חדשה פה..כמה דברים......!!!

נועה1984

New member
חדשה פה..כמה דברים......!!!

1. בוריס - הוא נראה אחד שממש תופס מעצמו..שאלתי היא: על מה ולמה? הוא ממש מעצבן! העיקר שהוא חזר לוילה הוא אמר "יהיו צחוקים" ממש...........רק איתך.........גם כשהוא מדבר זה כזה כאילו לעצמו, לא שומעים אותו בכלל והוא לא מעניין והוא מעצבן אותי כי אחד כזה מה יש לו להיות מלא בעצמו כל כך? שיעוף כבר!!! 2. ג'ני - גם סוגייה תמוהה בעיניי. למה ההפקה בחרה בה? מיילא אם היא היתה ממש יפה או משו כזה, אבל היא לא.....ממש לא.סתם רוסיה בלונדינית וזהו. ממש רגילה. אפילו די מוזרה בעיניי ומשעממת, לא מדברת , אני במקומה הייתי בורחת........מסכנה, סובלת. ילדה רגילה שתקעו אותה עם חבורה של נרקיססטים מרושעים מלאי אגו - היא הכי לא קשורה, אףאחד אפילו לא מסתכל עליה שם! לא מביך? 3. לאון - חמוד מאוד והכל א ב ל יש גבול לכמה אפשר לשתף אותנו בדברים שבוא נאמר לא בטוח שבא לנו לשמוע עליהם..שאתה עושה שעווה מהתחת? ומהחור של התחת? ומה זה היה התנועת זיון דוגי סטייל למצלמה??? ביום שבת בצהרי היום...הבנאדם הזה אין לו גבולות................באיזהשהוא מקום קצת עורר בי חלחלה תרגע קצת... 4. שי - שליח האל הכבודו ובעצמו. לדעתי, אם ייתנו לשי לעשות ככל העולה הרוחו בעולם הזה, (לא קשור לוילה) הוא פשוט ייבנה מקדש ענקי לכבודו, כולנו נהיה העבדים שלו, הוא יילבש כתר וגלימה ויחלק פקודות כל היום. בנאדם, מה נסגר? כמה אגו, כמה??? אוףףףףףףףףףף אם יש משהו שמוריד לי בגבר - זה בידיוק זה... 5. עינב - ראיתי אותה אוכלת ושותה שוקו כל היום + רעשי רקע של לעיסות לתוך האוזן - בעעע..ייסלחו לי כולם אבל המבט שלה ממש חלול.. היא טיפשה ברמות.נעל..אין כלום. אבל מיילא זה. לפחות תיהי קצת אסטטית..בבקשה ממך הכי בסיסי תאכלי עם פה סגור. ואל תשתפי אותנו בבעיות הקיבה שלך זה לא כיף. 6. ערן - ערן הוא מסוג האנשים שבתיכון היו נחשבים למאאאאאאאאאאאאאאאגניבים והמקובלים אבל לא בזכות עצמם חס וחלילה, אלא בזכות הליקוקים וזה שהם תמיד נמצאים בזמן הנכון עם הנאשים הנכונים אבל תכלס הם ממש ריקיים. אני כל הזמן רואה אותו לייד שי, הוא מעצבן כזה אין לו חוט שדרה משל עצמו.. סליחה אם נשמעתי שלילית מידיי, אני לא, פשוט אני קצת חושבת שההפקה עשתה טעויות בבחירה של האנשים לוילה..
 

Jovencita linda

New member
בקשר ללאון

נראה לך באמת שהוא היה רציני שאמר את הדברים הללו? אז לא! חמודה קצת הומור לא יזיק לאף אחד ולמה לא ציינת את היתרונות שבו? שהוא מתוק,חמוד,רגיש, בן אדם אמיתי!!
 

נועה1984

New member
אני הכי אוהבת אותו בתכנית הזאת.

סליחה אם לא הוובנתי נכון.. הוא רגיש ומתוק ואני חושבת שבניגוד לרוב שם גם יש בו עומק רגשי..והוא באמת מעלה להם את הרייטניג, פשוט היית צריך לראות איך הוא הדגים תנועות של אחד שדופקים אותו בתחת בבריכה עם הבנות - זה היה טיפה יותר מידיי חח אפילו בשבילי
 

יניבל1

New member
ליאון אולי רגיש ואמיתי ,לא מתווכח על זה

אבל הוא גם טיפש נעל , ורוב מה שאתם מכנים "בדיחות" זה ניסיונות שלו להגיד משהו ענייני אבל בטעות יוצא לו משהו ממש דבילי שאי אפשר שלא לגחך עליו (ואני מודה שגם אותי מדי פעם הוא מצחיק בקטעים האלה ).
 
אבל תחשבי...

אם ההפקה הייתה בוחרת את המושלמים את היפים את היפות את החכמים לא היה למה לראות כי הכל היה מושלם. מה שמעניין פה שיש פה כל מיני סוגים אופי שונה אחד מהשני ולראות איך הם מסתדרים. שלא תחשבי לא נכון...גם אני לא סובלת פה כמה....אבל זה המשחק!!!
 

נועה1984

New member
אבל זה בידיוק הקטע.....

ממש אין צורך במושלמות, פשוט לדעתי האנשים הספיציפיים שהם בחרו, חוץ מ-4 אנשים בערך, ממש לא מעניינים....כל מי שידברתי איתו חשב גם כמוני.....הרוב שם לדעתי לא מספקים את הסחורה בשביל תכנית שכזאת, קצת גדולה עליהם
 

יניבל1

New member
אנשים אתם חיים בארץ עוץ!

מה נראה לכם שתל אביב מוצפת באנשים מושלמים ואיכותים ? שכל אחד ברחוב הוא או קומיקאי או גאון פיזיקה? צאו מהסרט! האנשים שנבחרו מייצגים בצורה די טוב את הישראליות , וכשאני אומר ישראליות אני מתכוון גם לפאקים שבה כמובן .
 
ובגלל זה כתבתי את מה שכתבתי!!!

אף אחד לא מושלם ולא הייתי רוצה לצפות בתוכנית שכולם מושלמים - כי אין דבר כזה!
 

יניבל1

New member
האנשים קקה, הלהיוק לא! תשימי לב להבדל!

כל הפואנטה של הליהוק זה להביא אנשים שכביכול באים מרקעים שונים , אבל כל אחד מהם מייצג משהו מהרחוב הישראלי, משהו שמוכר לנו מהתיכון, מהצבא,מהעבודה . אז ברור שלא יביאו אנשים רזים כמוני שמסתובבים עםחולצת טריקו משעממת שמציירים קומיקס שומעים פיקסיז ונושאי המגבעת , כי הם לא סקסים מדי (בכל זאת סקס=רייטינג) אבל עצם זה שאנשים כמו שי וערן וונסה ונעמה אלה אנשים שמוכרים לנו יותר מדי מהיום יום זו הצלחה . הרי אם היו ממלאים את הסט באנשים עם מנטליות אירופאית שהם כביכול "איכותיים" יותר זה היה מרגיש לך כמו זרים, כאילו לצפות בהאח הגדול בריטניה, והרי מדובר ב"אח הגדול ישראל"
 
חחח הרגת אותי עכשיו

עם הרזים ומציירים קומיקס....גם אני רזה ומציירת קומיקס!!! לא מספיק סקסי לדעתך? חחחחחח
 

יניבל1

New member
האמת שזה נאמר בתור בדיחה

אמנם יש בי את המאפיינים האלה, אבל אני לא רואה את עצמי משתייך לדמות מסויימת
 

נועה1984

New member
?

לא מבינה-סך הכל הבעתי את דעתי אבל אם זאת הגישה אז תודה רבה לך,להתראות.
 

omer719

New member
ברוכה הבאה../images/Emo24.gif

ואני שמח ששיתפת אותנו במה שאת חושבת, אבל חשוב לזכור לא להיפגע אם אנשים יחלקו על דעתך, זוהי מטרת הדיון כול עוד הוא מתנהל בצורה נאותה. אז שהייה נעימה
 

יניבל1

New member
סקסיות זה לא רק מראה

סקסיות זה שילוב של המראה והאופי , לג'ני אין אופי סקסי , האמת שאין לה אופי בכלל....
 

shiranosh 17

New member
דוגרי

לקרן יש את הסקסיות.. בדיבור שלה ובהתנהגות.. ג'ני פשוט יבשה כזאת ומשעממת
 
למעלה