חדשות הספורט ליום חמישי 27/11

Iker Casillas

New member
קורנפיין: המונח לוותר לא בלקסיקון שלנו

קורנפיין: בית"ר לא אמרה את המילה האחרונה. המונח לוותר לא בלקסיקון שלנו הדאבליסטית תארח ביום שני את סכנין, היו"ר שחרר הודעה באתר הרשמי: "למרות הנאמר בתקשורת - הצוות המקצועי, ההנהלה והשחקנים רחוקים מלהרים ידיים". לאוהדים הוא קרא: "הימנעו מכל פעולה שלא תטיב עם הקבוצה. זכרו את עונש הפחתת הנקודות שעומד נגדנו" גלעד שוברט | 27/11/2008 11:31 ביום שני תארחת בית"ר ירושלים את בני סכנין. לרוב מפגש טעון, אך הפעם בעל חשיבות גדולה הרבה יותר לעונה של הדאבליסטית. עוד שמחק ללא ניצחון בטדי, ואליפות שלישית ברציפות תהפוך מחלום רחוק לאשליה. ולמרות הכל, המקום היחיד שעדיין מלא אמונה בסיום עונה מצוק הוא המועדון עצמו. באתר הרשמי של בית"ר ירושלים פורסמה הודעה מפיו של היו"ר איציק קורנפיין, בה נאמר: "חשוב לנו לציין כי מועדון בית"ר ירושלים, למרות הנאמר בתקשורת, טרם אמר את המילה האחרונה בנוגע למאבק על התואר. ההנהלה, הצוות המקצועי והשחקנים רחוקים מלהרים ידיים והמונח לוותר לא מצוי בלקסיקון של הדאבליסטית". קורנפיין לא שכח לצאת בהודעה המסורתית לאוהדים, וקרא: "אנא הימענו מכל פעולה של תטיב עם הקבוצה ולא תשרת את מטרותיה, כמו גילוי אלימות פיזית ומילולית, וגילויי אלימות. אנא זכרו שנגד המועדון עומד עונש הפחתת 4 נקודות על ע"ת, שימומש בכל מקרה של התפרעות אוהדים. שמרו על איפוק ועשו את מאמצכם בעידוד הקבוצה והסמל".
 

Iker Casillas

New member
'חיפה צריכה לסיים את העונה איפה שהיא כעת'

מכבי חיפה תפתח בשבת את הסיבוב השני מול מ.ס אשדוד, כשהיא במקום הראשון במומנטום נהדר אחרי ה-1:4 על הפועל פ"ת באורווה. "עשינו סיבוב מצוין, מצפים מאיתנו להיות במקומות האלה. אנחנו צריך להמשיך להיות צנועים אבל חזקים. אנחנו צריכים לסיים את העונה במקום שבו אנחנו נמצאים בו עכשיו", אמר היום (ד') אלישע לוי באימון בבת גלים. אלישע לוי, להישאר צנועים אבל חזקים". על פי התרגולים בימים האחרונים נראה שגוסטבו בוקולי ימלא את מקומו של ג'ון קולמה המורחק בקישור האחורי, וליעד אלמליח עשוי לפתוח במקום גאדיר הפצוע. "אני לא מחשיב את אשדוד כמוקש בדרך", התייחס המאמן למשחק בשבת באיצטדיון הי"א, "אבל מדובר במשוכה לא פשוטה. הם נכנסו בשבועות האחרונים לכושר משחק טוב ויעשו הכל בבית כדי לנצח אותנו. אנחנו צריכים להיות עירניים כי מצפה לנו משחק קשה. צריך לבוא ברמת מוכנות כמו לפ"ת. אני מקווה שיתפתח משחק טוב ושכולם יהנו". אלישע לא נשמע מודאג בנוגע לסגל החסר שיהיה לו בשבת: "קולמה וגאדיר שחקנים מאד דומיננטיים. אני מקווה שעד שבת אמצא את הקומבינציה הנכונה. אני עדין לא יודע אם גולסה יהיה זה שיפתח, כי כל שחקן בא בחשבון, אבל אין ספק שהוא שחקן הרכב לגיטימי". שלומי ארבייטמן, שנקלח גם הוא בחשבון להרכב, עדיין שוקל את עזיבתו בינואר. לגבי סוגיית השחקנים שפחות מרוצים ממעמדם אמר המאמן: "אנחנו שואפים לא לשחרר אף אחד ולהתחזק נקודתית, אבל אני לא מחזיק אף אחד בכוח. יש גם אפשרות שנישאר עם ארבעה זרים. אנחנו לא רוצים לפגוע במרקם שנוצר בו, אז לא נביא שחקן סתם".
 

Iker Casillas

New member
צ'אבי: "השגנו את המטרה וסיימנו ראשונים"

צ'אבי על ה-2:5 של בארסה בליסבון. לגווארדיולה זה לא מספיק: "אנחנו צריכים ויכולים לשחק טוב יותר" ברצלונה הבטיחה את עלייתה לשמינית גמר הצ'מפיונס ליג מהמקום הראשון ועשתה זאת עם המון קלאס. הקטלונים שוב פירקו את היריבה שלהם, כשהקורבן התורן היא ספורטינג ליסבון, ובפעם השניה העונה בליגת האלופות כבשה חמישה שערים. עוד חדשות, טבלאות וגם מלך השערים והבישולים לחצו כאן כדי לצפות בשערים של מסי, הנרי וגודיונסן פפ גווארדיולה יכול להיות מרוצה מהיכולת ההתקפית של חניכיו שכבשו עד כה 16 שערים בצ'מפיונס ועוד 37 בליגה, וכמו בהרבה משחקים העונה הם נעזרו בפתיחה יוצאת מהכלל שהיממה את היריב עם שני שערים ב-17 הדקות הראשונות. "העפלה לשלב הבא מהמקום הראשון היא בהחלט בשורה מצוינת עבורנו", התגאה המאמן הקטלוני. "אנחנו אמנם עדיין לא יודעים מול נשחק בשמינית הגמר, אבל תמיד עדיף שיתרון הביתיות יהיה שלנו". למרות החמישייה שכבשה הקבוצה, גווארדיולה חושב שאפשר לשחק טוב יותר: "הייתה לנו מחצית ראשונה טובה, אך ההמשך הרבה פחות. אנחנו יכולים וצריכים לשחק טוב יותר". גם הקפטן הקטלוני התמוגג מהעליה לשלב הבא: "השגנו את מטרתנו וסיימנו את שלב הבתים במקום הראשון. שיחקנו טוב, בעיקר בשעה הראשונה. בסך הכל הקבוצה מאוד בטוחה בעצמה, תקלות ומשחקים חלשים כמו שהיה לנו מול חאטפה הן דבר הגיוני, צריך רק לדעת לחזור מהן לתלם, ואני שמח שעשינו זאת". בצד של ספורטינג נהנו הרבה פחות. "התחלנו את המשחק לא טוב, ובעצם, לא הופענו למחצית הראשונה", הסביר המאמן פאולו בנטו. "עשינו המון טעויות, שיחקנו קרוב מדי לרחבה שלנו ולא היינו מספקי אגרסיביים. אמנם בשלב מסויים הצלחנו לחזור למשחק, אבל השער העצמי של מרקו קניירה שבר אותנו".
 

