חדש באגד - קו 355

מצב
הנושא נעול.

Image of me

New member
אני נסעתי בו לא מעט פעמים מחיפה לגדרה ולהפך
אני לא זוכר שהוא נסע דרך כביש גהה... אתה כנראה מתבלבל עם 992 חיפה-אשקלון... המסלול של 995 היה בכביש החוף עד נתניה, הוא היה נכנס לתחנה המרכזית (שם הוא היה עושה את ההפסקה בכוון מב"ש לחיפה), יוצא לצומת בית ליד, נוסע בכביש 4 לצומת רעננה, משם בכביש 40 דרך הוד השרון, פתח תקווה, נתב"ג, לוד, רמלה, צומת בילו, גדרה, קסטינה וכו' לבאר שבע...
אני די בטוח שיש שלט של 995 במסוף אלוף שדה.
יכול להיות שהוא נסע דרך כביש גהה רק בתקופה מסוימת? איזה סיוט - קו מחיפה לבאר שבע דרך הוד השרון, לוד ורמלה... עדיף כבר לנסוע בשני קווים ישירים דרך תל אביב, לא פלא שביטלו אותו.
 

nitsansh

New member
אני די בטוח שיש שלט של 995 במסוף אלוף שדה.
יכול להיות שהוא נסע דרך כביש גהה רק בתקופה מסוימת? איזה סיוט - קו מחיפה לבאר שבע דרך הוד השרון, לוד ורמלה... עדיף כבר לנסוע בשני קווים ישירים דרך תל אביב, לא פלא שביטלו אותו.
אולי אני מתבלבל עם 354???
אני בטוח שהיה קו כזה, כי נסעתי בו די הרבה פעמים... מגדרה לחיפה זה היה יותר מהר באוטובוס הזה מאשר דרך תל אביב... אני גר באזור גדרה ואבי בעמק יזרעאל, ונסעתי בקו הזה כדי לבקר אותו... בשביל תושבי רמלה-לוד זה היה טוב ב-2 הכיוונים - גם לחיפה וגם לבאר שבע... מדובר בימים שקו הרכבת לבאר שבע לא פעל...
 

FreakOfNature

New member
אני די בטוח שיש שלט של 995 במסוף אלוף שדה.
יכול להיות שהוא נסע דרך כביש גהה רק בתקופה מסוימת? איזה סיוט - קו מחיפה לבאר שבע דרך הוד השרון, לוד ורמלה... עדיף כבר לנסוע בשני קווים ישירים דרך תל אביב, לא פלא שביטלו אותו.
יש עדיין שלט מול בי"ח בלינסון
בפ"ת. אבל שם כתוב דרך צומת אשדוד.
 
אני נסעתי בו לא מעט פעמים מחיפה לגדרה ולהפך
אני לא זוכר שהוא נסע דרך כביש גהה... אתה כנראה מתבלבל עם 992 חיפה-אשקלון... המסלול של 995 היה בכביש החוף עד נתניה, הוא היה נכנס לתחנה המרכזית (שם הוא היה עושה את ההפסקה בכוון מב"ש לחיפה), יוצא לצומת בית ליד, נוסע בכביש 4 לצומת רעננה, משם בכביש 40 דרך הוד השרון, פתח תקווה, נתב"ג, לוד, רמלה, צומת בילו, גדרה, קסטינה וכו' לבאר שבע...
עד פתח תקוה הכל נכון
משם דרך בילינסון, מחלף גהה, אלוף שדה, מתנ"ח יבנה(הפסקת ריענון בדרך לבאר שבע), צ.אשדוד, קסטינה, צ,בית קמה ובאר שבע. מניסיון, 3 שנים, כל יום א' בשעה 07:20 עם מכונה באר-שבעית שהיתה עולה לחיפה ביום ה' אחה"צ.
 

אורי404

New member
5 נסיעות לבאר יעקב, 6 חזרה
החל מחודש הבא תהיינה 6 נסיעות גם בכיוון באר יעקב. כדאי לציין שהנסיעות הוכפלו הודות לפעילות של שני חברי פורום.
טעות שלי. חשבתי שהם התכוונו
לקו 354 של "מטרופולין" מבאר שבע לנתב"ג. את הקו הזה בדקתי באתר ויש לו שתי נסיעות לכל כיוון. חזרה ל-354 של "דן" - כל הכבוד לחברי הפורום, שהיו פעילים בהוספת הנסיעות.
 
