אוי, לא קראתי.
ראיתי שענו לך, אז חשבתי שכבר קיבלת הסבר.
במקרה שאת מתארת, שרופא המשפחה לא יודע להפנות אותך - תעשי כך:
קודם תקראי בפורומים על המנתחים השונים, ותקבלי תמונה באיזו מסגרת ועם איזה מנתחים את רוצה לדבר.
ואז תתקשרי לבתי החולים שחשבת עליהם, ותשאלי איך קובעים תורים למנתחים שהחלטת עליהם לייעוץ והתחלת תהליך. בבתי החולים ובמרפאות של המנתחים ידריכו אותך בתהליך הפרוצדורלי מבחינת רשימת בדיקות, וועדה שצריך לעבור וכו'.
במקביל, תפני למשרד של הסניף של קופ"ח שלך, ותשאלי שם איך עוברים את ההליך מבחינת קופת חולים.
יש סיכוי שהפקידים יגידו לך שלא יודעים, אז תגידי להם בנחרצות שהם צריכים לברר ולתת לך את המידע. ותודיעי גם למנהלת המשרד שצריך לספק לך את המידע.
(שיתקשרו למחוז של הקופה ויקבלו את המידע). ואם הם לא משתפים פעולה תדרשי את הטלפון של המחוז ותדברי על האחראיים על המנהלת של המשרד.
כל מה שאומרים לך בביה"ח ובמשרד של קופ"ח תספרי גם לנו, כדי שנגיד לך אם זה נכון או שעובדים עלייך...
למשל, הסדר של הפעולות שאומרים בקופה אינו בהכרח הסדר הנכון כדי לקצר את התהליך ולייעלו.
מהקופה תקבלי רשימת בדיקות אותן את יכולה להביא לרופאת המשפחה ואז לקבוע תורים למכונים ולעשות את הבדיקות. אם יש בעיה עם התאריכים של התורים תתייעצי בנו, כי לפעמים הבעיה ניתנת לפיתרון פשוט מאוד, רק שלא אמרו לך אותו במכון...