חדשות ספורט ליום ג`

Iker Casillas

New member
חדשות ספורט ליום ג`

אריאל מקדונלד חתם בסיינה. רכז מכבי ת``א לשעבר שיחגוג בקרוב 37, שוחרר מדינמו מוסקבה של דייויד בלאט ומצטרף לאלופת איטליה הפצועה. ישמש כמחליף לטרל מקינטייר * הפציעה התבררה כחמורה יותר: ססק פברגאס ייעדר שלושה חודשים. בדיקה נוספת קבעה כי הפציעה של כוכב ארסנל קשה מכפי שחשבו תחילה. פברגאס הדגיש כי הוא לא מאשים את אלונסו מליברפול בפציעה: ``שנינו הלכנו לכדור``. גם טוטי יחמיץ את המפגש באלופות בין הקבוצות. קפטן רומא צפוי להיעדר כחודשיים * ע``פ דיווחים בארץ המגף ובברזיל, אדריאנו, חלוצה של אינטר שטוען כי הוא מחוזר על ידי צ`לסי , לא יחזור אחרי פגרת החורף לנראזורי ויושאל לקבוצה אחרת, ככל הנראה במולדתו * ארשבין בדרך לארסנל תמורת 20 מיליון יורו. לפי הדיווחים, כוכב זניט סנט פטרסבורג יעבור לקבוצה של ארסן ונגר. ארסנל וטוטנהאם נאבקות על סטיב פינאן מאספניול * מנצ`סטר סיטי עשוייה לשחרר את טל בן חיים. דיווחים באנגליה: מארק יוז מעוניין להיפרד מהבלם כבר בחלון העברות של ינואר. בספרד, נשיא דפור עדיין לא חתם על טופס העברה של אואט לגיחון. המשך<<<
 

Iker Casillas

New member
המשך>>>

דובר אוטרכט: לא משנה מי המאמן. כל הצוות הטכני התלהב מבן סהר. ווילי ואן האנחם פוטר, לאחר שביקר את ההנהלה. אבל בקבוצה ההולנדית בטוחים כי הדבר לא יטרפד את הגעתו של החלוץ הישראלי: ``גם המאמן הזמני רוצה את סהר. אני לא רואה סיבה שהוא לא יגיע``. מעניין מה חושבים אוהדי אוטרכט, שנוהגים לצעוק לקהל של אייאקס: ``חמאס, חמאס, כל היהודים לגז`` * השחקן עם השכר הנמוך בספרד זכה בלוטו. מריו מרטינס מנומאנסיה, שמרוויח 124 אלף יורו בעונה, קיבל העלאה לחג * מתכונן לעזיבה: בואטנג ארז את חפציו. למרות שעסקת מכירתו עוד לא נסגרה, הקשר הגנאי של בית``ר מוכן לצאת לאירופה. מכירתו תגדיל את הסיכויים לצירופו של מקרייב. קלושים הסיכויים להעברתו של אוחיון לאשדוד. במקביל ממשיכים לנסות ולהביא את אילה יבוריאן ממכבי ת``א. באלופה לא נטשו את חלומות האליפות, אבל מכוונים את החזיוק כדי להבטיח את המקום באופ``א * הפועל פ``ת להפועל ת``א: רוצים את סרור. רונן אלעד פנה למוני הראל וביקש לשאול את הקשר עד תום העונה.
 
תודה איקר.מקרייב יכול מאוד לעזור,אכ

אמ עוזב קשר אחורי-צריכ מחליפ בתפקיד זה!לדעתי ההבדל בינ ביתר מהעונה הקודמת,לביתר העכשוית,הוא חסרונו הענק של...גל אלברמנ!שניהל את המשחק(עמ בואטנג)בחכמה,ובשקט.חילצ כמויות של כדורימ,התחיל התקפות.גמ מתפרצות.וידע מתי להצטרפ להתקפה-בעיטות מ18מטר/מתוכ הרחבה
 
המשכ.

חסרונו מורגש-וצריכה ביתר להביא קשר אחורי ברמה.אכ וודאי שמקרייב החד והכשרוני יועיל.לגבי יבוריאנ-הוא טוב.אכ לא מציג יכולות גבוהות בעקביות.עדיפ להביא חלוצ זר ברמה-אמ המאמנ סבור שיצחקי+בנ שושנ+תמוז-לא מספיקימ.ואמ התקציב מאפשר..
 

Iker Casillas

New member
בית``ר לא הולכת להביא קשר אחורי

הם בונים על אוחיון שיחליף את בואטנג באותה משבצת ויש גם את עידן טל וקובי מויאל שיחזור מהשאלה עונה הבאה. בית``ר משחקת טוב רק חסר סיומת של חלוץ אמיתי ואת זה בית``ר מחפשת. כמובן שאלברמן חסר אבל לא זאת הבעיה הרצינית בבית``ר.
 
אתה לא סבור שאמ אלברמנ היה עמ בית``ר

העונה היא היתה בצמרת!לדעתכ יבוריאנ יתנ את הסיומת המיוחלת?לאורכ 20המחזורימ הבאימ?אוחיונ צריכ לשחק עמ מקרייב וזנדברג וברוכיאנ בקשור.או פרננדז במקומ מיכאל.שילוב של ברוכיאנ+מקרייב+אוחיונ=פתיחת המאבק על האליפות מחדש.
 

Iker Casillas

New member
כמובן שאלברמן היה עוזר לביתר

אבל צריך לזכור שאשתקד אלברמן לא היה שחקן הרכב.. אז א``א לומר שבגלל העזיבה שלו בית``ר לא טובה. השחקנים היו שבורים אחרי טראומת ויסלה קראקוב בנוסף לזה שהם הגיעו שאננים וחשבו שהם יקחו אליפות שלישית ברציפות בהליכה. ואני חושב שעדיף את פרננדס על זנדברג
 
פרננדס עכשיו בקשור האחורי ואמ יגיע

קשר אחורי-הוא יוכל להיות קדמי.אבל שוב,ברגע שיש את מקרייב+אוחיונ+ברוכיאנ-אזי אפשר לשחק עמ פרננדס/זנדברג מחליפ ראשונ.דריוס צרפתי?
 

Iker Casillas

New member
דאריו ארגנטינאי

ולמה אתה חושב וזנדברג בהרכב בכל מקרה כי בית``ר תשחק עדיין 2-4-4 ומקרייב יחליף את בן שושן/תמוז בהרכב.
 
למעלה