חדשה-גם פה וגם בפוליציסטיות

יעל2016קל

New member
האמת היא...

שאני ממש רגועה והתגובה שהוגבה כנראה נאמרה באמת מתוך כאב ותסכול מאוד גבוהים...אני אופטימית ובנתיים אפילו היה לי ביוץ ואני כבר ביום 8 לביוץ...התייעצתי עם הרופא נשים ובכל מקרה ממשיכה עם הרפואה הסינית. חום השחר אצלי לגמרי מייצג...אמנם התנודות בטמפרטורה גדולות,אבל עדיין לאחר ביוץ יש עליה ורואים אותה. השתמשתי במשך 46 ימים בסטיקים לזיהוי ביוץ והם אפילו היו חיוביים בזמן הנכון (להפעם לפחות) ובשלב זה חוץ מלחכות לפחות עוד מחזור אחד, אני לא עושה כלום. הרופא הסכים ריתי ואף ייעץ לי לחכות עוד קצת כי איקקלומין תמיד אפשר לתת. אמנם אני מאווווד רומה ילדים אבל אני בת 30 וממש לא בלחץ...אני מאוד מקווה שאיכשהו במגיבה הראשונה יכנס משב רוח של אופטימיות...ורק בשביל לסבר את האוזן חברה טובה שלי חיכתה 6 שנים. שום איקקלומין ושום טיפול לא עזר...אחרי 6 שנים נכנסה פעמיים להיריונום טבעיים ויש לה שתי בנות מדהימות...שיהיה בהצלחה לכולנו :)
 

יעל2016קל

New member
חדשה-גם פה וגם בפוליציסטיות

היי כולן :)
מנסים להיכנס להיריון...היה לי מחזור טבעי ראשון ואחרון (מאז גיל 17) בתחילת מאי...היום אני ביום 27 למחזור ושום סימן לביוץ בנתיים..
אני עוקבת אחרי חום השחר (לאחר הביוץ הקודם עלה יפה ובצורה ברורה)
אני מטופלת בדיקור וצמחי מרפא ומאמינה בזה
אני עוקבת אחרי הפרשות אבל עד כה לא באמת זיהיתי את ההפרשות הנכונות (גם הייתה רק הזדמנות בחודש הקודם ואז עוד לא הייתי ככ בעיניין).
הבנתי שהסטיקים לא מדוייקים ובכל מקרה עד כה לא נצפה ביוץ..
אני גם קצת מיואשת וגם מנסה להבין אם יש דרך להקל על התסכול+חוסר סבלנות.
בנתיים אני לגמרי עדיין חיובית ואופטימית אבל אין לי סבלנות...זו האמת...
למישהי יש טיפים?
 
אני אומרת לך את זה בצער רב

חום השחר וכל ערכות הביוץ נועדו לנשים "רגילות" זה לא רלוונטי במקרה של שחלות פוליציסטיות,
אם לא היה לך מחזור טבעי ואין ביוץ אז כל מה שנותר זה לאחל לך שתהיי חזקה כשתצטרכי להתמודד עם טיפולי פוריות, בתקווה שיהיה לך מזל ותצליחי להיכנס להריון בלי לסבול יותר מדי זמן.
אבל אם אין משאבים נפשיים וכספיים בשביל טיפולי פוריות ו/או שהטיפולים נכשלים אז אפשר גם לאמץ או להיות בלי ילדים ועדיין לחיות חיים מספקים.
בתור פוליציסטית שהייתה במצב כמו שלך לא בייצתי ולא קיבלתי מחזור בלי תרופות, מאז שהפסקתי אני מקבלת באופן לא סדיר.
טיפולי הפוריות הביאו אותי להתמטטות נפשית וגרמו לי לאבד את האמונה,
אבל גם אם בהתחלה נראה שזה סוף העולם עם הזמן מבינים שיש חיים גם אחרי האבחנה הרפואית ולא חייבים ילד בכל מחיר, ילדים זה לא תמיד שמחה.
אם את לא מוכנה בשום אופן לדמיין את החיים שלך ללא ילדים, אז את יכולה ללכת לטיפולים אבל להיערך לכך שזה עלול לקחת הרבה זמן וצריך המון סבלנות וחוסן נפשי זה דורש התמסרות טוטאלית לתהליך ומוטיבציה גבוהה בשילוב עם מוכנות לוותר על דברים אחרים בחיים.
 

חדשה285

New member
קצת אוטימיות...

צר לי אך התגובה האחרונה נראית לי קצת מרחיקת לכת.... את בת 27 צעירה מאוד... גם אני בת 28 פוליציסטית מטופלת באיקקלומין ועוברת עכשיו לזריקות ומאוד אופימית!! עשיתי מעקב אולטראסאונד עש זקיקים רבים פשוט קטנים הסיכוי להריון גבוהה מאוד במיוחד שמטפלים בגיל צעיר... יש לי 2 חברות פוליציסטיות שנכנסו להריון טבעי בתוך נטילה של כדורי איקקלומין כבר בחודש הראשון. כל מקרה לגופו לשמור על אופטימיות מאוד עוזר:)
 
למעלה