חדשות הספורט 10-05-

כדורסל לאומית.

נתניה הופתעה בביתה ו100 אוהדי חיפה היו מאושרים שקבוצתם עלתה ל2:1 בסידרה. גם גבעת שמואל עם 17 נק` של ברנר עלתה ל2:1 מול ק.אתא.
 
משהו מוזר..

לפני שפתחתי את השירשור נכנסתי ליומן כדי לבדוק תאריך, ובכ``ז טעיתי. אז היום ה13-5 ותודה לאנריקה.
 
כאילו דאאאא

גמר גביע מדינה אומר לך משו?ה13 למאי? איך אפשר להתבלבל?מנהלים להשחיר
 
``דרוקר צריך לאמן את מכבי``

פיני גרשון מצביע על המועמד שלו למכבי ומוסיף ``אני עם מכבי גמרתי``. פיני מדליף שיודע באופן אישי משחקנים שהם לא מרוצים במכבי. ``בעיתוי אחר צביקה היה הולך הביתה. קטש עזב על פחות מזה``. גרשון גם מצביע על חלק מהבעיות ``מכבי תמיד הייתה עם תקציב פחות מפאו וצסק``א(לא בהפרשים כאלה. ל.צ), אבל חייבים לבנות היררכיה כדי להצליח. לא יכול להיות שיותם יוביל את מכבי כל העונה ויקבל 8 דק` בגמר``. הראיון המלא ב``ידיעות אחרונות``.
 
דיווח:ראול לא בסגל של ארגונאס ליורו

היום מדווח עיתון ``המארקה`` שבסגל של ספרד ליורו ראול לו עונה נפלאה במדי ריאל ישאר מחוץ לסגל של לואיס ארגונאס שממשיך להתעקש ומשאיר אותו בחוץ למרות כל הלחצים מצד התקשורת והאוהדים. מי שכן זומנו בהתקפה של ספרד הם פרננדו טורס עם 24 שערים בעונתו הראשונה בליברפול, ודויד גוויזה ממאיורקה מלך השערים של ספרד עם 26 כיבושים (יעבור בקיץ לאחת הקבוצות הגדולות) ודויד וייה מולנסיה, ובווז`אן קרקיץ` בן ה17- מברצלונה שפרץ השנה אבל לא מצדיק את זימונו לפני ראול.
 
אמרתי לך לפני איזה חודש

שלא צריך להזמין את ראול כי הבחוציק אף פעם לא היה טוב בנבחרת.ואגב דל פיירו לפי הדיווחים בפנים.
 
הוא לא מוכן להודות שטעה

מזה נובעת כל העקשנות שלו. הרי דויד וייה שזומן גם לא היתה עונה לא משהו ובכ``ז הוא זומן אז ראול שכובש 17 שערים זה לא מספיק לו?! הלוואי שיפטרו אותו כבר בכ``מ אחרי היורו הוא אמור לעזוב.
 
לדויד וויה היה עונה חרא

אבל הוא הפנים והעתיד של ספרד גם בישראל בנאדו בחוץ וקינן בפנים למרות שקינן עוד לא שווה נעל של העונה והקרירה של בנאדו.
 
דיווח: ``טוטנהאם רוצה את טל בן חיים``

ה``איבנינג סטאנדארד`` מדווח כי מאמנה הספרדי של הספרס חואנדה ראמוס שם את הבלם הישראלי כאחת מהמטרות העיקריות לרכש לקראת העונה הבאה. אגב טוטנהאם גם הביעה התעניינות גם בקשרה של צ`לסי סטיב סידוול שישמע בשבוע הבא האם המועדון הלונדוני מעוניין בשירותיו.
 
דיווח צ`לסי מציעה 50 מיל` € על טורס

אברהם גרנט ביקש כבר בעבר מיוסי בניון שיקיר לו את טורס. הידיעה מגיעה ממנהל תחנת הרדיו ה``מארקה``. ליברפול ששקועה בחובות גדולים לבנקים תהיה חייבת למכור אחד או חלק מכוכביה בשביל לכסות את החובות. כנראה שליברפול אשר רכשה את ``אל ניניו`` מאתלטיקו מדריד בקיץ שעבר ב 36 מיליון € תסרב להצעתה הראשונה של צ`לסי אך לא תעמוד בפני עוד הצעה מפתה. טורס שכבש העונה 24 שערים זכה בתואר שחקן הרוקי באנגליה, עוד שחקן ליברפול שזכה בתואה הוא פפה ריינה שספג הכי מעט שערים באנגליה (17) זכה בכפפות הזהב.
 
למעלה