חדשות מוזיאון GREIF בחיפה
המודל החדש שהצטרף ל-GREIF-Miniature Model Museum- הוא מכונית ה-פורד המפורסמת ביותר בתולדות הרכב, ה-פורד מודל T 1910.
זהו הרכב הראשון שיוצר בייצור המוני מסיבי שגרם למהפכה בתחום התחבורה היבשתית.
במשך 19 השנים שבהן יוצר רכב זה- שמבנהו הבסיסי לא השתנה מאז הוצג לראשונה בשנת 1908- יוצרו מעל 15 מיליון יחידות מסוגו.
כאשר תיכנן הנרי פורד את המודל T, הרכב נחשב למודרני מסוגו, עשוי מהחומרים המתקדמים ביותר באותה תקופה, והמבנה שלו חזק וקשוח- לאפשר לו להתמודד עם הדרכים הגסות באותה תקופה- להזכירכם- אלו לא היו דרכים סלולות, ובאיזורי הערים-מרוצפות בגסות- דרכים שהתאימו לעגלות סוסים בעלות המהירות הנמוכה.
כאשר הסתיים ייצור המודל T ב-1927, עדיין נרכש הרכב על אף שעבר זמנו. זאת- תודות למוניטין המעולים שצבר, וכן למחירו הנמוך- מחיר שהחל לרדת בהדרגה כבר ב-1910 עקב ייצור מתחרים מודרניים ממנו.
רכב זה מוצב כבר בתצוגת המוזיאון- והשבוע יצטרף אליו אחיו הצעיר- פורד מודל T 1012, עם המבנה הייחודי לו- יש למה לחכות.
המודל החדש שהצטרף ל-GREIF-Miniature Model Museum- הוא מכונית ה-פורד המפורסמת ביותר בתולדות הרכב, ה-פורד מודל T 1910.
זהו הרכב הראשון שיוצר בייצור המוני מסיבי שגרם למהפכה בתחום התחבורה היבשתית.
במשך 19 השנים שבהן יוצר רכב זה- שמבנהו הבסיסי לא השתנה מאז הוצג לראשונה בשנת 1908- יוצרו מעל 15 מיליון יחידות מסוגו.
כאשר תיכנן הנרי פורד את המודל T, הרכב נחשב למודרני מסוגו, עשוי מהחומרים המתקדמים ביותר באותה תקופה, והמבנה שלו חזק וקשוח- לאפשר לו להתמודד עם הדרכים הגסות באותה תקופה- להזכירכם- אלו לא היו דרכים סלולות, ובאיזורי הערים-מרוצפות בגסות- דרכים שהתאימו לעגלות סוסים בעלות המהירות הנמוכה.
כאשר הסתיים ייצור המודל T ב-1927, עדיין נרכש הרכב על אף שעבר זמנו. זאת- תודות למוניטין המעולים שצבר, וכן למחירו הנמוך- מחיר שהחל לרדת בהדרגה כבר ב-1910 עקב ייצור מתחרים מודרניים ממנו.
רכב זה מוצב כבר בתצוגת המוזיאון- והשבוע יצטרף אליו אחיו הצעיר- פורד מודל T 1012, עם המבנה הייחודי לו- יש למה לחכות.