- חדשות הספורט - 10/05.

אריס סלוניקי לא תשחק ביורוליג

הודחה ע``י מארוסי 2:1 בסידרה שתשחק מול אולימפיקוס בח.גמר. פאו תשחק מול פאניוניס. מהליגה היוונית מגיעים 3 קבוצות ליורוליג.
 
הזוכה ביורו 2008 תקבל 27.5 מיליון €

ע``פ טבלת הפרסים שפירסמו ראשי אופ``א עולה כי הנבחרת שתזכה בכתר האליפות לא תסתפק רק בתואר הנבחרת הטובה ביבשת אלא גם בתואר העשירה מכולן. 16 הנבחרות שזכו בכרטיס ליורו הקרוב באוסטריה ושוויץ יקבלו עבור ההשתתפות 7.5 מיל` €. כל ניצחון מעבר לשלב הבתים יזכה את המנצחת במיל` €. הנבחרות שיצליחו להעפיל לשלב רבע הגמר ישלשו לכיסן 2 מיל` € והעולות לחצי הגמר יוסיפו עוד 3 מיל` €. שתי הנבחרות שישיגו את הכרטיס למשחק הגמר יקבלו 4.5 מיל` € רק על העליה שלהן לכר הדשא באצטדיון ``ארנסט האפל`` שבווינה בירת אוסטריה ב29- ביוני. הזוכה בכתר האליפות תקבל תוספת של 7.5 מיל` € ובסה``כ תעשיר את קופתה ב 27.5 מיל` €. סך כל הפרסים הכספיים שהעמידו ראשי אופ``א עבור הטורניר עומד על 184 מיל` €, גידול של 40% בהשוואה ליורו 2004. בטורניר האחרון שנערך בפורטוגל חולקו רק 129 מיל` € לנבחרות שנטלו חלק באליפות. לא רק הנבחרות הלאומיות יעשו כסף טוב מהאליפות גם הקבוצות הפרטיות בכל מדינה, חברות ה G‏ ‏14, אירגון הקבוצות העשירות של אירופה, יקבלו 4,000 € בכל פעם ששחקן שלהן ישחק במדי נבחרתו ביורו הקרוב.
 
עומר גולן כבש שער בניצחון לוקרן 0:3

שבוע שני רצוף שעומר גולן כובש שער הפעם זה קרה בדקה ה 42 על רוסאלרה. זהו שערו ה5- העונה. גנק של ברק יצחקי ואליניב ברדה שהשלימו 90 דקות הפסידה בביתה 2:0 לסנטנדרד ליאז` של סלים טועמה שלא היה בסגל. 70 דקות לגילי ורמוט בניצחון של גנט 3:0.
 
איי איי איי,יצחקי!!!

אם הוא היה עכשיו בבית``ר,כמה שערים הוא היה מבקיע, איפה היינו נמצאים, היו לו עוד 2 תארים בכיס, והוא היה הראשון שעף לליגה בכירה באירופה... חבל לנו ו(את האמת)גם לו!
 
אפרופו ברק יצחקי

הוא כבש שער שנפסל בצדק בטענת נבדל. והחטיא אחד על אחד לאחר שבעט על רגלי השוער במקום לעבור אותו או למסור לברדה שהיה כובש ונראה צועק עליו בהילוך החוזר.
 
ברצלונה מעוניינת בקארים בנזמה

תג המחיר שדורשת ליון הוא 50 מיליון €. לבנזמה יש 19 שערים בליגה ב 35 הופעות ובטורניר ליגת האלופות יש לו 4 שערים ב 7 הופעות. עוד מתכננים בברסה למכור את סמואל אטו שמשחק כבר 4 שנים בקבוצה והשנה לא נצץ במיוחד.
 
ג`נארו גאטוסו סיכם בבאיירן מינכן

גאטוסו קשרה האחורי של מילאן ישתכר בבאיירן 5.5 מיליון € לעונה במשך 4 שנים. כעת כל שנותר לבאיירן זה לסכם עם מילאן על העברתו. מילאן דורשת עבורו 12.5 מיליון € ותהיה מוכנה להפחית במחירו עם ווילי סניול מגנה הצרפתי של באיירן יכלל בחבילת העיסקה.
 
דיווח: דרוגבה סגר במילאן ל 3 עונות

``המירור`` האנגלי מדווח שחלוץ צ`לסי וחוף השנהב יאחד כוחות עם ז`וז`ה מוריניו שאמור להחליף את קרלו אנצ`לוטי כמאמן מילאן. אברהם גרנט בחר שלא להגיב עד אחרי המשחק מול בולטון. בצ`לסי ינסו להשאיר את דידייה דרוגבה שחתום לשנתיים נוספות אך אם בסופו של דבר הוא יעזוב ידרשו עבורו לפחות 15 מיליון £.
 
שובו של הנסיך למדים הכחולים

‏``הקוריירה דלו ספורט`` פירסם את הסגל של רוברטו דונאדוני ליורו 2008 שכולל 23 שחקנים, בו נכלל אלסנדרו דל פיירו שנותן עונה מצויינת ביובנטוס מי שלא נכלל בסגל הם קסאנו ואינזאגי שמצוי בכושר טוב וכבש 9 שערים ב 5 המשחקים האחרונים, כנראה שדונאדוני מעדיף לפניו את החלוצים הצעירים. סיכוייו של דל פיירו לתפוס מקום בסגל השתפרו משמעותית לנוכח פציעתו של וינצ`נזו יאקווינטה מיובה, שיחזור לפעילות רק בחודש יולי. ההתלבטות האחרונה של דונאדוני היא בקישור הוא יצטרך להחליט האם הוא מעדיף את אלברטו אקווילני או את ריקרדו מונטוליבו. הסגל המלא: שוערים: בופון,אמליה,טולדו. הגנה: אודו,פאנוצ`י,מטראצי,ברזאגלי,קנאברו,גרוסו,זמברוטה,קייליני. קישור: גאטוסו,אמברוסיני,פירלו,דה רוסי,פרוטה,קאמורנסי. התקפה: טוני,בוריילו,די נטאלה,קווגליארלה,דל פיירו.
 
למעלה