חדשות חשובות מדן

מצב
הנושא נעול.
7195 - האבטיפוס לשילוט LCD

חדשות חשובות מדן
המידע התקבל מחברנו עובד חדריה ומגיעה לו תודה ענקית! 1. הגיעו לארץ (למפעלי ההרכבה) 18 שלדות של מפרקיות נמוכות רצפה, כאשר החלוקה היא 10 לארגז ו-8 למרכבים. עוד 40 צפויות להגיע ולהיבנות עד המחצית השניה של 2005. 2. עתיד הצבע האדום עוד לא ברור ויתכן שיחזרו לצבע הישן. לדעתי האישית אפשר היה לשפר את שתי הצביעות ע"י הוספת פס מעל החלונות או כל דבר אחר שישבור את הצבע. לדעתי ניתן להוסיף לצביעה הקיימת פס לבן או צהוב מעל החלונות או להוסיף פס אדום בצביעה הקודמת. 3. הידיעה היותר מפתיעה - עקב דרישות תשלום גבוהות ומוגזמות של בעלי התמח"ת דן בודקת אפשרויות להעברת תחנת הקצה מהתמח"ת למקום אחר בדרום ת"א. כרגע השכירות בתמח"ת עומדת על 22 מיליון ש"ח לשנה וזהו סכום גבוה מאוד שאינו מוצדק לטענת דן. אחת האפשרויות שהועלתה בדן היא פניה לרכבת ישראל ע"מ להקים מסוף תח"צ ברכבת דרום. אין זה אירוני שאחרי שנים שבהם התחנה הייתה שוממת ומחוסרת נוסעים יתכן שהיא תקום לתחיה דווקא כמסוף גדול לאוטובוסים?
7195 - האבטיפוס לשילוט LCD
נושאת את שמי כמובן
, עם איל רכניץ שתפס פיקוד!
 
לסיום, הדרן של 458

חדשות חשובות מדן
המידע התקבל מחברנו עובד חדריה ומגיעה לו תודה ענקית! 1. הגיעו לארץ (למפעלי ההרכבה) 18 שלדות של מפרקיות נמוכות רצפה, כאשר החלוקה היא 10 לארגז ו-8 למרכבים. עוד 40 צפויות להגיע ולהיבנות עד המחצית השניה של 2005. 2. עתיד הצבע האדום עוד לא ברור ויתכן שיחזרו לצבע הישן. לדעתי האישית אפשר היה לשפר את שתי הצביעות ע"י הוספת פס מעל החלונות או כל דבר אחר שישבור את הצבע. לדעתי ניתן להוסיף לצביעה הקיימת פס לבן או צהוב מעל החלונות או להוסיף פס אדום בצביעה הקודמת. 3. הידיעה היותר מפתיעה - עקב דרישות תשלום גבוהות ומוגזמות של בעלי התמח"ת דן בודקת אפשרויות להעברת תחנת הקצה מהתמח"ת למקום אחר בדרום ת"א. כרגע השכירות בתמח"ת עומדת על 22 מיליון ש"ח לשנה וזהו סכום גבוה מאוד שאינו מוצדק לטענת דן. אחת האפשרויות שהועלתה בדן היא פניה לרכבת ישראל ע"מ להקים מסוף תח"צ ברכבת דרום. אין זה אירוני שאחרי שנים שבהם התחנה הייתה שוממת ומחוסרת נוסעים יתכן שהיא תקום לתחיה דווקא כמסוף גדול לאוטובוסים?
לסיום, הדרן של 458
נתראה בצומת רעננה, בין אם זה עם NG 363F או SU 290F או אפילו עם NL 263 פנינה גרמניה מקורית! וד"ש לאחים זרוק
 

846

Active member
תודה על התמונות! תגיד? אפשר לשים

לסיום, הדרן של 458
נתראה בצומת רעננה, בין אם זה עם NG 363F או SU 290F או אפילו עם NL 263 פנינה גרמניה מקורית! וד"ש לאחים זרוק
תודה על התמונות! תגיד? אפשר לשים
רררלסים על ה 846?????
 

scooby5

Member
הרעיון הוא מהירות נסיעה גבוהה יותר?

תודה רבה!
בקאקס=סרן אחורי. ב-בקאקס מהיר ניחנו מכונות בינעירוניות וכן עירוניות ברות מזל בלבד... רלס=פס (מסילה, rails) מתכת בסלנג עברי.
הרעיון הוא מהירות נסיעה גבוהה יותר?
למה חלק מהעירוניות קיבלו והשאר קופחו?
 

scooby5

Member
תחכים אותי. תשובתך ממורמרת ?

זה הפוך. למה לכולן אין
ורק למקושרים יש?
תחכים אותי. תשובתך ממורמרת ?
צר לי, אך אני לא מעורב עד כדי כך בעסקי האוטובוסים, אני רק אוהב לנסוע, לראות ולהגיב. האם יש סיבה טכנית לכך שחלק מהאוטובוסים קיבלו וחלק לא, או שהכל קשור לפרוטקציות. ועדים, זה משפיע על המהירות של האוטובוס, על הזינוק בתחילת נסיעה, על מה בדיוק?
 

