חדשה בתחום- תיאום פרטי וציבורי

amiga123

New member
היי לכולן,

ימים ראשונים לאחר קבלת בשורה על רזרבה שחלתית ירודה בגיל צעיר, מאוד לא פשוט.
צריכה לקבל החלטות בהקדם האם להתחיל מהקפאת עוברים או לעבור ישר לטיפולי IVF, ומניחה שלאורך הדרך יהיו עוד המון שאלות נוספות.

רציתי להבין יותר כיצד עובד כל הנושא של פרטי מול ציבורי-
הייתי שמחה ללכת לרופא פרטי שאני סומכת עליו ובוחרת בו, ולעשות את כל התהליך מולו, אך ממה שהתחלתי להבין זה יוצר סרבול נוראי ברמת המעקבים והתרופות. בשביל כל מעקב זקיקים ובדיקות דם אני צריכה להטריד את רופא המשפחה, לקבל תשובות ואז לעדכן את הרופא הפרטי, בשביל כל השבחת זרע צריך להטריד את רופא המשפחה של בעלי, והכל נראה מאוד מסורבל.
זאת, לעומת מרכז בריאות האישה בכללית, שם פתחתי תיק וראיתי שיש פרוטוקול מאוד מסודר לכל העניינים, הם מוציאים את כל האישורים, ההפניות והמרשמים שצריך, והעסק עובד ביעילות, למעט העובדה שאני אצל רופא מהקופה.

האם יש דרך להפוך את התהליך ליעיל יותר, ובכל זאת ללכת לרופא פרטי? האם מקובל ללכת לרופא שמטפל בי בקופה באופן פרטי, ועדיין לקבל ממנו הפניות לבדיקות ומעקבים, מרשמים וכו' דרך מרכז בריאות האישה בכללית (שהוא עובד בו)?
ושאלה נוספת- קיבלתי מהקופה אישור לIVF, האם ניתן ללכת ליעוץ פרטי אצל הרופא מהקופה ועדיין לנצל את טופסי ה-17 מהקופה כך שהוא יעשה לי את ה-IVF במימון הקופה?

בקיצור, אשמח לדעת האם זה בהכרח "או או", לגמרי פרטי או לגמרי ציבורי, או שיש דרך המשלבת בין הדברים ומקלה על האישה.

תודה גדולה ובברכת ידיים מלאות לכולן.
 
אולה אמיגה :)
בקצרה...
קופת חולים כללית
מרכז בריאות האישה
תל אביב
דוקטור אלדר עידו
הוא מקצוען על והכל קל מאוד שם מבחינת ניירת
האמת הייתי אצלו בטיפול פרטי וכעת בטיול הקופה ולא שמה לב להבדל ברמת השירות
רק פחות כואב לי בכיס
הוא לגמרי שילוב:)*
 
אני מטופלת בקופת חולים מאוחדת ומרגישה שאני מקבלת טיפול פרטי. זה הכול תלוי ברופא/ה. הייתי אצל רופא שלא מצא חן בעיני הטיפול שלו ועברתי לרופאה הנוכחית שלי שהיא פשוט מדהימה.
 
למעלה