חדשות ספורט - 15/5

ראול בדרך לנבחרת?

בוז`אן קרקיץ` חלוץ ברסה ביקש שלא להיכלל בסגל של לואיס אראגונס לקראת היורו. מה שכנראה יסלול את דרכו של ראול לנבחרת, יתכן שעדיין אראגונס יתעקש לא לזמן את ראול אז מי שכן יוזמן זה סרחיו גרסיה מסראגוסה. מי שבטוב בסגל של אראגונס לפי הדיווחים בספרד הם פרננדו טורס, דויד וייה, ודני גוויזה ממאיורקה מלך השערים בספרד עם 26 כיבושים. בכ``מ ביום שישי יפורסם הסגל של ספרד.
 
יוסף לוי ז"ל – אוהד בחייו ואוהד במותו

בזמן שידור בעיטות ההכרעה בגמר גביע המדינה ביום שלישי האחרון, נדם ליבו של יוסף לוי ז"ל בזמן שצפה באחד מהרגעים המרגשים והמותחים בחייו. במהלך הימים הקרובים יגיעו נציגי הקבוצה ושחקנים לחזק את ידי המשפחה ולהשתתף באבלם. משפחת בית"ר 'ב.יאיר' ירושלים, השחקנים, ההנהלה והאוהדים, מחזקים את ידי המשפחה ומשתתפים בצערם על אובדנו של יקירם. מי ייתן והמשפחה לא תדע עוד צער, יהי זכרו ברוך (אגב, הלב נדם כשבואטנג החמיץ את הפנדל...)
 
בורדו ניס ומונאקו מעונינות באוקוצ`ה

הסוכן דדה חדד הודיע לנתניה שיש 3 קבוצות מהליגה הצרפתית הראשונה שמעוניינות בחלוץ הגנאי אובודו אוקוצ`ה. בורדו שמעוניינת בחלוץ עדיין יכולה לזכות באליפות בצרפת כאשר היא נמצאת במקום השני מתחת ליון. דדה חדד אומר שמונאקו הכי רצינית בקשר לשחקן. בנתניה יסרבו לשחרר את החלוץ ויחכו להגעתו של לותר מתיאוס. לאוקוצ`ה בן ה 23 יש 6 שערים ב 26 משחקים. הוא הגיע לנתניה מסנץ` הסלובקית, הקבוצה שהיתה בבעלותו של דניאל יאמר.
 
נתניה: שכטר ייעדר מול בית``ר בטדי

החלוץ איתי שכטר סובל מקרע סביב הסחוס בכתפו. השחקן חזר רק ביום רביעי לאימונים אחרי שפרק את הכתף בניצ` 0:1 מול אשדוד. על השחקן נאסר להתאמן עד יום רביעי הבא ולא ברור האם הוא יחזור לשחק במחזורים שנותרו עד סיום העונה. בבדיקת MRI‏ שעבר שכטר מסתבר כי הפגיעה חמורה ממה שחשבו בתחילה והוא סובל מקרעים סביב הסחוס בכתפו מה שמצריך במקרים מסויימים ניתוח. בשבוע הבא יעבור שכטר מס` בדיקות כדי למצוא את הטיפול המתאים. שכטר מצורף ללואיס מרין המורחק שג``כ לא יוכל לשחק במשחק הצמרת מול האלופה. אגב מרין, גורם בנתניה טוען שהשחקן רוצה לעזוב לקבוצת ליבריה מקוסטה ריקה והוא משתמש באשתו כתירוץ, ע``פ הדיווחים בארצו הבלם כבר חתם ל3- שנים. מכבי נתניה סיכמה עם חברת MSG‏ יבואנית קאפה ודיאדורה לעונה הבאה.
 
למעלה