Iker Casillas

New member
מתיאוס יטוס לגרמניה למשחק צדקה בפלייסטיישן

מאמן מכבי נתניה שוב ימריא למולדתו והפעם כדי להראות יכולות מעט אחרות. מאמצים להכשיר את שלו מנשה, דניאל ליפשיץ בכוננות למכבי פ"ת לותר מתיאוס לא מפספס הזדמנות לטוס לגרמניה, ולאחרונה סיכם את השתתפותו במשחק צדקה שיערך במינכן ב-8.12. אלא שבניגוד למצופה, המשחק יערך באופן וירטואלי במשחק רב משתתפים של פיפ"א 2009 בפלייסטישן 3. מתיאוס ישתף פעולה יחד עם תשעה שחקני עבר ושחקנים פעילים, שהבולט שבהם הוא קווין קוראני, כנגד נבחרת של עשרה אוהדים. הבשורה הטובה לאוהדי מכבי נתניה היא שאם ברצונם לקחת חלק במשחק – כל מה שהם צרכים לעשות הוא לשלוח אי מייל ל"בילד" ולפרט (בגרמנית) את הסיבות לפיהן מגיע להם להיות חלק מנבחרת האוהדים ואת העמדה בה הם מעדיפים לשחק. פרסומתובינתיים בעולם האמיתי יאלץ מתיאוס להמשיך ולהסתדר ללא זאב חיימוביץ ודדי בן דיין. הערב ינסו במועדון להכשיר את שליו מנשה, שסובל מפציעה במפשעה. כזכור, מנשה לא היה כשיר גם בשבוע שעבר, אך הצליח לשחק מעט יותר ממחצית וסיים את המשחק בקרית שמונה עם שער ובישול. אתמול הסתפק הקשר בריצה קלה, ובמידה ולא יעבור את מבחן הכשירות היום, יעבור אחד נוסף מחר לפני האימון המסכם. בקבוצה מקווים שהוירוס בעיניו של לירן שטראובר יעבור עד ליום שבת, כשבנתיים דניאל ליפשיץ הצעיר בכוננות לעלות בהרכב מול מכבי פתח תקוה.
 

Iker Casillas

New member
טביב: "אקנה את הפועל ת"א. כולם יכולים להמשיך

אלי טביב הגיע לתוכנית שתפתור באופן חוקי את הפלונטר בו הוא תקוע בין הפועל כפ"ס להפועל ת"א: "הכסך יכול לצאת מהפועל ולחזור אליה" אלי טביב שומע בתקופה האחרונה האשמות מכל הכיוונים על הדרך בה רוקן את הפועל כפר סבא משחקניה המשמעותיים והעביר אותם להפועל תל אביב כמצע נוח לכניסתו כבעלים של הקבוצה. לאחר שצו בית המשפט מנע ממנו בשלב זה את העברת הבעלות על כפר סבא למשפחת ספיר, טביב התחיל להבין שהוא צריך למצוא דרך כדי להחלץ בצורה חלקה מהתסבוכת הזו. בתחילה תוכנן כי העברתם של דגלאס דה סילבה, סמואל יבואה, אביחי ידין ובן לוז תהיה תמורת אחזקה ב-51% מהפועל תל אביב, אולם לאור ההתערבות של הבקרה התקציבית במהלך, מתכוון טביב לפתור את הבעיה בצורה אחרת וכנראה חוקית יותר. על פי חישוביו של טביב, הוא השקיע בהפועל כפר סבא ב-12 השנים בקבוצה כ-36 מיליון שקלים מכיסו הפרטי. על פי הרישומים, 22 מיליון נרשמו כתרומה למועדון ו-14 מיליון כהלוואת בעלים, שטביב נתן לקבוצה שבבעלותו. על פי התוכנית החדשה של טביב, הפועל תל אביב תשלם 14 מיליון שקל עבור השחקנים שעברו - 5 מיליון עבור יבואה, 5 מיליון על דה סילבה, 2 מיליון על ידין ו-2 מיליון על לוז. כך יעבור הסכום מהפועל תל אביב לחשבונה של הפועל כפר סבא, וטביב ימשוך את הכסף כהחזר של ההלוואה שנתן למועדון, ואז יעזוב את הקבוצה. מהבקרה נמסר אתמול כי פעולה זו היא חוקית, אולם מחייבת את אישורה למשיכת הכסף מכפר סבא לטביב. במחלקה המשפטית של ההתאחדות לכדורגל הוסיפו כי פעולות של הלוואת בעלים נעשו בעבר גם בקבוצות אחרות. עם זאת, התוכנית החדשה תעכב בשלב זה את כניסתו של טביב באופן רשמי להפועל תל אביב, כאשר רק מרגע שהפועל כפר סבא תעבור לידיים אחרות תתחיל הספירה של שנת הצינון שצריך טביב לעבור לפני שיהיה בעלים של קבוצה אחרת. פרסומתטביב אישר אתמול ל"ספורט הארץ" את דבר התוכנית. "כל הפרסומים וכל הדיבורים שהיו הם לא נכונים. אני עדיין לא הבעלים של הפועל תל אביב ולכן כל החלטה שקיבלתי היא חוקית", אמר טביב. "כל עוד אני הבעלים של כפר סבא, אני רשאי לעשות מה שאני רוצה. הפועל כפר סבא אכן חייבת לי קצת יותר מ-14 מיליון שקל כהלוואת בעלים שנתתי, לכן אין לי שום בעיה מבחינה חוקית לקבל את הכסף מהפועל תל אביב להפועל כפר סבא ולמשוך את הכסף כהלוואת בעלים - זהו כסף שמגיע לי. לאחר מכן, בכסף שלי, אקנה את הפועל תל אביב. בכל מקרה, הכסף יכול לצאת מהפועל תל אביב ולחזור להפועל תל אביב בצורה חוקית, וכולם יכולים להמשיך לדבר ולקשקש".
 

