חדש מהצפון הרחוק

הכל יחסי

הכפלת כביש 65 תשפר לאין ערוך את המצב וכך גם לגבי 85 מנחל עמוד מזרחה. ראינו לאורך השנים שכל הכפלה של קטע לאורך הכביש לצפון שיפרה את המצב בהרבה (מי שנסע באוטובוסים בתחילת שנות השמונים מהצפון לת"א יודע על מה אני מדבר).
לא הבנתי מה אתה רוצה: שלא יכפילו? שישאירו את המצב הקטסטרופלי על כנו? שיכריחו את הנהגים להשתרך בשיירות אינסופיות? שיגרמו לעוד ועוד תאונות חזיתיות עם עשרות ומאות הרוגים? אני לא מבין את ההגיון שלך.

ועוד פחות אני מבין את הטענות שלך לעניין כביש 85 מנחל עמוד מערבה. אתה רוצה שאת הקטע שבו עוברת רוב התנועה (מזרחה) לא יכפילו, ואת הקטע שבו עוברת פחות תנועה (מערבה) כן יכפילו? יש כאן כשל לוגי.
 
במה זה סותר את מה שכתבתי?

סדרי העדיפויות של משרד התחבורה הם כפי שהם.
זה לא אומר שאין סיבה להכפיל את 85 לכל אורכו.

אבל אתה טענת שאבישי צודק, ועד כמה שאפשר היה להבין מדבריו הוא חשב שאין מקום להכפיל את 65 אלא רק את 85.
 

אבישי ק

New member
אני אמרתי להכפיל את שניהם

אני מבין שנפגעת ממני בעבר
אני מבקש סליחה ואין לי כוונה לריב פה בפורום
 
לא נפגעתי כלל ואין צורך בשום התנצלות

רציתי רק להבין על מה הוויכוח (אם יש בכלל). נראה שאין ויכוח...
 

אבישי ק

New member


 
כביש 66 בעדיפות נמוכה

פתיחת קטע 18 הפכה את 66 לכביש משני והוא אינו נכלל בזרוע המזרחית או בזרוע המערבית. לכן הוא יחכה.
 

darkshadow1

New member
אנשים צריכים ללמוד להשתמש במונחים נכונים.

הייתה היום כתבה על הפרויקט בערוץ 2- וכמובן שהכתב בלבל בין "נתיב" ו-"מסלול" בלי הפסקה. כביש 65 הוא היום כביש דו-מסלולי עם נתיב אחד בכל מסלול, והוא ישאר כביש דו-מסלולי גם בעתיד, אבל יקבל עוד נתיב אחד בכל מסלול (עם אפשרות להוספת נתיב שלישי בכל מסלול).
 
למעלה