חדשות הספורט - 11/5

דיווח: חאתם בן ארפה חתם בארסנל

עיתון ה``סאן`` הלונדוני מדווח שחלוץ ליון בן ארפה (21) חתם בארסנל שסיכמה עם ליון על רכישתו תמורת 20 מיליון €. מי שעשוי להחליף אותו בליון הוא סמיר נסרי ממארסיי.
 
אינטר תציע 40 מיליון € עבור אטו

האלופה האיטלקית מסבה את תשומת ליבה אל החלוץ הקמרוני של בארסה אחרי שלא הצליחה להביא את סטיבן ג`רארד תמורת 25 מיליון £. ``הקוריירה דלו ספורט`` מוסיף שאינטר גם רוצה לקחת את רונאלדיניו מידיה של מילאן.
 
דיווח: גרנט חתם ל4- שנים בצ`לסי

וירוויח 10 מיליון £. ``הסאנדיי סטאר`` טוען כי עוד לפני משחק האליפות קיבל מנג`ר צ`לסי מתנה בדמות חוזה עתק חדש עד 2012. גרנט: ``אני אוהב להיות כאן``.
 
אוהדי בית``ר יקיימו תפילה בכותל...

מחר בשעה 24:00 תתקיים תפילה בכותל להצלחת בית``ר ביום ג`. מוטי בוטרה,נציג האוהדים הדתיים,שארגן את זה ביקש להעביר לכמה שיותר אנשים... אז מי שבית``ר חשובה לו ויכול להגיע שיבוא! ובעזרת ה` ניקח את הגביע... אז חברה! מי שגר/לומד בי-ם שיבוא מחר ב23:00 לכותל, כדי שב24:00 כבר יתחילו... יאלללללה בית``ר!!!
 
בבית``ר מודים:טעינו בויסה!

ויסה יחתך מיד בסוף העונה. בבית``ר לא מתביישים לומר,זה לא השחקן שרצינו להביא!
 
בית``ר: כולם כשירים לגביע

מיכאל זנדברג עידן טל וכריסטיאן אלברז יעמדו לרשותו של שום בגביע. טל ואלברמן יפתחו ואלברז שלא כשיר במאת האחוזים יהיה על הספסל כנראה ויעמוד לרשותו של שום לפי הצורך. אלברמן יעלה לשחק עם זריקה כדי שלא יהיה מוגבל בתנועותיו.
 
למעלה