Iker Casillas

New member
כיאל: "יכול להיות שהרשיתי לעצמי יותר מדי"

3 שבועות חלפו מאז שבירם כיאל עבר את המשבר הראשון בקריירה. "אני עדיין מבשל לעצמי אופי", מסביר קשר מכבי חיפה, שלא חוסך מעצמו ביקורת לפני שלושה שבועות הגיע בירם כיאל למשחק העונה נגד מכבי נתניה במצב אידיאלי עבור כדורגלן בן 20. הקבוצה שלו הובילה את הליגה, הוא הפך לבאנקר בהרכב, כולם ניבאו לו עתיד מזהיר ואפילו דרור קשטן כבר העניק לו מקום של קבע בנבחרת. בדקה ה-40, לאחר שנתניה הספיקה לנקב שלוש פעמים את הרשת של מכבי חיפה, הונף השלט וכיאל שילם את מחיר ההפקרות בהגנה. עוד לא מחצית והטאלנט כבר במקלחות, מערבב את המים הזורמים עם הדמעות. "זה ללא ספק הרגע הכי קשה שעברתי בקריירה", הוא משחזר, "לקחתי את זה קשה כי התאכזבתי בעיקר מעצמי. לא הייתי מסוגל לדבר עם אף אחד וחיפשתי רק להתנתק מהסביבה. הייתי עצבני בטירוף. אבא שלי ראה אותי בסיום המשחק וצחק. הוא אמר, ?מה אתה עצבני? זה היה חילוף טקטי. לא קרה כלום', אבל לא הצלחתי להירגע. התחננתי שלא ינסה לנחם אותי עכשיו, שיעזוב אותי בשקט ויקח אותי לדירה שלי בחיפה כי אני רוצה להיות לבד. למחרת הגעתי לאימון עם הראש בתחת. הייתי גמור. שחקנים ניסו לעודד אותי, אבל לא הצלחתי להקשיב לאף אחד. כל מה שאמרו לי נכנס באוזן אחת ויצא מהשנייה. הייתי על סף שבירה וידעתי שרק הבכי ישחרר אותי". והבכי לא נגמר. יומיים לאחר מכן, בחדר ההלבשה, רגע לפני שחיפה פגשה את בני יהודה בגביע הטוטו, שוב השתלטו עליו הדמעות וזלגו מעצמן. "אני לא מתבייש לבכות, באתי לכדורגל מאהבה ומרגש. כל אחד שיודע לבכות, יודע גם לאהוב. אני ההוכחה שגם גברים בוכים, ולא רק בלילה. גם בפעם הבאה שיהיה לי רגע קשה אבכה. אני בן 20 ועדיין מבשל לעצמי אופי. אולי בעתיד, אחרי שאבנה לי אישיות, אגיב בצורה אחרת ולא בבכי. מהמקרה הזה למדתי דברים חדשים על עצמי - הבנתי פתאום שלא הכל דבש בחיים, שיש עליות וירידות". עכשיו כיאל שוב בדרך למעלה מעלה. הצבע חזר ללחיים של הקשר, קבוצתו העלימה את המיני משברון שאיים לפרוץ, ועל הדרך הוא גם ראה לדידייה דרוגבה את הלבן בעיניים בלי שמץ של רגשי נחיתות, במשחק הנבחרת האחרון. שלשום הוא אפילו עשה מעין סיבוב קלפיות ברהט, והוכיח לעצמו כי הפריצה המטאורית שהחלה בג'דיידה, לא תיעצר בקרוב. "הקושי שלי ככדורגלן שבא מהמגזר היה בעיקר בילדות, בקבוצות הנערים בחיפה", הוא נזכר, "לא ידעתי את השפה, מעולם לא פגשתי אנשים מחוץ לכפר שלי ופתאום אני רואה ילדים מטבריה, חיפה ונצרת. זה היה דבר חדש בשבילי. באתי עם המון אמונה וביטחון. כבר אחרי האימון הראשון אמרתי לאבא שלי 'תזכור, עד גיל 17 אני בבוגרים של חיפה'. היה לי רצון עצום להצליח וידעתי מהרגע הראשון שזה יקרה, אבל הוא צחק עלי וכל הזמן טען שאני פחות טוב מאחי הגדול. עד היום הוא אומר לי את זה, למרות שאחי בכלל לומד רפואה ברומניה".
 

Iker Casillas

New member
כרטיס שני חינם: שופט שלף 2 צהובים בו זמנית

תומאס מצן, שופט בליגה השנייה בגרמניה, החליט לרשום בפנקס שני שחקנים ובמקום להוציא כרטיס לכל אחד מהם בנפד, הפתיע עם שליפה משני כיסיו. שופטי הכדורגל נתפסים בדרך כלל כאנשים רציניים, כאלה שלא יעזו ללכת נגד הזרם. אולי זו אחת הסיבות שהובילו את תומאס מצן, שופט בליגה השנייה בגרמניה, לספק לנו את אחד הקטעים המשעשעים שנראו בתקופה האחרונה במגרשי הכדורגל. במהלך המשחק בין מיינץ לסט. פאולי, מצן רצה לצנן מעט את היצרים שהחלו להתלהט בין שחקני שתי הקבוצות והחליט לשלוף שני כרטיסים צהובים. שלא כנהוג, כאשר השופט מוציא כרטיס צהוב לכל אחד מהשחקנים בנפרד, מצן שלף בו זמנית את הכרטיסים, להנאת כל הצופים. גם מנץ עצמו נראה מרוצה מהאקט המקורי, אך מי שלא הרשה לעצמו לחייך הם שני השחקנים, מירוסלאב קרשאן ממיינץ ופלוריאן ברונס, מסט. פאולי, שהתעצבנו על ההחלטה לרשום אותם בפנקס.
 
