חובבי אירלנד היקרים שלום

  • פותח הנושא Tev
  • פורסם בתאריך

Tev

New member
חובבי אירלנד היקרים שלום ../images/Emo13.gif

בטח כבר שאלו את זה כאן מליון פעם, אבל אני אשאל בכל זאת.. אני נוסע עם שתי ידידות בחודש יוני לאירלנד.. זה יהיה למשך של 3 שבועות ואנחנו מתכננים להספיק לעבור בכמה שיותר מקומות.. עכשיו, כבר יש תאריכים ויש כבר רעיונות - רק עניין הלינה לא פתור.. בגלל זה אני פונה אליכם - אילו הצעות יש לכם לגבי מקומות לינה (רצוי כמובן כמה שיותר זול אבל שיהיה גם נוח מספיק..) בשביל 3 אנשים שהולכים לטייל בכמה אזורים באירלנד? כנראה שנצטרך פשוט להחליף הרבה כאלה במהלך הטיול.. חוץ מזה אם למישהו יש טיפים והצעות בכלל לגבי הטיול אני אשמח לשמוע
המון תודה לכולם, טבע
 

Ring of Kerry

New member
עצה חפש את ה ../images/Emo203.gif

יש כל כך הרבה צימרים בדרך, שכמעט ואין טעם להזמין. חפש כאלה עם סמל התלתן המומלצים...
 

Tev

New member
תודה על התשובה ../images/Emo13.gif

ואיך הם בדרך כלל מבחינת המחיר?
 

Ring of Kerry

New member
סביב 40-80 יורו, תלוי במיקום, עונה וכו'.

לפחות היה כך בפעם האחרונה שנסעתי - כמעט שנתיים...
 

Tev

New member
תודה על התשובה ../images/Emo13.gif

ואיך הם בדרך כלל מבחינת המחיר?
 

Ice Age

New member
ה-B&B

הם בד"כ 40-50 יורו ללילה כולל ארוחת בוקר. לא זול כמו הוסטל אבל מחיר סביר ויותר כיף.
 

eytcor

New member
עשה חיפוש בגוגל עם המילים....

BB Ireland ותקבל טונות של איפורמציה כולל מחירים. אך אל תסגור כלום. במהלך הטיול תמצא עשרות של BB וקבלו החלטה במקום אם זה מתאים לכם (מבחינת המחיר ואיכות המקום) או לא.
 

E l i a n

New member
אני דווקא יותר ממליצה על ההוסטלים ..

אם גילך כפי שכתוב בכרטיס הוא אמיתי - אתה תאהב יותר, לדעתי לפחות, את ההוסטלים. ההוסטלים הם בעצם כמו אכסניות נוער בארץ, יש טובים יותר ופחות, ישנים במיטות קומותיים בדר"כ, היתרון בהם שהם יחסית מאוד זולים (עד 23 יורו בדרך כלל), רובם קרובים למרכזי הבילויים, בחלקם זה כולל ארוחת בוקר קלה, והיתרון הגדול - יש בהם המון המון צעירים. איך לבחור הוסטל? זה הכי פשוט בעולם ! יש את האתר www.hostelworld.com, אתה עושה לעצמך שם כרטיס [חינמי לחלוטין] ואז יכול דרך זה להזמין [באמצעות השארת פרטי כרטיס אשראי, אבל האתר מאובטח ואין סיבה לדאגה] מקומות בהוסטלים לפי המקומות בהם אתה הולך להיות. שים לב שיוני היא תחילת תקופת התיירות ולכן צריך לפעמים להזמין הרבה זמן מראש, אבל זה בדר"כ לא בעייתי. אני עשיתי ככה במשך חודשיים וחצי של טיול, גם כן בתקופה שאתה מתכנן לנסוע, ואף פעם לא נתקלתי בבעיה יוצאת דופן. תמיד מצאתי איפה לישון. אם תרצה פרטים נוספים, פנה אליי ואשמח לעזור לך. (יש לי מלא טיפים אבל אני צריכה לקום מחר מוקדם בבוקר. אם תשאל אותי במסר אישי שאלות, אענה לך בהקדם)
שהשמש תאיר את דרכך והגשם יוריק את שדותיך
סופשבוע גשום ומהנה ! אליאן.
 

michal molcho

New member
גאלווי ביוני

לקראת סוף מאי / תחילת יוני יגיע לנמל של גאלווי מרוץ היאכטות של ולוו. הולך להיות שמייח ומבדייח (גאלוויו היא עיר שחיה ונושמת פסטיבלים). מה שכן, כדי לחפש מקומות לינה כבר עכשיו.
 

thesheep

New member
מסכים עם Elian

בדרך כלל אין שום צורך להוציא כל כך הרבה כסף על B&B אלא אם כן מטיילים בזוג. במקרה שלך, אלא אם כן אתם ממש מחפשים פרטיות, עדיף הוסטל הן מבחינת מחיר והן מבחינת אווירה. (שימו לב שהתנאים, האווירה והמחירים משתנים בהתאם למיקום ההוסטל - הוסטל בדאבלין או קורק יהיה בדרך כלל מאד מסיבי עם כמות עצומה של חדרים ומיטות בחדר - הוסטל בdoolin למשל, יהיה קטן ורגוע) לגבי גאלוואי - בהחלט כדאי כבר להתעורר עכשיו אחרת תאלצו לוותר על לינה בגאלוואי, אני זוכר שלפני כמה שנים נפלתי בדיוק על מירוץ סוסים והעיר הייתה מלאה לחלוטין, גם b&b. לא כדאי לקחת סיכון. אני תמיד הזמנתי חדרים לb&b דרך אתר http://www.gulliver.ie/. בכל אופן, אני חושב שיהיה יותר טוב אם תכניס את הפרטים של המסלול ואז נוכל להמליץ על מקומות לינה. בהצלחה
 

jonbaum

New member
כנראה נפלת על ה-Galway Races

פסטיבל שבדרך כלל מתקיים בסוף יולי או תחילת אוגוסט. אכן שבוע מטורף בכל האיזור, אבל יכול להיות שבגלל המיתון השנה יהיה שם יותר רגוע. הלינק מצורף.
 
למעלה