יואב שניר
Member
חובה להתלונן
ספקי האינטרנט לא מחלקים את הפס שיש להם באופן שווה על פי החבילה שנרכשה.
נעשה תעדוף לקוחות.
לא התלוננתה, לא איימתה בהתנתקות, לא הוכחת שאתה מבין עניין, לא תקבל את הפס שרכשת.
גם אם נציד השרות אומר שלא. זה הזבל שהמעסיק קדח לו בראש !!!
השוק מאוד מאוד תחרותי. חובה להתלונן מספר פעמים.
לאיים בניתוק. לשלוח פקס ובו בקשת ניתוק. כאשר יחזרו אליך להתלונן ... ואז לא להתנתק.
וברור שאם לא תוכיח הבנת עניין תקבל ז** ב****.
רמת הבנתך הטכנולוגית מתועדת בתיק הלקוח שלך. בהתאם לזו תקבל את מבוקשך.
בהצלחה לכולם.
ספקי האינטרנט לא מחלקים את הפס שיש להם באופן שווה על פי החבילה שנרכשה.
נעשה תעדוף לקוחות.
לא התלוננתה, לא איימתה בהתנתקות, לא הוכחת שאתה מבין עניין, לא תקבל את הפס שרכשת.
גם אם נציד השרות אומר שלא. זה הזבל שהמעסיק קדח לו בראש !!!
השוק מאוד מאוד תחרותי. חובה להתלונן מספר פעמים.
לאיים בניתוק. לשלוח פקס ובו בקשת ניתוק. כאשר יחזרו אליך להתלונן ... ואז לא להתנתק.
וברור שאם לא תוכיח הבנת עניין תקבל ז** ב****.
רמת הבנתך הטכנולוגית מתועדת בתיק הלקוח שלך. בהתאם לזו תקבל את מבוקשך.
בהצלחה לכולם.