יש לי רעיונ מקורי יותר.

שירימ את מכנסיו למקסימומ.וישלופ מהכיס האחורי של מכנסיו,ע``י הבאת ידו הימנית,אל אחורי כתפו השמאלית.דמיינו.
 

Iker Casillas

New member
טועמה:בודק את האופציות הפועל עדיין ההעדפה שלי

הקשר, שנמצא על הכוונת של לא מעט קבוצות בארץ: "הבנתי שצריך ללכת מליאז'. אני לא משחק, וזה לא מסיבות מקצועיות" דרבי בוםמכת פציעות בהפועל ת"א לקראת הכח. נאתכו, ידין ודה סילבה בספק. דימיטאר טלקיסקי יפתח לכתבה המלאה"אני בודק אופציות. כולם יודעים שההעדפה שלי היא להגיע הפועל תל אביב, אבל אי אפשר מה יהיה מחר", כך אמר היום (חמישי) סלים טועמה, למרות תביעתו מול האדומים, ועל רקע העניין שמגלות בו לא מעט קבוצות אחרות בארץ, ביניהן מכבי נתניה ומכבי פ"ת. "אני לא מציע את עצמי לאף אחד", הוסיף קשר סטנדרד ליאז' והנבחרת בראיון ל"עושים ספורט" בגל"צ. "דיברתי עם אלי טביב מכיוון שלהפועל יש אופציה ראשונה עלי ורציתי לברר איפה זה עומד. לא אמרתי שאני מוותר על חו"ל, יש עוד חודש וחצי עד לתום מועד ההעברות ונראה איך אנו מתקדמים.". "לא ברור לי מדוע אני לא משחק יותר בבלגיה, לא היו למאמן תשובות טובות למה אני לא משחק. כל העניין הזה הוא לא מקצועי, פתחתי טוב את העונה, ולא נותנים לי להמשיך לשחק. הבנתי שאני צריך ללכת מפה".
 

Iker Casillas

New member
"אם מכבי ת"א תשחרר את אסוס וקמנאן, יהיו עליהם

הרבה קופצים". דדה חדד, המייצג את הצרפתים המאכזבים, לא מודאג: "אם לא יהיה שיפור בדקות המשחק של ג'ונתן, שיתנו לו ללכת. לטובת כולם". גם החלוץ, שמקבל צ'אנסים אבל לא פורע שטרות, עשוי למצוא את עצמו בחוץ מעמדה של מכבי ת"א בטבלה רק ממשיך לצנוח ודדה חדד, שמייצג שניים משחקני הסגל הצהוב, מתחיל לחשוב על העתיד. השניים, ג'ונתן אסוס ויאניק קמנאן, עוברים תקופה לא קלה, כל אחד בדרך שונה, וסוף דרכם בקבוצה אמנם לא ודאי אבל כבר לא נראה רחוק. יאניק קמנאן, "יהיו קופצים". צילום: עדי אבישי חדד הבהיר כי ישקול את עתידו של אסוס במכבי, שלטענתו יהיה מבוקש אם ישוחרר. אסוס מועמד זה זמן רב לעזוב בינואר וגם מינויו של אבי נמני לתפקיד המנג'ר לא שיפר את מצבו בהיררכיה. המחסור בדקות המשחק של אסוס מביאה למסקנה הברורה שבתכניות של הצוות המקצועי הוא לא ממש קיים. "אם לא יהיה שיפור של ממש בשלושת השבועות הקרובים בדקות המשחק של ג'ונתן, נשב ונראה מה עושים. בפעם האחרונה שדיברתי עם מכבי הם לא הסכימו לשחרר אותו. הקבוצה לא מנצחת, אז אולי עכשיו ייתנו לו הזדמנות. אם זה יימשך ככה, יהיה עדיף לכולם שג'ונתן ישוחרר, גם לטובתו וגם לטובת מכבי". הצהובים מאוכזבים מיכולתו של החלוץ יאניק קמנאן, שלעומת אסוס דווקא מקבל צ'אנס בהרכב, אבל לא מצליח להרשים ובהפסד בדרבי היה חלש. "המצב עם יאניק פחות בעייתי", אומר חדד, "החוזה שלו מסתיים בסוף העונה ואני בטוח שיהיו עליו הרבה קופצים אם מכבי תוותר עליו. בכלל, אם מכבי תשחרר שחקנים בינואר תהיה דרישה גדולה". שחקן נוסף שמועמד לעזוב הוא הבלם איגור טומאסיץ', שפתח את העונה בהרכב תחת רן בן שמעון, אבל איכזב ירד לספסל. כרגע נראה שגם הוא לא בתוכניות של הצוות המקצועי. במכבי ת"א עדיין לא קיבלו החלטה בבנוגע לחיזוק בחלון ההעברות. "קודם נחליט את מי נשחרר ורק אז נדע אילו אפשרויות יש לנו לחיזוק", אמר גורם בכיר בהנהלה. כוונת ראשי הקבוצה היא קודם כל לחזק את עמדת ההגנה, שמציגה יכולת חלשה במשחקים האחרונים. במכבי החליטו שלא לעבור לסדר היום אחרי התנהגותו של איליה יברויאן בדרבי, בגינה גם ספג כרטיס אדום. בשבוע הבא תתקיים איתו שיחת הבהרה בנושא, אך עדיין לא הוחליט אם להענישו.
 

