חדשות רעות - Mike Hall

חוריפיש

New member
חדשות רעות - Mike Hall

בבוקר זו עוד הייתה שמועה, עכשיו זה רשמי. רוכב ה-Ultra-endurance נהרג מפגיעת רכב במהלך המירוץ Indian Pacific Wheel Race. מדובר במרוץ למרחק של כ-5500 ק"מ, לרוחבה של אוסטרליה, ללא תמיכה. כשהוא נהרג הוא היה במקום השני, במרחק לא רב מהמקום הראשון. ראיתי דיווחים על בעיות ראייה שהיו לו יום לפני כן.

למי שלא מכיר, מייק הול ניצח במרוץ אופניים מסביב לעולם, ב-TransAm bike race (מירוץ של 7100 ק"מ לרוחב ארה"ב) ופעמיים ב-Tour divide. בכולם הוא מחזיק בשיאי זמנים למסלול. הוא גם אחד המארגנים של ה-Transcontinental.

מרוץ ה-Indian Pacific wheels race (זו הפעם הראשונה שהוא מתקיים) בוטל בעקבות התאונה, כשהרוכבים הראשונים היו קרובים לסיום.

זה הזמן להמליץ שוב על הסרט התיעודי Inspired to ride, המספר את הסיפור של מרוץ ה-Trans Am bike race הראשון. מייק הול הוא אחד הדמויות הראשיות בסרט.
 

חוריפיש

New member
מסתבר שכבר לפני 3 שנים דיבר על הנהגים האוסטרליים

שעל פי התיאור שלו עוקפים במהירות של 100 קמ"ש במרחק של 30 ס"מ, זה היה במירוץ לפני 3 שנים. במהלך המירוץ הנוכחי הוא הזהיר את הרוכבים האחרים אחרי שנעקף בצורה מסוכנת פעמים רבות. גם רוכבים אחרים במהלך המירוץ התלוננו על נהגים שצעקו עליהם וקיללו אותם, והייתה תאונה נוספת במהלך המרוץ.
על פי התיאור שלו בעבר, הוא הרגיש יותר בטוח לרכב בהודו מאשר באוסטרליה.
נראה שביחס לאוסטרליה, ישראל היא גן עדן לרוכבי אופניים.
 

ItsikH

Member
מנסיוני אוסטרליה מקום מאוד בטוח ביחס לישראל
אחרי חודש רכיבה רצוף שם, ממלבורן לסידני דרך קנברה וחזור על החוף, בתוספת GREAT OCEAN ROAD:
בכבישים הראשיים יש חירוץ לשוליים שמסומנים כשבילי אופניים, פתרון שבארץ ניסינו לא פעם להציע ונדחה מטעמי כסת"ח - איש אינו מוכן לקחת אחריות על אופניים בשול.
בכבישים פחות ראשיים הנהגים אכן לא זהירים ובפרט לא כלפי רוכבי אופניים, אבל התנועה דלילה ולעתים אפילו דלילה מאוד - ואפשר להתמודד. יש כבישים בהם יש תנועת משאיות ערה ושם אכן יש סכנה. כמו כן, בקרבת הערים הגדולות [וגם כאלו יש רק בודדות
] הכבישים סואנים ומסוכנים.
דווקא על הודו שמעתי דברים רעים הרבה יותר מאשר ישראל.

בתמונה הראשונה - השול המסומן כשביל אופניים, ניתן לראות את החירוץ. אפילו במחלפים יש סימון לחציית אופניים בכניסות וביציאות [למרות שלא הייתי סומך על זה].
בתמונה השניה - כביש משני בויקטוריה, אפשר לראות ששוליים אמנם אין אבל גם תנועה לא ממש.

דווקא M1 שלאורך החוף בין סידני למלבורן בחזור הרגיש הרבה יותר מסוכן מ-M35 הראשי יותר בהלוך, כי על M1 אין שוליים מחורצים, ולמרות שפחות ראשי עדיין יש תנועה ובפרט משאיות.
 

אילון22

New member
בכל כבישי ישראל החדשים והמחודשים יוטבע שינון בתוך הפס הצהוב

...וזה מפי אנשי הבטיחות של נתיבי ישראל (נת"י).
סטנדרט השוליים בישראל הוא מהטובים בעולם- רק צריך לדעת היכן לרכב ולדאוג לניראות סבירה (ביגוד+ נצנצים) שלצערי מרבית הרוכבים לא מקפידים עליה.
 

nachshon4

New member
תרשה לי:

כפי שהילדים אומרים היום: חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
כמי שיש לו ברגליים כמה עשרות אלפי קילומטרים באוסטרליה (בעיקר במלבורן, הרבה בויקטוריה מחוץ למלבורן, קצת בסידני, קצת באדלייד), אני יכול לומר לך שאוסטרליה היא גן עדן לרוכבים ביחס לישראל, בכל אספקט שלא תבחן.
ההבדל בין חוויות הרכיבה בין ישראל לאוסטרליה, הוא כמו ההבדל בין צפייה בכדורגל הישראלי לכדורגל של ליגת אלופות, בלי שמץ של הגזמה.
 
למעלה