~חדשות ספורט~ 09/05

עכשיו זה רשמי

פפ גוארדיולה יחליף את פרנק רייקארד כמאמן ברצלונה כך הודיע הנשיא ז`ואן לאפוארטה במסיבת העיתונאים שכינס ביום חמישי. רייקארד יעזוב את ברצלונה אחרי 5 שנים שהיה מאמן איתם זכה בשני אליפויות רצופות בשנת 2004/05 ו2005/06- ובגמר ליגת האלופות.
 
ק``ש: פגישה מכרעת בין אלימלך לשירצקי

הבעלים שירצקי יציע לשוער חוזה של 130 אלף $. אלימלך הבטיח להחזיר תשובה בימים הקרובים. כמו כן תהיה פגישה עם הקפטן יניב לביא לו יש חוזה לעוד עונה אבל דורש שידרוג בחוזהו, בק``ש יענו לבקשתו כי מדובר בקפטן ובשחקן שמשחק 6 שנים במועדון.
 
נתניה תפנה לעובד אם הפועל תשחררו

לשחקן יש חוזה לעוד 3 שנים. ראובן עובד וגם סוכנו כבר ציינו שהוא רוצה לראות יותר דקות משחק. עוד שחקן שבו מעוניינת נתניה מהפועל ת``א זה ברוך דגו שיעדיף קודם הצעות מחו``ל.
 
פרנץ בקנבאוור:אנחנו רוצים את גאטוסו

האיש החזק בבאיירן מינכן פרנץ בקנבאוור רוצה להביא את קשרה האחורי של מילאן ``אנחנו אוהבים את ג`נארו גאטוסו, הוא השחקן שיכול להוביל אותנו לזכיה בליגת האלופות``. ע``פ דיווחים באיירן תציע לו 6 מיליון € לעונה על חוזה של 4 שנים. כעת גאטוסו מרוויח במילאן 4.5 מיליון € לעונה והוא חתום עד 2011 כך שאם באיירן תרצה בו היא תצטרך להגיע לסיכום עם הרוסנורי.
 
לאחר ההפסד בנוקיה לגליל עליון...

במכבי מתחילים לשקול צעדים, המאמן שכבר הוחתם כמעט לשנה הבאה לא בטוח שיאמן בעונה הבאה והחברה שם במכבי מחכים לסוף העונה כדי להחליט מה יהיה בהנהלה, ולגבי שאר הצוות נאמר לא מזמן ע``י גיא גודס ``נעשה רק שנויים קוסמטים`` ואילו עכשיו שומעים קולות אחרים- בכיר במכבי: נעשה שנויים רציניים במערכת. מסקנה: העונה הזאת היא העונה היא מהפחות יציבות בעונות של מכבי עד לשנה זו ויזכרו את העונה הזאת לזמן רב
 
אינטר הציעה 25 מיל` £ על ג`רארד

העיתון הבריטי `הסאן` מדווח שאינטר הציעה לליברפול 25 מיליון £ על קפטן ליברפול סטיבן ג`רארד בן ה27-. לפני חודש עשה ג`רארד את הופעתו ה 300 בליגה במדי ליברפול. בכיר באינטר סיפר לעיתון שליברפול סירבה והודיעה שג`רארד אינו עומד למכירה. בעבר ניסתה צ`לסי לרכוש את השחקן. עוד מדווח העיתון שיובנטוס מציעה 15 מיליון £ על צ`אבי אלונסו שרוצה לשחק בברצלונה.
 
ת"א: גבר איים בגרזן על בעלי קבוצת "בני יהודה"

מאת: דב נאה המשטרה עצרה גבר מתל אביב לאחר כי הגיע אתמול למגרש קבוצת הכדורגל "בני יהודה" בשכונת התקווה ואיים באמצעות גרזן על בעלי הקבוצה. החשוד יועמד בקרוב בפני שופט לדיון בהארכת מעצרו.
 
ת"א: כתובת נאצה נגד מכבי רוססה על קיר ביה"ס

מאת: דב נאה אלמונים ריססו הלילה הכתובת "מכבי נאצים, נשרוף אתכם" על קיר בית ספר עירוני י"ד בצפון העיר תל-אביב. המשטרה פתחה בחקירת האירוע.
 
אברהם גרנט נבחר למנג`ר חודש אפריל

באנגליה. נציג ההתאחדות בישר זאת לגרנט במסיבת העיתונאים שנארחה לקראת המשחק של צ`לסי מול בולטון.
 
למעלה