חדשה טובה לשם שינוי!!!!

רפי2002

New member
חדשה טובה לשם שינוי!!!!

בתכניתם החדשה של בן ורוזן אמרו שברק מתכוון לחזור לפוליטיקה תוך שנה, שנה וחצי.... ישששש!!!!!!!!!!!! האיש הכי מתאים לראש ממשלה (אחד המתאימים)!!!!!!!! יאלללה, אהוד ברק ראש ממשלה....איזה טוב זה!!!!!!
 
חבל רק...

שמאות ההרוגים מאז תחילת אינתיפאדאת אוסלו, שנהרגו באחריותו העקיפה/ישירה (כל אחד שיחליט מה שהוא רוצה), כבר לא יוכלו להצביע לו...
 

רפי2002

New member
בן אדם, אכזבת אותי קשות!!!!!!!

אתה מאשים את ברק בכל מה שקורה היום????
 
אענה לך ולכל חברי הפורום במשל

אחד הלך לרופא. אמר לו: כואבת לי הבטן כל פעם שאני שותה עראק. אמר לו הרופא: שטויות, תמשיך לשתות. חזר עוד פעם. אמר לרופא: כואבת לי הבטן כשאני שותה עראק. אמר לו הרופא: תשתה עוד עראק. עוד הרבה. ככל שתשתה יותר יטב לך. כשהפציינט לא יכל עוד, הלך לחדר מיון. עשו בדיקות- ראו כבד הרוס לגמרי. אמרו לו: יש מומחה שיודע לטפל בזה. החליף הפציינט את הרופא שלו ועבר לרופא החדש. עברה שנה. הרופא החדש הפסיק לו את העראק וגם נתן לו תרופות (בניגוד לקודם, שכזכור, אמר לו: תשתה עוד!! לא צריך תרופות!!). אך המצב לא השתפר. הפציינט החליט לתבוע את הרופא הישן. בא עו"ד בשם רפי2002 ואמר: אתה לא מתבייש להאשים את הרופא הישן במה שיש לך היום??
 

רפי2002

New member
משל חביב....אהבתי ../images/Emo13.gif

אבל בוא נחזור לשאלתי, טוב? אתה מאשים את ברק בכל המצב שבו אנו נמצאים כיום????
 
המשל לא ברור??

מי לדעתך אשם במצבו של אותו אדם עם כבד הרוס? זה שלא מנע את המחלה (ד"ר ברק), או זה שלא מצליח לתקן את הנזקים שגרם קודמו (ד"ר שרון), אבל לפחות עושה משהו?
 

רפי2002

New member
אשמתי את שרון??

האינתיפאדה הזו בסךהכל שלב אחד לקראת הסכם השלום.... לא ברק אשם...לא שרון...אף אחד...אצל כל אחד זה היה קורה...
 

byron

New member
אתמול היה לי חלום דומה

אחרי שפורצת אינתיפדה הפלשטינים מרגישים שהם ביטאו את רצונם בחופש ועכשיו ניתן ללכת לשולחן המו"מ ופורץ שלום אמת של אמיצים. כן בטח... יום אחד פורצת האינתיפדה. הפלשטינים מריחים דם וממשיכים לחגוג עליו. לינץ´ ברמלה רוצחים שמביטים לילדים בעיניים בזמן שהם מבלים בליל שישי ואז מפוצצים אותם שינאה שינה שינאה שינאה. תביט לפלשטינים בעיניים ותראה שינאה שינאה שינאה ולדעתי ברק זה הדבר הטוב ביותר שיכול לקרות לליכוד. האפס הזה יפסיד לכל מועמד של הליכוד אפילו יותר מפרס
 

רפי2002

New member
לא מגיב

ורק בגלל שקראת לאדם, שהקדיש למענך, למען משפחתך, למען ילדייך בעתיד, למעני, למען משפחתי, למען ילדיי בעתיד.....למען כולנו, 36 שנים מחייו!!!! לא כולל החיים הפוליטיים.... ואתה קורא לו אפס???? מי אתה בכלל??? מה עשית אתה בשבילנו????. עשית משהו??????? מה אתה שתקרא לו אפס?????? איך אומר נתן זהבי: "תחזור לרב שלך, שלום ולהתראות"
 

Charlie

New member
מסכים איתך, רפי2002

לקרוא לאהוד אפס?? לא מתאים. מה גם שהוא אינו אשם לכל מה שקורה. אין ספק כי לבריחתו מלבנון היתה השפעה ברורה על הנהגת הפלסטינים בראשות ערפאת לפתוח במלחמה הזו מתוך אמונה כי העורף הישראלי יישבר וערפאת יזכה לכל מה שהוצע לו בקמפ-דייויד אך הפעם הוא לא יצטרך לשלם עבור זה דבר. אך להאשים את ברק? הוא "אבי" הסכם אוסלו?? הוא הרי היה מראשוני מתנגדיו! תחילה כרמטכ"ל ואח"כ כשר הפנים (היחיד שלא תמך באוסלו ב´).
 

רפי2002

New member
עזוב אותך מהסכמי אוסלו...

אני מדבר על השירות הצבאי....32 שנה!!!!! 32 שנה הוא הקדיש לנו, ויש פה אנשים שבלי בושות קוראים לו אפס?????? למה מי הם????????????????????????? אבל מה אכפת לי.....עוד שנה\שנתיים הוא יחזור להיות ראש ממשלה....ואז...אני יחזור לישון בשקט...ועם חיוך גדול!!!
 

byron

New member
אני אפס

כל אחד הוא קצת אפס. אבל אם הוא שמאלני אז לא. לשרון ניתן לקרוא רוצח וכל מני גינויים מגעילים. למרות שב-73´ הוא הציל אותנו. למרות שהוא לא קשור לסברה ושתילה. אבל חס וחלילה לקרוא לברק ככה. 53 שנה לא נתשו כאן חיילים פצועים אז את החייל ה"ערבי" המסכן בקבר יוסף ברק החליט לנטוש למוות?
 

רפי2002

New member
לא לא ידידי הקצת האפס (אתה אמרת../images/Emo8.gif

סליחה???? שרון לא קשור לסברה ושתילה??? מאיפה באת???? רוץ מהר לתקשורת....הם ישמחו לדעת... אפילו לראש הממשלה, אני מניח שישמח להחזיר את "החלק" הזה שנפל מהביבליוגרפיה שלו..... ואי אראדי....אנשים לפעמים מדברים שטויות, פשוט לא ייאמן...
 

byron

New member
אני יודע שאתה רוצה להחזיר את י-ם

אבל ירושלים עדיין לא נמצאת בלבנון. שרון היה בירושלים הטבח היה בלבנון אבל אם שרון אשם בזה שהנוצרים טבחו במוסלמים בלבנון האם מנהיגי השמאל אשמים ברציחות של נוצרים בידי מוסלמים? שים לב במה אתה מאשים את שרון בהחלט הוא הפנה עין עיוורת למה שעשוי להתרחש, אבל הוא לא אשם בשום צורה במה שקרה אבל שוב בגלל שהוא מהימין אז הוא אשם. שמעתי שערבי נהרג בתאונת דרכים בלבנון לפני שעה ושרון אשם גם בזה. הוא בכלל אשם בבצורת, בכלכלה בזה שהשמש זורחת בבוקר ועוד יותר בזה שהיא שוקעת בערב.
 

רפי2002

New member
נו באמת!!!!!! ../images/Emo46.gif../images/Emo46.gif../images/Emo46.gif

אין טעם לוויכוח הזה...אתה מאותו סוג של אנשים, שמכין את התשובות לפני שהוא קרא את התגובה, וגם אם אין קשר, אתה כותב את זה!!!!!!!! מה הקשר לזה שאני רוצה להחזיר את י-ם????? מה הקשר????? לא מבין!!!!!!!!!!! או שאתה טיפש, או שאתה בן 3.....בכל אופן, אין טעם לוויכוח הזה עוד!!!! אני רק אגיב לך על הדברים, שלא תחשוב ש"ברחתי".... לא הבנתי במה אתה מאשים את השמאל....עזוב, אין צורךך להסביר, זה לא כזה אכפת לי....בטח עוד אחת מהשטויות שלך... אתה אומר ש " הוא הפנה עין עיוורת למה שעשוי להתרחש, אבל הוא לא אשם בשום צורה במה שקרה" אני מקווה שאתה מגלה בעצמך אתץ התסירה שבך, ואם לא, חבל מאוד!!!! אולי באמת שרון אשם בזה שנהרג בלבנון, לא יודע... לא האשמתי בכלום את שרון.לא במצב הביטחוני לא במצב הכלכלי.... אתה התחלת עם ההשואה שלו לברק......אז בבקשה!!! הכנת את כבר את הציור לחנה הגננת?????
 

byron

New member
מי לא קורא?