Iker Casillas

New member
מכבי נתניה: שלו מנשה בספק לשבת

הקשר סובל מפציעה במפשעה ולא התאמן השבוע בצורה סדירה. אם לא יהיה כשיר, ימפולסקי כנראה יחליפו מול מכבי פ"ת. טל מעבי וגולן חרמון ימשיכו לפתוח במקום דדי בן דיין וזאב חיימוביץ' הפצועים שלו מנשה עלול להחמיץ את המשחק מול מכבי פ"ת. הקשר המצטיין של מכבי נתניה, שעלה לשחק מול קרית שמונה (0:3) עם פציעה במפשעה, לא ערך השבוע אימונים סדירים והבוקר (ה') ערך אימון חלקי בלבד. מנשה בספק לשבת, ובאימון הערב יבדוק הצוות המקצועי אם השחקן יכול לערוך אימון מלא. אם יתברר כי הוא אינו כשיר, מי שכנראה יחליפו בהרכב יהיה דלה ימפולסקי. שלו מנשה. בספק למכבי פ"ת. צילום: חמד אלמקת המאמן לותאר מתיאוס, שהעביר אתמול אימון ראשון השבוע, עדיין לא תרגל את ה-11 שלו, ויעשה זאת לראשונה הערב. השניים שבוודאות ייעדרו בשבת הוא זאב חיימוביץ' שסובל מפציעה בשרירי הבטן ויוחלף שוב על ידי גולן חרמון, ודדי בן דיין שאת מקומו ימשיך למלא טל מעבי, גם מעבי לא כשיר לגמרי והוא סובל מפגיעה בקרסול וקיים אצלו חשש לדורבן, אולם צפוי לשחק עם זריקה. גם מול קרית שמונה השחקן חש כאבים והשבוע הם רק החמירו. השוער לירן שטראובר, שכל השבוע ערך רק אימונים אישיים עקב וירוס מדבק בעינו, צפוי בכל זאת לפתוח בין הקורות.
 

Iker Casillas

New member
דיווח: ווטפורד מליגת המשנה מעוניינת בבן סהר

ברנדון רוג'רס, שמכיר את סהר מימיו בקבוצת המילואים של צ'לסי, מונה לפני מספר ימים לתפקיד מנג'ר הקבוצה, ומעוניין לזכות בשירותיו של הישראלי, כשזה יחזור בינואר ללונדון בן סהר בדרך לווטפורד? החלוץ הישראלי, שלא הצליח להשתלב בהרכבה של פורטסמות' אליה הושאל בקיץ מצ'לסי, עשוי למצוא עצמו החל מינואר הקרוב בקבוצה מדרום אנגליה, לאחר שישוב לקבוצה הלונדונית. ברנדון רוג'רס, ששימש כמנג'ר של סהר בקבוצת המילואים של צ'לסי בשנת 2006, מונה ביום שני האחרון לתפקיד מנג'ר ווטפורד - התפקיד הבכיר ביותר אליו הגיע עד היום המאמן בן ה-34. במהלך הימים האחרונים אמר רוג'רס כי הוא היה שמח לראות את סהר בקבוצתו. כזכור, אמר סהר עצמו כי אינו מעוניין להישאר ב"פומפי", וכי ישמח לחזור לצ'לסי בחלון ההעברות הקרוב, בינואר 2009. סהר בן ה-19 כבר הספיק בקריירה הקצרה שלו לעבור בצ'לסי, קווינס פארק ריינג'רס, שפילד וונסדיי ופורטסמות'. ווטפורד סיימה את העונה שעברה במקום השישי בליגה השנייה (צ'מפיונשיפ), אך העונה היא לא מצליחה להציג כדורגל איכותי, כשלאחר 19 מחזורים ממוקמת הקבוצה במקום ה-21 (מתוך 24 קבוצות), עם 19 נקודות בלבד.
 

Iker Casillas

New member
אבי נמני:"הדרבי הוא כבר היסטוריה, נפיק לקחים"

מנג'ר מכבי ת"א ניסה להרים את המוראל של שחקני הקבוצה לקראת המשחק נגד בני יהודה: "צריך להוציא בשבת את המקסימום, בסוף העונה נדע אם הצלחנו או לא". אבי יחיאל ושרן ייני שבו לאימונים מלאים במכבי תל אביב ממשיכים ללקק את הפצעים מההפסד בדרבי 2:0 להפועל תל אביב. במועדון הצהוב מנסים להתאושש וממשיכים בהכנות לקראת משחק הליגה נגד בני יהודה בשבת. על אף שמכבי תל אביב איבדה כנראה סיכוי להיאבק על האליפות, בצוות המקצועי מנסים להעלות את המוראל של השחקנים ולעשות את הכל על מנת שהקבוצה תשוב לתמונת המאבק בחלק העליון של הטבלה. אימון מכבי תל אביב מנג'ר הקבוצה, אבי נימני, דיבר עם השחקנים לפני האימון היום (ה') ואמר: "אנחנו מתכוננים לשבת כמו לכל משחק. אנחנו צריכים להוציא בשבת את המקסימום. אני לא רוצה להתייחס לדרבי. מבחינתי, אחרי שאתמול סיכמנו את המשחק, הוא היסטוריה. אנחנו מפיקים לקחים מהמשחק ומסתכלים קדימה. את הסיכומים נעשה בסוף מאי ואז נראה איפה נהיה ונדע אם טעינו או הצלחנו". נמני לא יוכל כידוע להדריך את השחקנים מהקווים בשבת, בשל עונש ההשעייה ממשחק אחד שספג בבית הדין בגלל התפרצותו כלפי השופט אלון יפת בסיום הדרבי. המאמן מרקו בלבול יישב על ספסל הקבוצה כמאמן ראשי וייקבל הוראות מנמני, שיישב ביציע. הבלם אבי יחיאל, שערך אתמול אימון קל על מנת להוריד מהעומס, חזר לאימונים מלאים, כמו גם שירן ייני.
 

