חצי נכון
הסעיף שצוטט מתגורר בתקנות הטיס (רשיונות לעובדי טיס). המבוא לסעיף פותח במילים "אלה זכויות טייס מסחרי שברשיונו...", לפיכך ברור שזה העניין של הטייס (לא שקיים הגדר מכשירים לאוירון, אלא שאוירון חייב להיות מצויד לטיסה בתנאי מכשירים, וזה כבר עניין לפרק אחר לגמרי בחוקה). עם זאת נכון, מדובר על טיסה בלילה. זו המגבלה שמצאתי בחוקה. והבעיה אינה משפטית אלא עסקית. כל עוד קיים היצע של טייסים מסחריים בעלי הגדר מכשירים, מדוע שהמפעילים לא יעדיפו כאלו על פני עמיתיהם ללא הגדר המכשירים? לטיסות רדיו למשל, נדרש ממני הגדר מכשירים והגדר VFR לילה גם יחד. אבי