טעות שלי. חשבתי שהם התכוונו
לקו 354 של "מטרופולין" מבאר שבע לנתב"ג. את הקו הזה בדקתי באתר ויש לו שתי נסיעות לכל כיוון. חזרה ל-354 של "דן" - כל הכבוד לחברי הפורום, שהיו פעילים בהוספת הנסיעות.
קו.548 מבני ברק של אגד.
לכפר חבד.ולקרית מלאכי 4.נסיעות ביום
 
קו של שתי נסיעות ביום...
עד שעושים משהו טוב וסוף סוף מקשרים את אשקלון לכביש גהה, הקו הופך ללא-רלוונטי לרוב המוחלט של הנוסעים בזכות הלו"ז שלו.
כמה טעויות בקו
ראשית, אכן הלו"ז קצת "דליל". לי נראה שיש מקום להוציא נסיעות גם בשעות אחרות, כמו למשל נסיעה מבני-ברק ב-17:00 (ובימי א' גם בבוקר). שימו לב גם שהוא אינו נוסע על הכביש המהיר מאשדוד לגהה (כביש 4) אלא על הכביש הישן דרך יבנה (42). מן הסתם זה כדי "לתפוס" קצת נוסעים ביבנה, אבל זה מאט את הנסיעה (ב-10 דק' לפחות). האם לא היה נכון יותר שהקו ייסע לאורך כביש 4, ולכל היותר ייכנס למתנ"ח במערב יבנה? הבעיה העיקרית במסלול שאני מציע, כפי שנראה לי כעת, היא שאגב כך מאבדים גם את התחנה במחלף אשדוד. זוהי בעיה ישנה ומוכרת, מרבית הקווים מאשדוד לת"א אינם עוצרים במחלף מפאת מיקומיהן של התחנות בצומת עם כביש 42 בלבד. זה די מרגיז בהתחשב במרכזיותו של צומת זה. במסגרת התכניות המקוריות למחלף אשדוד דובר גם על הקמת מסוף אוטובוסים במסגרת המחלף. זה עדיין בתוקף?
 

Image of me

New member
תן לו הזדמנות...
זה לא עניין של הזדמנות... האם אתה מכיר קו
כלשהו בעשור האחרון שהתחיל עם שתי נסיעות ביום ותדירותו הוגברה עד כדי פעם בשעה-שעתיים לאורך כל היום? אני לא מכיר כזה. ולדעתי קו שנוסע פעמיים ביום הוא קו פופוליסטי, לא כך צריכה להתנהל תחבורה ציבורית.
 

אורי404

New member
זה לא עניין של הזדמנות... האם אתה מכיר קו
כלשהו בעשור האחרון שהתחיל עם שתי נסיעות ביום ותדירותו הוגברה עד כדי פעם בשעה-שעתיים לאורך כל היום? אני לא מכיר כזה. ולדעתי קו שנוסע פעמיים ביום הוא קו פופוליסטי, לא כך צריכה להתנהל תחבורה ציבורית.
איליה, אני חושב (לא בטוח), שקו 402 התחיל עם
מספר נסיעות מצומצם, אשרהתרחב בהדרגה. על כל פנים,אני מסכים עימך, שטוב היה שמלכתחילה היו מוסיפים נסיעות לקו האוטובוסהחדש מאשקלון לבני ברק עם נסיעה מהירה דרך המסוף של יבנה, כפי שאופיר כתב למעלה יותר.
 
זה לא עניין של הזדמנות... האם אתה מכיר קו
כלשהו בעשור האחרון שהתחיל עם שתי נסיעות ביום ותדירותו הוגברה עד כדי פעם בשעה-שעתיים לאורך כל היום? אני לא מכיר כזה. ולדעתי קו שנוסע פעמיים ביום הוא קו פופוליסטי, לא כך צריכה להתנהל תחבורה ציבורית.
ביקשת קיבלת
אמנם לא שתי נסיעות ביום אלא ארבע, אבל הקווים מהגליל לירושלים דרך כביש 6 התחילו מארבע נסיעות ליום מעפולה, אני לא צריך לספר לך באיזו תדירות ותפוסה הם נוסעים היום.
 

Image of me

New member
ביקשת קיבלת
אמנם לא שתי נסיעות ביום אלא ארבע, אבל הקווים מהגליל לירושלים דרך כביש 6 התחילו מארבע נסיעות ליום מעפולה, אני לא צריך לספר לך באיזו תדירות ותפוסה הם נוסעים היום.
הלוואי שזה יקרה גם במקרה שלנו.
עם זאת, יש הבדל בין דוגמת עפולה-ירושלים למקרה שלנו: במקרה של עפולה מדובר בכביש חדש שנפתח, ואגד התחילה "לגלות" אותו לאט לאט - קודם קו חיפה-ירושלים, אחר כך קווי עפולה-ירושלים, אחר כך עפולה-ת"א... ואכן תדירותם של קווי עפולה-ירושלים גדלה מעת לעת וזה מבורך (אם כי נדיר מאד). אבל במקרה של בני-ברק - אשקלון מדובר בכביש שקיים כבר עשרות שנים, ואף פעם לא טרחו להפעיל קו לאורכו. אם לקח כמה עשרות שנים להפעיל שתי נסיעות, אני לא יודע כמה עוד עשרות שנים נצטרך כדי לראות את מספר הנסיעות גדל לכמות סבירה.
 
ביקשת קיבלת
אמנם לא שתי נסיעות ביום אלא ארבע, אבל הקווים מהגליל לירושלים דרך כביש 6 התחילו מארבע נסיעות ליום מעפולה, אני לא צריך לספר לך באיזו תדירות ותפוסה הם נוסעים היום.
ויש עוד
קו 826 מנצרת עלית לתל אביב דרך ואדי מילק התחיל עם 4 נסיעות ביום. אמנם קצת יותר מעשור, אבל נחשב.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה