חדש וסקרן וגם וידוי קטן !!

אמינימי

New member
חדש וסקרן וגם וידוי קטן !!

שלום לכולם, אני בן 30 ואני בתול, כן בתול, למה ? ואללה לא יודע, אני חושב שמעולם לא הרגשתי משיכה למישהו/מישהי...ועכשיו שאני חושב על זה אולי אני אסקסואלי ואולי לא...אבל מה זה משנה בעצם העיקר שאני מרגיש שלם עם עצמי וזהו... אבל בכל זאת אני אשאל שאלה שמסקרנת אותי, אדם אסקסואלי כהגדרה (למיטב הבנתי) הוא אדם שאינו מרגיש משיכה מינית, נכון ?! אם כן מה לגבי אוננות, האם אדם אסקסואלי הוא אדם שלא ירגיש צורך לספק את עצמו על ידי אוננות למשל ??
 

p019

New member
javascript:InsertIcon('|%D7%A7%D7%A

אני לא חושבת שלמילה "בטולים" יש קשר כלשהו לא-מינים. אם אתה א-מיני - אם קיימת או לא קיימת יחסי מין - לא משנה שום דבר. כיוון שההגדרה הרחבה של "בטול" זה משהוא במצב התחלתי (לדוגמה: קלטת בטולה). אז לדעתי זה לא שייך לעניין. העניין הוא כפי שציינת - האם אתה מרגיש משיכה גופנית לאדם אחר (מכל מין שהוא) או לא. וכמובן - כל עוד אתה מרגיש שלם אז הכל בסדר. מעולם לא חשבת עם הנושא בעבר??
 

אמינימי

New member
לא ממש

ז'תומרת תמיד חשבתי שזה קצת מוזר שמעולם לא נמשכתי למישהי אבל חשבתי שאולי עדיין לא מצאתי את האחת בשבילי... אבל מה לגבי השאלה שלי לגבי אוננות, האם אנשים אסקסואליים לא מאוננים, לא מרגישים צורך לעשות כן ?
 
ברוך הבא../images/Emo135.gif

אני אוהבת את הגישה של "אולי אני אסקסואלי ואולי לא...אבל מה זה משנה בעצם העיקר שאני מרגיש שלם עם עצמי וזהו..." הכי חשוב זה להרגיש טוב. בנוגע לשאלה, B687 כתבה תשובה טובה בשרשור אחר: "אסקסואלים לא מוגדרים כאנשים שאין להם דחף מיני. הדחף המיני יכול להתעורר מכל מיני סיבות, למשל סיבות הורמונליות וכו'. ואז גם אסקסואלים יכולים לאונן. יש גם כאלה שלא, זה עניין אישי ועוצמת הדחף משתנה מאדם לאדם אצל אנשים מכל הנטיות. ההגדרה של אסקסואליות דומה בעצם להגדרות האחרות של הנטייה המינית: כמו שהומוסקסואל הוא אדם שנמשך לבני מינו, אסקסואל הוא אדם שלא נמשך לאף אחד מהמינים. הדחף המיני לא יתעורר כתוצאה ממשיכה לגבר/אישה, אבל זה לא אומר בהכרח שאין דחף מיני בכלל. מה שכן, נראה לי שסביר להניח שיהיה פחות מאשר אצל אנשים שנמשכים לאחרים." B687: הוספתי את התשובה שלך לשאלות הנפוצות של הפורום.
 

אמינימי

New member
../images/Emo51.gif על התשובה

השכלתי !! אבל יש לי עוד שאלות, תהיות ואולי אף תיאוריות בנושא - אני חושב שאני אפתח שרשור חדש !!
 
למעלה