חדשות חשובות מדן

מצב
הנושא נעול.
458 כ"כ ארוכה, שהיינו צריכים לקפל..

חדשות חשובות מדן
המידע התקבל מחברנו עובד חדריה ומגיעה לו תודה ענקית! 1. הגיעו לארץ (למפעלי ההרכבה) 18 שלדות של מפרקיות נמוכות רצפה, כאשר החלוקה היא 10 לארגז ו-8 למרכבים. עוד 40 צפויות להגיע ולהיבנות עד המחצית השניה של 2005. 2. עתיד הצבע האדום עוד לא ברור ויתכן שיחזרו לצבע הישן. לדעתי האישית אפשר היה לשפר את שתי הצביעות ע"י הוספת פס מעל החלונות או כל דבר אחר שישבור את הצבע. לדעתי ניתן להוסיף לצביעה הקיימת פס לבן או צהוב מעל החלונות או להוסיף פס אדום בצביעה הקודמת. 3. הידיעה היותר מפתיעה - עקב דרישות תשלום גבוהות ומוגזמות של בעלי התמח"ת דן בודקת אפשרויות להעברת תחנת הקצה מהתמח"ת למקום אחר בדרום ת"א. כרגע השכירות בתמח"ת עומדת על 22 מיליון ש"ח לשנה וזהו סכום גבוה מאוד שאינו מוצדק לטענת דן. אחת האפשרויות שהועלתה בדן היא פניה לרכבת ישראל ע"מ להקים מסוף תח"צ ברכבת דרום. אין זה אירוני שאחרי שנים שבהם התחנה הייתה שוממת ומחוסרת נוסעים יתכן שהיא תקום לתחיה דווקא כמסוף גדול לאוטובוסים?
458 כ"כ ארוכה, שהיינו צריכים לקפל..
 
מזכרות מהעיר של ערן - 1

חדשות חשובות מדן
המידע התקבל מחברנו עובד חדריה ומגיעה לו תודה ענקית! 1. הגיעו לארץ (למפעלי ההרכבה) 18 שלדות של מפרקיות נמוכות רצפה, כאשר החלוקה היא 10 לארגז ו-8 למרכבים. עוד 40 צפויות להגיע ולהיבנות עד המחצית השניה של 2005. 2. עתיד הצבע האדום עוד לא ברור ויתכן שיחזרו לצבע הישן. לדעתי האישית אפשר היה לשפר את שתי הצביעות ע"י הוספת פס מעל החלונות או כל דבר אחר שישבור את הצבע. לדעתי ניתן להוסיף לצביעה הקיימת פס לבן או צהוב מעל החלונות או להוסיף פס אדום בצביעה הקודמת. 3. הידיעה היותר מפתיעה - עקב דרישות תשלום גבוהות ומוגזמות של בעלי התמח"ת דן בודקת אפשרויות להעברת תחנת הקצה מהתמח"ת למקום אחר בדרום ת"א. כרגע השכירות בתמח"ת עומדת על 22 מיליון ש"ח לשנה וזהו סכום גבוה מאוד שאינו מוצדק לטענת דן. אחת האפשרויות שהועלתה בדן היא פניה לרכבת ישראל ע"מ להקים מסוף תח"צ ברכבת דרום. אין זה אירוני שאחרי שנים שבהם התחנה הייתה שוממת ומחוסרת נוסעים יתכן שהיא תקום לתחיה דווקא כמסוף גדול לאוטובוסים?
מזכרות מהעיר של ערן - 1
EL 202 מס' 227 של התח"צ ז"ל מפורקת וממתינה לשיפוץ במוסכי דן לקראת עבודה ב"קווים", איך לא?!
 
הם צריכים את המכונות הללו מהר

אתם בטוחים שזה לקווים ואם כן אז
אז למה הוא משופץ בדן ולא באגד?
הם צריכים את המכונות הללו מהר
אז שולחים גם לדן וגם לאגד. בכ"ז, לדן יש הרבה יותר חלקים של הדגם הזה והם בכלל מכירים אותו הרבה יותר טוב והרבה יותר זמן מאגד.
 
