חדשות קומיקס לאנג'ל

גלבטרון

New member
חדשות קומיקס לאנג'ל

ובכן, חברת IDW הפיצה היום את הקומיקסים שהיא תוציא לאור באוגוסט: http://www.comicscontinuum.com/stories/0905/26/idwaugust.htm מיני סידרה חדשה בשם ANGEL: ONLY HUMAN אמורה להתחיל והיא תעסוק בגאן ואיליריה אחרי האירועים שיהיו בגיליון מס' 23 של הסידרה הרצה. האוגדן הראשון של הסידרה הרצה של אנג'ל סוף סוף יוצא בכריכה רכה כפי שהיה צפוי IDW מוציאים אוגדן שכולל את כל הקומיקסים שעוסקים וסובבים את הפרק Smile Time (כרגע בכריכה קשה ובצער רב ללא המיני סידרה Spike Asylum המוצלחת). אילריה ממשיכה את ההרפתקה שלה בבתא נואר בסידרה FALLEN ANGEL: REBORN ובסידרה הרצה עצמה - דרוסילה Nuff' Said בסה"כ חודש די פורה עבור "אנג'ל".
 

Bufreak

New member
אם אני לא טועה, זה לא הוכרז כקאנון.

לכן, בינתיים, אני לא מתכוון לקנות אותם... דוד.
 

גלבטרון

New member
הממ... מה לא הוכרז קאנון?

הקומיקסים הראשונים ש-IDW הוציאו למותג אנג'ל היו ללא המעורבות של ג'וס. כמו קומיקסי אנג'ל ובאפי של פעם אלה היו קומיקסים שהזכויות להפקתם נירכשו ע"י חברת קומיקס וזוהי יצרה קומיקסים על פיהם. כמו בכל מותג שמחליף מדיום גם כאן כל סיפור ש-IDW רצתה להכין היה חייב לעבור אישור אצל משרדי פוקס/ווידון על מנת שהסיפור לא יסטה מטון המותג. Angel: The Curse Angel: Old Frineds Angel: Auld Lang Syne Angel: Spotlights Spike vs. Dracula ושאר קומיקסי ה-1-SHOT של ספייק נוצרו ללא המעורבות הישירה של ווידון. כל הסיפורים הנ"ל כוללים אלמנטים מן הסידרה. חלק מפתחים סיפורים על פי עובדות שנראו על המסך וחלק סוגרים קצוות סיפור שלא ניסגרו כאשר הסידרה היתה באויר. בהתחלה גם Spike: Asylum היתה סיפור כזה אבל ג'וס אהב מאוד את הכתיבה של בראיין ואת האומנות של פרנקו ובחר בהם שיעזרו לו ליצור את אנג'ל עונה 6 שידועה כ-Angel: After The Fall ודמות שהופיעה באסיילם, בטא ג'ורג' הופיעה ב-ATF וכך גם דמויות אחרות מאסיילם. בצורה כזו אסיילם הפכה לקאנון. Spike: Shadow Puppets גם נכתבה ע"י בראיין לינץ וגם היא כוללת דמויות מאסיילם + הסיפור מהווה המשך לפרקSmile Time כך שקרוב מאוד להיות קאנון (זה כבר תלוי בהעדפה אישית אבל אולי יותר בהאם סיפורים עתידיים יתייחסו אל סיפור זה). הסיפור היחיד שבאמת נחשב ללא קאנון זה Angel: Old Frineds היות והוא אמור להתרחש אחרי אירוע עונה 5 אך מה שמתואר בו לא תאם למה שנראה בהתחלה של ATF, לפחות עד עכשיו. במידה ואכן לגאן תהיה בעיה עם עינו הימינית (כפי שככל הנראה יש תהיה לו אם לשפוט לפי האיורים שלו בכריכות האחרונות) וסיפורי העתיד לא יתנגשו עם האופן בו הדמויות נפגשות בסיפור זה אז גם סיפור זה יכול להיחשב כחלק מהסידרה. הסידרה הרצה של אנג'ל היא קאנון בדיוק כמו עונה 8 של באפי.
 

On23

New member
נצלש - בית הבובות 9

סיימתי הרגע את פרק 9, פרק ממש אדיר, אין מילים, אבל לא הבנתי כלכך את הקטע עם דומיניק. למה לא לעזור לפול? אשמח להסבר... תודה!
 

nick at noon

New member
לא ברור

קודם כל זה לא מובן מאליו שהמסרים שהגיעו אל פול הם באמת מדומיניק. יכול להיות שמישהו אחר עשה משהו אחר כדי לשלוח אותם. אם זה כן דומיניק אז תיזכור שמי ששלח לו מסרים לא ממש עזר לו בנתיים. הוא פשוט מעוניין שפול יגלה את המטרה האמיתית של הדולהאוס. דומיניק היה סוכן של הNSA הם ידעו שהדולהאוס קיים אבל יכול להיות שהיו מעוניינים לדעת מה יוצרי הדולהאוס תיכננו. צקת נשמע לי מוזר כי אז למה הם צריכים את פול דווקא שיחקור.
 
למעלה