חדשה ישנה

מילקי 10

New member
חדשה ישנה


טוב לראות אותך מעיין

אז ככה...
בעברי דיאטות רבות. בלה בלה בלה.... הצלחתי להגיע למשקל הכי נמוך שיכולתי..הצלחתי לשמור תקופה ואז משברים אישים....בלה בלה בלה...עליתי די הרבה ועכשיו אני מנסה בשיניים לחזור לעצמי.
אז יש כמה בעיות עם זה... הראשונה היא חורף שעל זה אני מנסה להתגבר באמצעות מרק ואכילה גדולה יותר של פחמימות. הבעיה היותר גדולה נעוצה בעניין חברתי.
התחלתי לעבוד בחברת הייטק (מודה כל יום על כך) ושם האוכל זורם חופשי. לחמים טריים בבוקר (עם אגוזים וצימוקים!!!
), גבינות, חמאת בוטנים
, נוטלה, פירות, עוגיות, בייגלה, יוגורטים (לא הרזים), טוסטים ריחניים שהורגים אותי...כל יומיים בערך מישהו עוזב, חוגג, חוזר...שוקולדים, עוגות...
בצהריים אנחנו יוצאים לרוב כקבוצה (הם קניבלים) ומטעם היותי צמחונית מודעת לחשיבות החלבון, קשה לי לצאת איתם כי מה שמגישים במקומות כאלה זה רק פחמימה - אורז, קוסקוס, פיתות. מקומות של שיפודים או מאכלים ביתיים. מיותר לציין שהכל טובע בשמן.
התוצאה שאני נאלצת לבודד את עצמי מהם ולאכול לבד. דבר נוסף, הם מאוד אוהבים לאכול בחוץ וקובעים לכל מיני מסעדות יקרות שמגישות???
ניחשתם נכון..בשר!! אז אני שוב נאלצת לחשוב אם לבוא ולהסתפק במנה היחידה שהתפריט מציע לאנשים מוגבלים ובעייתיים כמוני - סלט דלוח ב 60 ש"ח (כי אלה מסעדות בשר או שמתרכזות בבשר פלצני) או בטבעות בצל ומילקשייק. לא מזין במיוחד... כשאני מבקשת מסעדה אחרת הם מנפנפים אותי..."יש לך סלט" "יש מילקשייק" "תבואי לחברה"
יש מקום שמגיש שיפודים ושאר בשר וגם פלאפל אז סבבה, אני זורמת אבל מה שקורה זה שיש לאפות וצ'יפס וטחינה ועד שמגיע הפלאפל אני מלאה וגם הוא עושה לי בלגאן בבטן. אם נבודד את הרכיבים שמותר לי לאכול נישאר עם טחינה וסלט ירקות. זה לא מה שאני רוצה לצהריים.

אני יודעת שזה נשמע כמו צרות של עשירים...

מה עושים?? איך שומרים על מקום בחברה ומכבדים את הגוף?
חייבת לציין שלמרות שנדמה שכל העולם ואישתו בדיאטה נפלתי על קבוצת אנשים שלא בדיאטה (ואחת שאני ממש ממש שונאת!! היא בניגוד לטבע! דקיקה שחיפית שטוחנת בלי סוף, איפה הצדק?
). רק אחד כן בדיאטה והוא פשוט אוכל חזה עוף עם ירקות.

אשמח לכל טיפ, המלצה...
כמעט שכחתי... זאת המסגרת שהכי עזרה לי... לא אוהבת קבוצות, תחרויות, שקילות שבועיות, לא טובה בזה. רק כאן
 