מזכרות מב"ש 2: מפרקית 347 שחזרה לדן

חדשות חשובות מדן
המידע התקבל מחברנו עובד חדריה ומגיעה לו תודה ענקית! 1. הגיעו לארץ (למפעלי ההרכבה) 18 שלדות של מפרקיות נמוכות רצפה, כאשר החלוקה היא 10 לארגז ו-8 למרכבים. עוד 40 צפויות להגיע ולהיבנות עד המחצית השניה של 2005. 2. עתיד הצבע האדום עוד לא ברור ויתכן שיחזרו לצבע הישן. לדעתי האישית אפשר היה לשפר את שתי הצביעות ע"י הוספת פס מעל החלונות או כל דבר אחר שישבור את הצבע. לדעתי ניתן להוסיף לצביעה הקיימת פס לבן או צהוב מעל החלונות או להוסיף פס אדום בצביעה הקודמת. 3. הידיעה היותר מפתיעה - עקב דרישות תשלום גבוהות ומוגזמות של בעלי התמח"ת דן בודקת אפשרויות להעברת תחנת הקצה מהתמח"ת למקום אחר בדרום ת"א. כרגע השכירות בתמח"ת עומדת על 22 מיליון ש"ח לשנה וזהו סכום גבוה מאוד שאינו מוצדק לטענת דן. אחת האפשרויות שהועלתה בדן היא פניה לרכבת ישראל ע"מ להקים מסוף תח"צ ברכבת דרום. אין זה אירוני שאחרי שנים שבהם התחנה הייתה שוממת ומחוסרת נוסעים יתכן שהיא תקום לתחיה דווקא כמסוף גדול לאוטובוסים?
מזכרות מב"ש 2: מפרקית 347 שחזרה לדן
 
מזכרות מב"ש 3 - מפרקיות 243 ו-255

חדשות חשובות מדן
המידע התקבל מחברנו עובד חדריה ומגיעה לו תודה ענקית! 1. הגיעו לארץ (למפעלי ההרכבה) 18 שלדות של מפרקיות נמוכות רצפה, כאשר החלוקה היא 10 לארגז ו-8 למרכבים. עוד 40 צפויות להגיע ולהיבנות עד המחצית השניה של 2005. 2. עתיד הצבע האדום עוד לא ברור ויתכן שיחזרו לצבע הישן. לדעתי האישית אפשר היה לשפר את שתי הצביעות ע"י הוספת פס מעל החלונות או כל דבר אחר שישבור את הצבע. לדעתי ניתן להוסיף לצביעה הקיימת פס לבן או צהוב מעל החלונות או להוסיף פס אדום בצביעה הקודמת. 3. הידיעה היותר מפתיעה - עקב דרישות תשלום גבוהות ומוגזמות של בעלי התמח"ת דן בודקת אפשרויות להעברת תחנת הקצה מהתמח"ת למקום אחר בדרום ת"א. כרגע השכירות בתמח"ת עומדת על 22 מיליון ש"ח לשנה וזהו סכום גבוה מאוד שאינו מוצדק לטענת דן. אחת האפשרויות שהועלתה בדן היא פניה לרכבת ישראל ע"מ להקים מסוף תח"צ ברכבת דרום. אין זה אירוני שאחרי שנים שבהם התחנה הייתה שוממת ומחוסרת נוסעים יתכן שהיא תקום לתחיה דווקא כמסוף גדול לאוטובוסים?
מזכרות מב"ש 3 - מפרקיות 243 ו-255
חזרו לצורך השבתה כנראה, יחד עם 246 הזכורה לטוב.
 
כן, ביום ששי האחרון

מתי צולמה התמונה עם המפרקית
הורודה של מצעד האהבה? האם זה מעכשיו?
כן, ביום ששי האחרון
היא עמדה הרבה זמן (מאז המצעד ועד לא מזמן) בחניון עשר טחנות, עד שהועברה למוסך צ.ד. הסמוך למטרת פירוק חלקים.
 
