך אישור של ייעוץ גנטי קיבלתי מימון של הקופה לבדיקה. ביצעתי אותה אצל ד"ר הנדלר באסותא פ"ת - רופא מהנהדרים שפגשתי, הן במקצועיות והן באישיות.
 

אפרתי ב

New member
השאלה על ד"ר ליפיץ ספציפית

האם גם אצלו אני לא משלמת אם יש לי מיומון מהמדינה, או שייש דרך לקבל החזר מהקופה אליו. כבר קבעתי אליו תור.
 

ענת 2308

New member
לא במדויייק

החינם זה התשלום לבי"ח ולרופא עצמו לליפיץ חייבים לשלם ומקבלים החזר מהקופה. שאר הרופאים זה בחינם.
 

ענת 2308

New member
דברתי עם המזכירה של ליפיץ והיא אמרה

שההחזר על התשלום לרופא הוא רק למי שמגיע אישור גנטי והחזר מהמדינה. מישסתם עושה לא מגיע לה ויש החזר בכל אופן של 1600 מהקופה על כל ה4000 למי שכן יש בעיה גנטית כמו לי מגיע גם מהרופא וגם החזר על הבי"ח. הנייד של המזכירה עדי הוא: 052-5673443
 
למעלה