mayane21

New member
מילקוש', ברוכה בשבה


גם אני שמחה לראות אותך


אני קוראת אותך ומבינה לחלוטין.
לגבי השפע שיש בעבודה, גם הבן זוג שלי עובד בהייטק ובמקום העבודה הקודם זה היה בדיוק כך, הכל היה מוגש להם עד לפה, רק שיאכלו
וחבל, כי המודעות לאורח חיים בריא היא הרבה יותר גבוהה בשנים האחרונות, עשו להם הרצאות על כך והיו מוכנים לסבסד להם ליווי עם אנשי מקצוע
אז למה לא לשים במטבח שפע של מאכלים בריאים או שפויים יותר, טריים, צבעוניים, מלאי ויטמינים וערכים תזונתיים?
זה משהו שאני והוא תמיד דיברנו עליו אך אני מנסה לחשוב מה כן יכול לעזור בסיטואציה שכזו? אולי להכין צלחת עם הבחירת הטובות יותר, בכמות כזו שתשביע ולא נצטרך לחפש לאחר מכן עוד אוכל, או שלהביא אוכל מהבית? אני יודעת כמה שידייך הן זהב ואין לי ספק שכל מה שתכיני- אוכל איכותי ומשובח יהיה הרבה יותר טעים מכל מאפה עוגייה או עוגה. אולי אפשרי להציע למקום העבודה לשלב במטבח גם מאכלים בריאים יותר, זה אפשרי?

לגבי יציאות עם חברים, אני מקווה ששאר החברים יוכלו לתת עצה טובה.
 

natigr

New member
מזדהה איתך מאוד, גם אני עובד בהייטק באזור עמוס מסעדות שוות

ומתמודד עם בעיית עודף משקל.
אז אני מצטרף להצעה של מעיין להביא אוכל מהבית ולצאת פעם בשבוע לא יותר מזה לאכול בחוץ
אין מה לעשות, בשביל לרזות צריך להקריב
 

מילקי 10

New member
זה גם עניין כלכלי...

אני מקבלת כרטיס מהעבודה לאוכל...ומן הסתם זה חוסך לי כסף.
אין לי בעיה לצאת כל יום לאכול בחוץ ואני יודעת בדיוק מה אני יכולה לאכול...הבעיה שהם רוצים רק בשר וברוב המקומות האלה החלופה הצמחונית שלי היא פחמימה עם שמן או רק סלט ירקות. אני עדיין לא אנורקסית וסלט ירקות ממש לא מחזיק אותי.
&nbsp
&nbsp
 

צונית

New member
יאאא מילקי!


איזה כיף לראות "פרצופים" ותיקים


אני מסכימה לגמרי עם המשפט האחרון שלך, בהחלט זו המסגרת שהכי עזרה לי! מכל הדברים שניסיתי, דיאטניות, קבוצות, מה שזה לא יהיה - כאן קיבלתי הכי הרבה - אנרגיות, תמיכה, חיזוק והצלחה!

אז קראתי וקינאתי (בתור קרניבורית ידועה שממש אוהבת לאכול בחוץ... סורי על חוסר הרגישות
) אבל זו בעיה מאוד ידועה וקשה. אני תמיד יוצאת עם חברים שלא שומרים ולא עושים שום חשבון לאוכל, ובסוף מוצאת את עצמי ממש מסכנה אל מול תפריטים שאין לי כמעט אף אופציה בריאה ונורמלית בהם. בסוף גם - אני מסתפקת בדבר הכי פחות נורא, שהוא לכל הפחות שווה 2 וחצי ארוחות רגילות ביום שלי. זה מבאס.
אני הראשונה שתגיד לך כמה חברה זה חשוב - אבל וואלה, לא על חשבון הבריאות שלך. אני במקומך הייתי ממתנת יציאה למקומות כאלה, לא צריך כל פעם - אפשר רק פעם בכמה זמן, זה לא כזה נורא לאכול לבד - זו נשמעת חוויה פחות מבאסת ולצאת איתם ולאכול אוכל גרוע כל פעם רק בשביל חברה נחמדה שנמצאת שם גם בשאר היום.

זה השני סנט שלי בנושא...

יאללה, רוצה לקרוא אותך פה עוד!

נתקרא
 

מילקי 10

New member
כמה זמן עבר??

מנסה לחזור עם כוחות מחודשים והכי חשוב..הבנה שזה לכל החיים.
&nbsp
 
למעלה