חדשות ספורט - 03/06

אפק רוסו בן בסט ואלמדון שוחררו

אלישע לוי בחר שלא לזמן את את ארבעת השחקנים לאימון הפתיחה ב 1 ביולי בכפר גלים. כמו גם את רנאטו ששוחרר מוקדם יותר. בסגל נכללים 23 שחקנים. ישנה התלבטות במכבי חיפה את מי להשאיר מבין השניים את אלירן דנין או רוני גפני. מי שכן זומן הוא מאור בוזגלו ש 50% מהכרטיס שלו שייך ליעקב שחר, ומכיוון שעדיין לא סיכם במכבי ת``א אז הוא שייך כרגע לירוקים. לאפק בן בסט ואלמדון יש חוזה בעונה הבאה במכבי חיפה ולכן כנראה שיושאלו. ישנה אפשרות שאפק ובן בסט יעברו לסכנין כחלק מעיסקת ג`ון קולמה. עובד קראוס סוכנו של בן בסט אמר ``שאלישע לוי יילך לסכנין. המקום של עדן בן בסט בחיפה הוא יותר מהמקום של המאמן במקרה הזה ואם בחיפה לא מבינים את זה צר לי. אם במכבי חיפה משחררים אותו שיתנו לו את זה בכתב. אלישע לוי זימן רק 2 זרים את פאנטיני ומסיללה. וגם זימן את שני כוכבי נבחרת הנערים אייל גולסה וישראל זגורי.
 
הסגל המלא שזומן ע``י אלישע לוי

שוערים: ניר דוידוביץ`,אמיר אדרי,גד עמוס. הגנה:אלון חרזי,אייל משומר,פיטר מסיללה,דקל קינן,שי מימון,מור דהאן,גיא פילוסוף,אלירן דנין, או רוני גפני. קישור: גוסטבו בוקולי,בירם כיאל,ליאור רפאלוב,מאור בוזגלו,ישראל זגורי,אייל גולסה,ליעד אלמליח,אלי ארליך. חלוצים: יניב קטן,טמבינקוסי פאנטיני,תומר חמד,אושרי גיטה.
 
קנבארו קפטן איטליה יחמיץ את היורו

פאביו קנאברו קפטן הנבחרת האיטלקית נפצע אמש באימון לאחר תיקול של קלייאני הוא פונה לבית חולים מקומי באוסטריה וכפי הנראה לא יחזור לשחק ביורו הקרוב
 
פצועים ופציעות בנבחרות נוספות

בנבחרת צרפת זומן פאלמיני במקום ויירה הפצוע ובנבחרת ספרד טורס נפגע בעקבו אך יהיה כשיר למשחק הראשון נגד רוסיה כמו כן הקשר צ`אבי סובל מכיב בקיבה והוא מטופל כרגע ע``י רופאי הנבחרת גם הוא כמו טורס יהיה כשיר לתחילת המשחקים
 
מכבי ת``א רוצה להחזיר את יניב גרין

גרין שיחק 3 עונות במכבי שבהן בילה בעיקר על הספסל, דרור קטש ניסה בתחילת העונה להשאיר אותו אך השחקן רצה לקבל דקות משחק ועזב לסמארה הרוסית. לגרין אין חוזה בקבוצה לעונה הבאה ולכן הגיעה ההתעניינות מצד מכבי.
 
דמיטאר מקרייב לא ישאר באשדוד

כך הבהירו בסביבתו של החלוץ, כמו גם סמי אג`יי ויישה ודראן וכריסטיאן גונזאלס. יש למקרייב הצעות מהליגה הראשונה בבלגיה ובספרד. ג`קי בן זקן אמר שאם יגיעו הצעות מאירופה הוא ישמע אותם. באשדוד מודאגים ממצבו של משה אוחיון שמסתיים לו החוזה והוא מבוקש בבית``ר.
 
מוריניו הוצג באינטר

ז`וז`ה מוריניו:``לא אעשה שינויים גדולים,אני חושב אחרת ממאנצ`יני. הקבוצה נראית לי טוב, ואני אוהב אותה``. מוריניו התייחס לשמועות ששחקני צ`לסי מועמדים לאינטר. ``אפשר לחשוב שעומד להיות לי סגל של 60 שחקנים, זה די הגיוני ששחקנים שאימנתי ירצו לשחק אצלי אבל אני אוהב את השחקנים שנמצאים בקבוצה ואנחנו נתחזק בשניים שלושה שחקנים``. על מאנצ`יני קודמו בתפקיד אמר אני חושב אחרת ממנו ומותר לי.
 
מאור בוזגלו סיכם במכבי ת``א

ויחתום על חוזה ארוך טווח וישתכר כ 330 אלף $ בוזגלו כבש 9 שערים והוסיף 12 בישולים.
 
למעלה