Iker Casillas

New member
מכבי ת"א: ג'ייסון וויליאמס לא בסגל למלאגה

השחקן שאפי בירנבוים הביא לצהובים שילם את מחיר שובו של גרשון ולא ישחק מול מלאגה ביורוליג. רודני ווייט יתלבש הערב, לראשונה העונה. מאמן הצהובים החזיר את השואו המוכר למסיבות העיתונאים והבהיר: "צריך לנצח כל משחק, גם מול י-ם" הראשון שמשלם את המחיר. ג'ייסון וויליאמס, חביבו של מאמנה המפוטר של מכבי תל אביב אפי בירנבוים, יהיה זה שישלם את מחיר הגעתו של פיני גרשון לקבוצה, וחזרתו של רודני ווייט לתמונת ההרכב. וויליאמס לא יתלבש למשחק היורוליג נגד מלאגה, רודני ווייט ייכלל בסגל במקומו. על ספסל הניתוחים: מדרגות השיכר רועי חגאי: "למכבי לא מגיע אדם כמו אפי" גרשון קיבל אזרחות בולגרית, דני גוט יעמוד על הקווים מול מלאגה פסגת הפחד / אמיר בוגן לא מתרשם מהמהפכה הצהובה כזכור, וויליאמס שיחק תחת בירנבוים בבני השרון וכשזה חתם במכבי תל אביב היה ג'ייסון הנדוניה שהביא עימו לנוקיה. ווייט, שלא השתלב בקבוצה מאז הגיע לישראל, היה זה שלא התלבש במשחקי תחילת העונה, אך עם חזרתו של פיני גרשון הוטס ווייט חזרה ארצה, וכעת הוא עשוי לקחת חלק לראשונה במשחק יורוליג. יממה לפני פתיחת הקדנציה השלישית של פיני גרשון במכבי תל אביב, ערכה הקבוצה את מסיבת העיתונאים שלפני משחק היורוליג מול מלאגה, מאמנה החדש הוכיח שלדבר הוא לא שכח.
 

Iker Casillas

New member
מכבי ת"א: ג'ייסון וויליאמס לא בסגל למלאגה

השחקן שאפי בירנבוים הביא לצהובים שילם את מחיר שובו של גרשון ולא ישחק מול מלאגה ביורוליג. רודני ווייט יתלבש הערב, לראשונה העונה. מאמן הצהובים החזיר את השואו המוכר למסיבות העיתונאים והבהיר: "צריך לנצח כל משחק, גם מול י-ם" הראשון שמשלם את המחיר. ג'ייסון וויליאמס, חביבו של מאמנה המפוטר של מכבי תל אביב אפי בירנבוים, יהיה זה שישלם את מחיר הגעתו של פיני גרשון לקבוצה, וחזרתו של רודני ווייט לתמונת ההרכב. וויליאמס לא יתלבש למשחק היורוליג נגד מלאגה, רודני ווייט ייכלל בסגל במקומו. כזכור, וויליאמס שיחק תחת בירנבוים בבני השרון וכשזה חתם במכבי תל אביב היה ג'ייסון הנדוניה שהביא עימו לנוקיה. ווייט, שלא השתלב בקבוצה מאז הגיע לישראל, היה זה שלא התלבש במשחקי תחילת העונה, אך עם חזרתו של פיני גרשון הוטס ווייט חזרה ארצה, וכעת הוא עשוי לקחת חלק לראשונה במשחק יורוליג. יממה לפני פתיחת הקדנציה השלישית של פיני גרשון במכבי תל אביב, ערכה הקבוצה את מסיבת העיתונאים שלפני משחק היורוליג מול מלאגה, מאמנה החדש הוכיח שלדבר הוא לא שכח. "המשחק ביום חמישי - ניצחון או הפסד - שייך יותר לאפי מאשר לי", אמר גרשון על המאמן הקודם, אפי בירנבוים. "גישה זה עניין מנטלי והשחקנים מבינים את המצב שהקבוצה נמצאת בו. מצאתי שחקנים עם רצון, אף אחד לא מתבטל. אי אפשר לעשות שינוי קיצוני, אבל אני מקווה שהפילוסופיה שלי תהיה מובנת לשחקנים. אני לא מבטיח שנקלע 100 נקודות". "עשינו שלושה אימונים אבל לא רצחניים", הוסיף גרשון, שזיהה את כל אחד מהעיתונאים בשמו, עקץ את חלקם והחזיר את השואו הכל כל מוכר, שכבר כמה שנים לא היה כאן. "אי אפשר להכניס ולשנות ולעבוד בעוצמה גבוהה לפני כזה משחק חשוב. אחרי שלושה אימונים כאלה צריך משחק אימון מול בית"ר בנימינה... ההוצאה לפועל צריכה להיות ברמה גבוהה, קשה יהיה לעשות את הדברים אבל אני הולך עם הדברים שהקבוצה עשתה. "יכול להיות שעם 11 אלף צופים תהיה השפעה לטירוף שהיה כאן ביומיים האחרונים על תחילת המשחק", אמר פיני בנוגע לפסטיבל גרשון בתקשורת. "אנחנו צריכים לשחק 40 דקות. אני מאוד מקווה שאני טועה, אבל דווקא כשצריך את הקהל יותר, אז לא תמיד הקהל מגיב ליכולות. השינוי בעמדת המאמן לא יכול להביא לבד ניצחון". פיני גרשון. מנסה להרגיע את הטירוף "רודני הוא לא מושיע, אני חושב שהוא בן אדם אחר ממה שכתבו", אמר עליו גרשון. "היכולת שלו טובה מאוד, והוא יהיה במסגרת הקבוצה. יש להם שני שחקנים דומיננטיים בצבע ואנחנו צריכים שחקנים בשביל זה". "אני לא מסכים עם הגישה שאפשר להפסיד כמה משחקים בסיבוב. זו לא גישה נכונה, צריך לנצח כל משחק, גם מול הפועל ירושלים. מלאגה היא אחת הקבוצות הטובות בספרד ובאירופה. לא תמיד צריך להשקיע 25 מיליון יורו כדי לזכות בגביע אירופה. ישנן דרכים לנצח את המשחק, בטח לא באהבה בלבד". ג'ייסון וויליאמס, כשרק הגיע למכבי. תחילת הסוף? "אאיטו הוא אחד המאמנים הטובים באירופה", אמר פיני על האיש שיפגוש בצד השני של הקווים ביום חמישי. "זה בלתי אפשרי להתכונן בשלושה ימים נגד אאיטו. שיחקתי נגדו והוא מאמן מצוין שמקשה על קבוצות. התכוננו ללחץ שלהם. כמאמן שלחץ פה ושם אני אומר שזה לא תמיד עוזר. לחץ פועל לשני הצדדים. ניצחתי והפסדתי נגדו". "לא חשבתי על מי צריך להיות פה או לא, כי לא חשבתי שאני אהיה פה", הוסיף. "זו חוצפה של הפרשנים לבקר שחקנים עוד לפני שראיתי אותם. אני רואה את השחקנים ויש לי דעה שונה על חלק מהשחקנים. העמדה היחידה של מכבי שתפוסה היא באסטון, הוא לא יהיה פה...". גרשון והשחקנים החדשים שלו עוד לפני מסיבת העיתונאים, ערכו השחקנים הצהובים את האימון המסכם לפני המפגש מול הספרדים ודיברו כמובן על המאמן החדש-ישן שלהם. "פיני הוא אותו מאמן", אמר הקפטן דריק שארפ. "הוא אנרגטי מאוד, יש לו הרבה רצון והוא נהנה. הוא חי את האוירה, הוא חיובי ונותן לנו ביטחון. אני חושב שהחברה נהנים וזה נראה טוב יותר". רודני ווייט, שכאמור ייכלל בסגל למלאגה, אמר: "אני נרגש ומאמין בעצמי וחושב שהקבוצה מאמינה בי. אני לא רוצה לחשוב שיש לי מה להוכיח, כשיגיע זמני יראו מה יש לי. זו הזדמנות חדשה בשבילי, היה לי קשה בהתחלה אבל נשארתי חיובי. לפי מה שאני רואה המאמן הזה יותר מתרכז בהתקפה ורוצה שנרוץ. אפי רצה להאט את הקצב". רודני ווייט: "זו הזדמנות חדשה בשבילי" יניב גרין: "נצטרך לצאת עם הרבה מוטיבציה. יש מין חוק כזה שאומר שכאשר מאמן בא קורים דברים טובים. נקווה שפיני יעשה את השינוי יחד איתנו. זה שונה להתאמן אצלו, אתה רואה הרבה ריצות והתלהבות. שחקנים אמרו שזה נראה כמו תחילת עונה, אבל זה לא. נצטרך ללמוד אחד את השני ולצאת לדרך חדשה". הספרדים סירבו להתראיין או לרדת למסיבת העיתונאים. קרלוס קבסאס החל את האימון, אולם פרש מהר מאוד הצידה והחל בעבודה אישית עם הפיזיותרפיסט. קבסאס בספק גדול למשחק.
 