אני בן4.5 ולא בן 3. אם תשים לב למה שאני כתבתי תראה שההשוואה היא לצורך הציון שירושלים היא לא בלבנון, "עין עיוורת" אינה אשמה. תחשוב שוב, איך "עין עיוורת" מטילה את כל האשמה עליו. איך היא מטילה אפילו חלק? ואם שרון אשם כי פלנגות שקיבלו ממנו אישור להכנס ולחפש את הרוצחים שעשו מעשי טבח במשפחתם, עשו את הטבח הנוראי, אז מה דעתך על יאסר? למה יאסר הוא חתן נובל לשלום? הוא מצהיר שהוא רוצה להיות שאהיד ושכל העם שלו יהיו שהידים אבל אותו השמאל אוהב ומכרכר סביבו וחס וחלילה שנקרא לו רוצח. ואריק מבחינתכם הוא רוצח שצריך לעמוד למשפט בבלגיה. מחר בבוקר הגננת שרה תסביר לי למה אתם חושבים ככה, אבל אולי עד אז תנסה אתה?
 

שמאלני

New member
אני איתך רפי.....

קודם כל אני חייב לצין שיש להם תוכנית חבל"ז מזמז,איזה ראיון עם ראש הממשלה :) התמוגגתי ממש. אבל מה שרציתי לכתוב זה,שאני איתך בעניין ברק. אני חושב שברק נפל בתקופה לא טובה כמו ששרון נפל וכמו שביבי נפל וכמו שכל ראש ממשלה נופל. תשים לב מאז קום המדינה ראשי הממשלה נופלים לכאלה תקופות. אם זאת גולדה מאיר,ואם זה בגין,ואם זה שמיר וכל ראשי הממשלה מקום המדינה עד היום. ואני לא מבין למה מאשימים את ברק באינטפאדה. מישהו האשים את שמיר באינטפאדה הראשונה? ברק לפי דעתי היה ראש ממשלה מעולה,זה שלפני האינטפאדה הצמיחה הגיעה עד ל-9% זה אף אחד לא זוכר לו. אבל את המצב לאחר תחילת האינטפאדה זה כולם זוכרים. לאנשים יש זכרון קצר.
 

Charlie

New member
להעמיד דברים על דיוקם בבקשה

1. ברק לא אשם במה שקורה כעת! נהפוכו. צריך להודות לברק, אחד ממתנגדי הסכם אוסלו מראשיתו, שקבר את ההסכם וחשף את פרצופו של ערפאת ולא מסר לארכי-מחבל הזה סנטימטר אחד של אדמת המולדת. ברק הבין שכל הרעיון של אוסלו אווילי משום שאם נותנים לערבים 80% מהשטח ורק אז דנים על ירושלים, ההתנחלויות והפליטים - אז יש סיכוי שלא תהיה הסכמה ואז נותרנו ללא שלום וללא שטח. רק לחשוב מה היה קורה אילו היה בידי ערפאת למעלה מ-80% מהשטח וכך היתה פורצת "מלחמת אוסלו"...מפחיד! 2. הצמיחה עליה מדבר שמאלני היא לא הודות לברק. מה לעשות, כלכלה לא הורסים ביום ולא משפרים ביומיים. כלכלה היא מורכבת מטיבעה ולכן שמחתי שגם מתנגדיו הגדולים ביותר של ביבי, ידעו לזקוף לזכותו את הצמיחה. שכן אם ברק היה כזה גאון גדול שתוך שנה הביא כזו צמיחה, היו ישר מגייסים אותו לקרן הבנק העולמית! מי שמבין "קצת" בכלכלה (אין צורך במאסטר בכלכלה) יודע שהצמיחה היא הודות למדיניות הכלכלית של ממשל נתניהו ושל הנגיד דאז, פרנקל.
 

שמאלני

New member
נו ברור....

הכול ביבי עשה נכון? ביבי הוא אפס,נכשל שלחו אותו הביתה. ברק עלה לשלטון הייתה לו מדיניות ולפי המדיניות הכלכלית שלו יחד עם שר האוצר הם הובילו אותנו לצמיחה של 9%. יכול להיות אם ביבי היה ממשיך עד סוף הקדנציה שלו,אז יכול להיות שהמצב שלנו היה בהרבה יותר גרוע ממך שהוא השאיר אותנו.
 
למעלה