../images/Emo6.gif

 
ועכשיו לאוטו שג'קי כבר חשף אתמול

חדשות חשובות מדן
המידע התקבל מחברנו עובד חדריה ומגיעה לו תודה ענקית! 1. הגיעו לארץ (למפעלי ההרכבה) 18 שלדות של מפרקיות נמוכות רצפה, כאשר החלוקה היא 10 לארגז ו-8 למרכבים. עוד 40 צפויות להגיע ולהיבנות עד המחצית השניה של 2005. 2. עתיד הצבע האדום עוד לא ברור ויתכן שיחזרו לצבע הישן. לדעתי האישית אפשר היה לשפר את שתי הצביעות ע"י הוספת פס מעל החלונות או כל דבר אחר שישבור את הצבע. לדעתי ניתן להוסיף לצביעה הקיימת פס לבן או צהוב מעל החלונות או להוסיף פס אדום בצביעה הקודמת. 3. הידיעה היותר מפתיעה - עקב דרישות תשלום גבוהות ומוגזמות של בעלי התמח"ת דן בודקת אפשרויות להעברת תחנת הקצה מהתמח"ת למקום אחר בדרום ת"א. כרגע השכירות בתמח"ת עומדת על 22 מיליון ש"ח לשנה וזהו סכום גבוה מאוד שאינו מוצדק לטענת דן. אחת האפשרויות שהועלתה בדן היא פניה לרכבת ישראל ע"מ להקים מסוף תח"צ ברכבת דרום. אין זה אירוני שאחרי שנים שבהם התחנה הייתה שוממת ומחוסרת נוסעים יתכן שהיא תקום לתחיה דווקא כמסוף גדול לאוטובוסים?
ועכשיו לאוטו שג'קי כבר חשף אתמול
9263, בצביעתו החדשה. אני מתנצל על החפץ שנעמד באופן זדוני ביני לבין האוטובוס!!!
 
סדנא ניידת 9263 - M.A.N SU 280F

חדשות חשובות מדן
המידע התקבל מחברנו עובד חדריה ומגיעה לו תודה ענקית! 1. הגיעו לארץ (למפעלי ההרכבה) 18 שלדות של מפרקיות נמוכות רצפה, כאשר החלוקה היא 10 לארגז ו-8 למרכבים. עוד 40 צפויות להגיע ולהיבנות עד המחצית השניה של 2005. 2. עתיד הצבע האדום עוד לא ברור ויתכן שיחזרו לצבע הישן. לדעתי האישית אפשר היה לשפר את שתי הצביעות ע"י הוספת פס מעל החלונות או כל דבר אחר שישבור את הצבע. לדעתי ניתן להוסיף לצביעה הקיימת פס לבן או צהוב מעל החלונות או להוסיף פס אדום בצביעה הקודמת. 3. הידיעה היותר מפתיעה - עקב דרישות תשלום גבוהות ומוגזמות של בעלי התמח"ת דן בודקת אפשרויות להעברת תחנת הקצה מהתמח"ת למקום אחר בדרום ת"א. כרגע השכירות בתמח"ת עומדת על 22 מיליון ש"ח לשנה וזהו סכום גבוה מאוד שאינו מוצדק לטענת דן. אחת האפשרויות שהועלתה בדן היא פניה לרכבת ישראל ע"מ להקים מסוף תח"צ ברכבת דרום. אין זה אירוני שאחרי שנים שבהם התחנה הייתה שוממת ומחוסרת נוסעים יתכן שהיא תקום לתחיה דווקא כמסוף גדול לאוטובוסים?
סדנא ניידת 9263 - M.A.N SU 280F
 
סדנא ניידת 9263 (לשעבר 2263) מאחור

חדשות חשובות מדן
המידע התקבל מחברנו עובד חדריה ומגיעה לו תודה ענקית! 1. הגיעו לארץ (למפעלי ההרכבה) 18 שלדות של מפרקיות נמוכות רצפה, כאשר החלוקה היא 10 לארגז ו-8 למרכבים. עוד 40 צפויות להגיע ולהיבנות עד המחצית השניה של 2005. 2. עתיד הצבע האדום עוד לא ברור ויתכן שיחזרו לצבע הישן. לדעתי האישית אפשר היה לשפר את שתי הצביעות ע"י הוספת פס מעל החלונות או כל דבר אחר שישבור את הצבע. לדעתי ניתן להוסיף לצביעה הקיימת פס לבן או צהוב מעל החלונות או להוסיף פס אדום בצביעה הקודמת. 3. הידיעה היותר מפתיעה - עקב דרישות תשלום גבוהות ומוגזמות של בעלי התמח"ת דן בודקת אפשרויות להעברת תחנת הקצה מהתמח"ת למקום אחר בדרום ת"א. כרגע השכירות בתמח"ת עומדת על 22 מיליון ש"ח לשנה וזהו סכום גבוה מאוד שאינו מוצדק לטענת דן. אחת האפשרויות שהועלתה בדן היא פניה לרכבת ישראל ע"מ להקים מסוף תח"צ ברכבת דרום. אין זה אירוני שאחרי שנים שבהם התחנה הייתה שוממת ומחוסרת נוסעים יתכן שהיא תקום לתחיה דווקא כמסוף גדול לאוטובוסים?
סדנא ניידת 9263 (לשעבר 2263) מאחור
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה