לפי ההודעה באתר הרכבת, החל מיום ראשון הקרוב התדירות תעלה בשעות השיא ל 3 רכבות בשעה (2 מסדרת ה 6xx שמתחילה ומסיימת באשקלון, כמו היום, ועוד אחת מסדרת ה 3xx שמתחילה ומסיימת בראשל"צ משה דיין).
מהסתכלות מהירה בלו"ז של השבוע הבא, נראה שהתוספת חלה אפילו ביותר שעות ממה שהובטח – לדעתי כבר מ 13:00 בצהריים ולא מ 15:00 כמו שכתוב באתר.
עוד דבר טוב שראיתי זה שהדילוג על התחנות בחולון ובבית ים כבר לא קורה – כבר היום יש 2 רכבות בשעה בכל ארבעת התחנות של חולון בת ים, ולכן משבוע הבא יהיו 3 בשעה. זה בשורה של ממש לתושבי חולון ובת ים. כמו שפעם כתבתי, בהקשר של בת ים יוספטל למשל, הרכבת מנצחת בגדול את קווים 240 ו 171 במיוחד בשעות הפקקים באיילון צפון בבוקר, בהנחה שיש לה תדירות של אחת ל 15 דקות.
ודבר טוב אחרון שראיתי זה שאת 2 הרכבות הבודדות בבוקר מסדרת 3xx, שהחזירו כמה חודשים אחרי המלחמה, עדיין השאירו, וככה נראה שבשעת שיא אחת של הבוקר יש אפילו 4 רכבות בשעה ולא 3. מקווה שזה יישאר ככה ולא יתבטל (כי זה לא צויין באתר הרכבת...). כך או כך גם ההגדלה ל 3 רכבות זה צעד מבורך. מקווה שבעתיד הקרוב יחזרו לתדירות של לפני המלחמה לגמרי – שאז היו כמעט כל היום 4 רכבות בשעה ובשפל 3.
מהסתכלות מהירה בלו"ז של השבוע הבא, נראה שהתוספת חלה אפילו ביותר שעות ממה שהובטח – לדעתי כבר מ 13:00 בצהריים ולא מ 15:00 כמו שכתוב באתר.
עוד דבר טוב שראיתי זה שהדילוג על התחנות בחולון ובבית ים כבר לא קורה – כבר היום יש 2 רכבות בשעה בכל ארבעת התחנות של חולון בת ים, ולכן משבוע הבא יהיו 3 בשעה. זה בשורה של ממש לתושבי חולון ובת ים. כמו שפעם כתבתי, בהקשר של בת ים יוספטל למשל, הרכבת מנצחת בגדול את קווים 240 ו 171 במיוחד בשעות הפקקים באיילון צפון בבוקר, בהנחה שיש לה תדירות של אחת ל 15 דקות.
ודבר טוב אחרון שראיתי זה שאת 2 הרכבות הבודדות בבוקר מסדרת 3xx, שהחזירו כמה חודשים אחרי המלחמה, עדיין השאירו, וככה נראה שבשעת שיא אחת של הבוקר יש אפילו 4 רכבות בשעה ולא 3. מקווה שזה יישאר ככה ולא יתבטל (כי זה לא צויין באתר הרכבת...). כך או כך גם ההגדלה ל 3 רכבות זה צעד מבורך. מקווה שבעתיד הקרוב יחזרו לתדירות של לפני המלחמה לגמרי – שאז היו כמעט כל היום 4 רכבות בשעה ובשפל 3.