Iker Casillas

New member
הפועל ת"א: יבואה, דה סילבה וידין שבו לאימונים

שלושת השחקנים צפויים להיות כשירים לשבת, ידין יאבד את מקומו בהרכב לטלקיסקי. נאתכו עבר טיפול מיוחד אצל מעסה הקבוצה. טועמה: "אני בודק אופציות, אבל כולם יודעים שההעדפה שלי היא הפועל ת"א" הפועל תל אביב מגבירה הילוך בהכנות לקראת משחק הליגה מול הכח עמידר רמת גן בשבת הקרובה בבלומפילד (15:00). אחרי הנצחון בדרבי, הצוות המקצועי מנסה להחזיר את שחקני הקבוצה לקרקע, במטרה להגיע למשחק בשבת באותה דריכות כמו ביום שני. אל האימון שנערך היום (ה') אחר הצהריים, שבו סמואל יבואה, שנעדר אתמול בשל מחלה, וכן אביחי ידין ודגלאס דה סילבה הפצועים. דה סילבה עדיין סובל מכאבים בשוק בעקבות חתך ממנו הוא סובל זכר לדרבי, אולם ההערכה היא כי כל השלושה יהיו כשירים לשבת. סלים טועמה. העדיפות הראשונה שלו היא האדומים לעומתם, מי שעדיין בספק למשחק הוא הקשר ביברס נאתכו, ששיחק בדקות הסיום בדרבי עם מתיחה חזקה בשריר. נאתכו עבר טיפול מיוחד אצל מעסה הקבוצה, בוריס רומנובסקי, במטרה להכשירו לשבת. במידה ונאתכו יימצא כשיר, הוא יוסט אל עמדת הקשר האחורי לצידו של שי אבוטבול, בעוד שדמיטר טלקיסקי ישוב להרכב הראשון על חשבונו של ידין. אם נאתכו לא יצליח להתגבר על המתיחה בשריר, יפתח הקשר הבולגרי, שבישל את השער למהראן לאלא ביום שני, על חשבונו. במקרה זה, ידין יפתח בעמדת המגן הימני, על אף רצונו של גוטמן להשאירו מחוץ ל-11. כוכב הדרבי, מהראן לאלא, צפוי לשמור על מקומו בהרכב, כשגם דה סילבה אמור להמשיך לשחק כמגן ימני על חשבונו של עמרי קנדה. בתוך כך, סלים טועמה, שמועמד לחזור לקבוצה בינואר, התראיין הבוקר לגלי צה"ל והבהיר: "אני בודק כל מיני אופציות, אבל כולם יודעים שההעדפה שלי היא להגיע להפועל תל אביב. לא מובן לי למה אני לא משחק יותר בבלגיה, כל העניין הזה לא מקצועי. הרי פתחתי טוב את העונה ולא נותנים לי להמשיך לשחק". "לא הצעתי את עצמי לאף קבוצה", המשיך הקשר, "דיברתי עם אלי טביב כי להפועל תל אביב יש זכות ראשונים עליי ורציתי לבדוק איפה זה עומד. לא אמרתי שאני מוותר על אירופה, יש עוד חודש וחצי עד לתום מועד ההעברות ונראה איך אנחנו מתקדמים".
 

Iker Casillas

New member
מכבי פ"ת: מגמדוב ייעדר מול מכבי נתניה

בלם הקבוצה סובל מפציעה בשרירי הבטן, ניצן דמארי, שהחליפו במשחק בטדי, צפוי לקבל את חולצת ההרכב. גיא עזורי מתלבט בין קובי גנון לנאור פסר, שחוזר לאחר פציעה מכבי פתח תקווה תפתח את הסיבוב השני של ליגת העל במשחק חוץ קשה מול מכבי נתניה. בקבוצה רוצים להמשיך את המומנטום החיובי מסוף הסיבוב הראשון גם בשבת הקרובה, והבוקר (ה') ערכו אימון נוסף לקראת המשחק. הבלם מוראד מגמדוב, שהוחלף בשבוע שעבר נגד בית"ר ירושלים בגלל פציעה, צפוי להיעדר גם מהמשחק ב'קופסא', וזאת לאור פציעה בשרירי הבטן. מי שאמור למלא את מקומו של הבלם במרכז ההגנה הוא ניצן דמארי הצעיר, שנכנס כמחליף גם בטדי. מי שחוזר לסגל הוא המגן השמאלי נאור פסר, שנעדר בשבוע שעבר בעקבות פציעה. פסר חזר השבוע לאימונים מלאים והוא כשיר לשבת, אולם נראה כי קובי גנון ימשיך לקבל את הקרדיט בעקבות יכולתו הטובה.
 

Iker Casillas

New member
קאקה ולואיס פביאנו מועמדים למנצ'סטר סיטי

שני שחקני נבחרת ברזיל עשויים לחזק את הקבוצה של טל בן חיים בינואר. קשר מילאן: "אני מדבר הרבה עם רוביניו ואלאנו על המועדון". סוכנו של חלוץ סביליה: "מנצ'סטר סיטי התעניינה" זה מכבר ידוע שמנצ'סטר סיטי עומדת לשפוך מזומנים רבים בחלון ההעברות בחודש ינואר. מאז נרכשה הקבוצה על ידי איילי הנפט העשירים מאבו דאבי היא הספיקה לצרף את רוביניו מריאל מדריד וכעת השאלה הגדולה היא אילו כוכבי על יצטרפו לקבוצה של טל בן חיים. הדיווחים האחרונים בעיתונות הבריטית עוסקים בשני שחקנים של נבחרת ברזיל - קשר מילאן קאקה וחלוץ סביליה, לואיס פביאנו. קאקה בן ה-26 אמר ל'סקאי ספורטס': "אני אוהב מאוד את הפרמייר-ליג, זו ליגה קשה, אבל יש בה הרבה שחקנים טובים וקבוצות גדולות. לדעתי זו הליגה הטובה ביותר בעולם, אז אולי אגיע לשם יום אחד. זה יהיה נהדר". מלבד הסיטי, מועמד קאקה גם לצ'לסי. כשנשאל היכן היה מעדיף לשחק באנגליה השיב: "יש לי שם הרבה חברים. אני מדבר הרבה עם רוביניו ואלאנו על מנצ'סטר סיטי. אני מאוד שמח שהם רוצים שאצטרף אליהם ממילאן, אבל זה יהיה קשה מאוד. אם יום אחד אעזוב את מילאן זה יהיה בגלל שלא יהיו לנו יותר מטרות משותפות. כרגע אנחנו נמצאים באותה הדרך ונראה לי מסובך שאעזוב, אבל אי אפשר לדעת". על דייויד בקהאם שיצטרף בקרוב זמנית למילאן אמר קאקה: "כשהוא יבוא הוא יראה מה זה מילאן, אז אולי הוא ירצה להישאר יותר זמן. אולי הוא ירצה להמשיך עד סוף העונה או אפילו עונה נוספת. אני אוהב אותו, הוא מאוד חיובי ובעל כישרון רב. יהיה מאוד נחמד לשחק איתו ואני מאוד מרוצה מכך". חוסה פואנטס, סוכנו של לואיס פביאנו, סיפר בראיון לעיתון הבריטי 'דיילי סטאר' שמנצ'סטר סיטי התעניינה בשחקן: "הם שאלו לגביו, אבל אין בזה שום דבר מיוחד, מכיוון שזו רק אחת מהרבה קבוצות. המילה האחרונה תהיה של סביליה ואני חייב לשוחח בנושא עם מנהלי הקבוצה". חלוצים נוספים ששמם הוזכר כמועמדים למנצ'סטר סיטי הם לוקאס פודולסקי, המסופסל בבאיירן מינכן למרות הצלחתו בנבחרת גרמניה, רוקה סנטה קרוס מבלקבורן ורונאלדו המחלים מפציעה קשה ואשר נותר ללא קבוצה מאז סיים חוזהו במילאן.
 

Iker Casillas

New member
דיווחים באנגליה: אבוחצירה מועמד לבולטון

בכל מקרה, לחלוץ הפועל פ"ת עדיין אין מספיק הופעות בינלאומיות כדי לקבל רשיון עבודה. הוונדררס ממוקמים במקום ה-12 בפרמיירליג בקרוב בריבוק סטדיום? אבוחצירה שמעון אבוחצירה על הכוונת של בולטון. לפי דיווחים באנגליה חלוץ הפועל פ"ת ומלך שערי ליגת העל, שכבר כבש 9 שערים העונה, מחוזר על ידי הקבוצה של גארי מגסון בה משחק גם תמיר כהן. יש לציין כי במידה שבולטון אכן תחתים את החלוץ, היא תתקשה להסדיר עבורו רשיון עבודה באנגליה. הסיבה: אבוחצירה עדיין לא שיחק במדי נבחרת ישראל. אבוחצירה יסיים את חוזהו בהפועל פ"ת בקיץ, אז יהפוך לשחקן חופשי. כרגע נראה כי המלאבסים לא יעמדו בדרכו במידה שתגיע הצעה רשמית מהאנגלים בחלון ההעברות בינואר. פטרונו של השחקן, אריק איזיקוביץ', אמר לאתר ספורט 5: "אין לי מושג מכל העניין הזה. בכל מקרה אבוחצירה שחקן של בית"ר טוברוק וכל דבר שקורה איתו צריך לעבור דרכנו". בולטון מדורגת כיום במקום ה-12 בפרמיירליג, במרחק של 3 נקודות מהקו האדום. מאזן הקבוצה עומד על 5 נצחונות, 2 תוצאות תיקו ו-7 הפסדים, כשגם בעונה החולפת נאבקו הוונדררס על ההישארות בליגה עד המחזור האחרון. תמיר כהן, אגב, לא שיחק העונה אפילו דקה אחת בבולטון, שרשמה 3 נצחונות ב-4 המשחקים האחרונים בפרמיירליג
 
למעלה