חדשות ספורט - 25/06

בואטנג ידרוש מבית``ר 1.5 מיליון $

דרק בואטנג לו מסתיים החוזה בתום העונה הבאה יודע שבית``ר רוצה להחתים אותו על חוזה חדש, ודורש לפתוח את חוזהו ולשדרגו ב 50%, כך הנחה את הסוכן שלו ובנוסף רוצה להכניס לחוזהו סעיף שחרור לחו``ל תמורת 2 מיליון € כפי שרכשה אותו בית``ר לפני שנתיים.
 
אוהד קדוסי חתם בהפועל ב``ש ל5- שנים

הפועל ב``ש עשתה את העסקה המשמעותית ביותר שלה מאז שנרכשה ע``י אלונה ברקת. הקבוצה רכשה את כרטיסו של קדוסי ממכבי פ``ת. לחלוץ 5 שערים ובישול ב 18 משחקים בהם נטל חלק במכבי פ``ת. בב``ש מקווים שהחלוץ ששיחק בעבר בסכנין וכבש 20 שערים ועזר להם לעלות ליגה יעזור גם להם לעלות לליגת העל.
 
מנכ``ל גנק: לא נשחרר את יצחקי לבית``ר

מנכ``ל גנק וילי ריינדרס אומר שקבוצתו אסרה על יצחקי לנהל מו``מ עם האלופה הישראלית. ``ההתנהגות של סוכניו לא מקובלת עליי כבר שלחתי שני מכתבים לפיפ``א בנושא``. סוכנו של ברק יצחקי רונן קצב אומר ``אישרו לנו לדבר עם קבוצות אחרות``.
 
בוקה ג`וניורס גיששה אצל רונאלדיניו

אך השחקן הבהיר שהוא רוצה לשחק באירופה. אדגרד דווידס בן ה 35 ששיחק העונה באייאקס הציע עצמו לקבוצה אך נדחה בנימוס משום שהקבוצה מעדיפה שלא להביא שחקנים שבסוף הקריירה. נשיא המועדון פדרו פומפיליו אישר את הדברים ואמר שהשחקנים האלו לא יגיעו ושבקרוב תהיה הפתעה לאוהדים.
 
קבוצתו של פראקר לא נותנת לו שחרור

מה שאומר שמכבי ת``א יכולה להיות רגועה ואולימפיקוס לחוצה.
 
חחח חתכת שקרן

אם מכהבי היו סוגרים איתו,היה רץ לשם פשוט מכהבי לקחה צעד אחורה אז הלב שלו ניהיה אדום.חבל
 
אברהם גרנט מועמד לאמן את נבחרת גאנה

גרנט מהמועמדים האחרונים לאמן את הנבחרת הגנאית ממנה התפטר קלוד לרואה הצרפתי. הנבחרת מדורגת במקום ה 16 בדירוג פיפ``א. גרנט שוקל את דרכו ולא אמור להשיב בקרוב.
 
מכבי ת``א מציעה לגרין מיל` $ לשנתיים

אחרי שירדה מועמדותו של ארז מרקוביץ` פנו מכבי לגרין עם הצעה חדשה. השחקן מתלבט אך אמור להשיב בחיוב על ההצעה.
 
למעלה