846

Active member
העירוניות עובדות בד"כ בקווים פרברים

תחכים אותי. תשובתך ממורמרת ?
צר לי, אך אני לא מעורב עד כדי כך בעסקי האוטובוסים, אני רק אוהב לנסוע, לראות ולהגיב. האם יש סיבה טכנית לכך שחלק מהאוטובוסים קיבלו וחלק לא, או שהכל קשור לפרוטקציות. ועדים, זה משפיע על המהירות של האוטובוס, על הזינוק בתחילת נסיעה, על מה בדיוק?
העירוניות עובדות בד"כ בקווים פרברים
כגון רחובות-ת"א ולכן הן צריכות מהירות לקטעים הבינעירוניים.
 

scooby5

Member
יש מבין. אין כאלה בצפון, נכון...?

העירוניות עובדות בד"כ בקווים פרברים
כגון רחובות-ת"א ולכן הן צריכות מהירות לקטעים הבינעירוניים.
יש מבין. אין כאלה בצפון, נכון...?
מהמאנים החדשים, יש כאלה? כי ראיתי לא אחת, נידרפלורים מבצעים את קו 271 מחיפה לנהריה, ובעבר היותר רחוק, מפרקיות ו- O405 מבצעות קו 261, ו-262 מחיפה לכרמיאל.
 
תראה - בקאקס מהיר מגיע אך ורק

תחכים אותי. תשובתך ממורמרת ?
צר לי, אך אני לא מעורב עד כדי כך בעסקי האוטובוסים, אני רק אוהב לנסוע, לראות ולהגיב. האם יש סיבה טכנית לכך שחלק מהאוטובוסים קיבלו וחלק לא, או שהכל קשור לפרוטקציות. ועדים, זה משפיע על המהירות של האוטובוס, על הזינוק בתחילת נסיעה, על מה בדיוק?
תראה - בקאקס מהיר מגיע אך ורק
למי שמבצע נסיעות בינעירוניות או פרבריות. מי שמקושר יכול להשיג לאוטו העירוני שלו בקאקס מהיר, ללא קשר לסיבות טכניות או לא, פשוט אין בזה צורך. אני מכיר אוטובוס עירוני אחד בדן שיש לו בקאקס מהיר ואם אפשר לקרוא ל-119 קו פרברי, אז קיבלת הצדקה לבקאקס מהיר. לדעתי אין צורך בעירוני עם בקאקס מהיר, בזבוז כסף. הועלתה כאן הצעה בעבר ע"י דרור לשים בכל סניף נידרפלור עירוני עם בקאס מהיר ע"מ שיוכל להסיע נכים גם בנסיעות בינעירוניות. זו נראית לי סיבה מוצדקת להרכיב לאוטו עירוני בקאקס של אוטו בינעירוני.
 

mister K

New member
לא נראה לי שיעזבו את התמח"ת

חדשות חשובות מדן
המידע התקבל מחברנו עובד חדריה ומגיעה לו תודה ענקית! 1. הגיעו לארץ (למפעלי ההרכבה) 18 שלדות של מפרקיות נמוכות רצפה, כאשר החלוקה היא 10 לארגז ו-8 למרכבים. עוד 40 צפויות להגיע ולהיבנות עד המחצית השניה של 2005. 2. עתיד הצבע האדום עוד לא ברור ויתכן שיחזרו לצבע הישן. לדעתי האישית אפשר היה לשפר את שתי הצביעות ע"י הוספת פס מעל החלונות או כל דבר אחר שישבור את הצבע. לדעתי ניתן להוסיף לצביעה הקיימת פס לבן או צהוב מעל החלונות או להוסיף פס אדום בצביעה הקודמת. 3. הידיעה היותר מפתיעה - עקב דרישות תשלום גבוהות ומוגזמות של בעלי התמח"ת דן בודקת אפשרויות להעברת תחנת הקצה מהתמח"ת למקום אחר בדרום ת"א. כרגע השכירות בתמח"ת עומדת על 22 מיליון ש"ח לשנה וזהו סכום גבוה מאוד שאינו מוצדק לטענת דן. אחת האפשרויות שהועלתה בדן היא פניה לרכבת ישראל ע"מ להקים מסוף תח"צ ברכבת דרום. אין זה אירוני שאחרי שנים שבהם התחנה הייתה שוממת ומחוסרת נוסעים יתכן שהיא תקום לתחיה דווקא כמסוף גדול לאוטובוסים?
לא נראה לי שיעזבו את התמח"ת
ושאני אדע אחת ולתמיד, כמה מפרקיות עוד צריכות להגיע? 50, 58 או 60? כי מקור מוסמך בדן שאותו אתה מכיר אמר לי שצריכות להגיע עוד 50 מפרקיות בלבד.
 
2 יש כבר. 18 הגיעו ועוד 40 בדרך...

לא נראה לי שיעזבו את התמח"ת
ושאני אדע אחת ולתמיד, כמה מפרקיות עוד צריכות להגיע? 50, 58 או 60? כי מקור מוסמך בדן שאותו אתה מכיר אמר לי שצריכות להגיע עוד 50 מפרקיות בלבד.
2 יש כבר. 18 הגיעו ועוד 40 בדרך...
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה