חובה להתלונן

חובה להתלונן

ספקי האינטרנט לא מחלקים את הפס שיש להם באופן שווה על פי החבילה שנרכשה.
נעשה תעדוף לקוחות.
לא התלוננתה, לא איימתה בהתנתקות, לא הוכחת שאתה מבין עניין, לא תקבל את הפס שרכשת.
גם אם נציד השרות אומר שלא. זה הזבל שהמעסיק קדח לו בראש !!!
השוק מאוד מאוד תחרותי. חובה להתלונן מספר פעמים.
לאיים בניתוק. לשלוח פקס ובו בקשת ניתוק. כאשר יחזרו אליך להתלונן ... ואז לא להתנתק.
וברור שאם לא תוכיח הבנת עניין תקבל ז** ב****.
רמת הבנתך הטכנולוגית מתועדת בתיק הלקוח שלך. בהתאם לזו תקבל את מבוקשך.
בהצלחה לכולם.
 
אה כן ...

ראוי לציין ... אינני מקבל את המחיר בזול בשוק.
משלם מחיר מכובד.
יש תמורה בעד האגרה.

 
למעלה