חדשות ספורט - 26/06

באיירן מינכן מעוניינת במאור בוזגלו

ראשי באיירן ובראשם יורגן קלינסמן צפו בקלטות של השחקן והתרשמו ממנו. לבוזגלו תהיה בעיה לצאת לחו``ל בגלל היותו חייל אבל חוק סהר אמור להקל על המהלך. בקרוב עשויה להיות פניה מבאיירן למכבי חיפה לה שייך הכרטיס.
 
ז`וז`ה מוריניו סיכם באינטר ל3- שנים

תמורת שכר שיא של 9 מיליון €. כך מפרסם עיתון פורטוגלי בכיר, עוד נכתב שפרנק למפארד מצ`לסי ודקו עשויים להצטרף לקבוצה. כזכור דקו כבר שיחק תחת מוריניו בפורטו וזכו בגביע אופ``א ובליגת האלופות. לואיס פיגו שבקשר עם מוריניו צפוי להשאר עוד עונה.
 
ת`אמת מתאים לו

אם הוא גבר שיחזיר את אדריאנו הוא לא מפסיק לכבוש שם בברזיל ואם מוריניו יוכל לסדר לו את הראש יש לו שני חלוצים ברמה הכי גבוהה (אדריאנו ואיברה)
 
אדריאנו היה שחקן

עם כל הכבוד לסאו פאולו זה לא אינטר, וחוץ מזה לא שווה להמר להביא אותו הוא עושה הרבה בעיות מחוץ למגרש. אם כבר חלוץ טוב אז יש את דידייה דרוגבה שהוא מת לשחק תחת מוריניו וביחד עם איברה זה החוד הטוב ביותר.
 
בקטע של דרוגבה אני מסכים

הוא ביחד עם איברהימוביץ` זה חוד לדעתי הטוב באירופה אבל אדריאנו עדיין יכול לתת הרבה לכל קבוצה באירופה עם כל הבעיות
 
אל תגזים

אדריאנו בשיאו היה אחד ה טובים בעולם חלוץ אדיר אימת ההגנות.אם הוא סידר תראש הוא בהחלט יכול להשתלב בהרכב
 
זה מה שאמרתי

ש`הוא היה שחקן`. ולסדר ת`ראש הוא לא סידר כי הוא הספיק לעשות שם בלאגן (גרם לתאונה, ויצא למועדונים).
 
ובדיוק בשביל זה אמרתי

שטוב שמוריניו הגיע כי מאמן כמו מנצ`יני לא ידע איך להחזיק אותו מוריניו לעומתו אני מאמין שהוא יוכל להחזיק אותו בדרך שתפיק ממנו את המיטב
 
גרנט:זה לא הזמן לדבר על מוריניו וצל

סי,לשאלה אם יש לו קבוצה אחרת באנגליה,השיב שהוא חייב להשלים את הפרו אחרת אין סיכוי שיאמן שם
 
עיריית ירושלים לא תאפשר את המשחק

עיריית ירושלים שלחה מכתב להתאחדות שהיא לא מאפשרת את קיום המשחק ביום ו`, בבית``ר ינסו להקדים את קיום המשחק ליום ה`. בכ``מ בית``ר לא תעלה בהרכב החזק מול סכנין כאשר דרק בואטנג שקיבל אדום יעדר וצפוי להקדים את חופשת הפגרה שלו ולטוס ביום ד` לגאנה, ובנוסף אליו עידן טל הפצוע לא ישחק וגמר את העונה, רומולו,בן שושן וזנדברג גם הם בספק למשחק.
 
עונת המלפפונים

ריאל מדריד עדיין לא מוותרת על כ.רונאלדו ומציעה למנצ`סטר את דיארה, ראמוס, ורוביניו פלוס 40 מיליון € על רונאלדו. צ`לסי רוצה את קאקה ומציעה עליו את ריקרדו קראבליו ודרוגבה וסכום כסף, בנוסף לקאקה צ`לסי רוצה את פרננדו טורס והציעה עליו 63 מיליון € לליברפול. ברצלונה רוצה לרכוש את זלאטן איברהימוביץ` ולצוות אותו לאטו.
 
למעלה