a wild rose
New member
חוויותי כמקבלת שירות
אני לא יודעת אם יש פה מישהו, אבל הגיע הזמן שהפורום יתעורר
אתם מכירים את נותני השירות ה"מצחיקים", שמצחיקים בעיקר את עצמם? לפעמים זה מרגיש כאילו זה נובע משעמום שלהם, ויש פעמים שאני תוהה אם הם באמת מנסים להצחיק או שמנסים לעצבן. מקרה שקרה לי לא מזמן: קניתי פלאפל וביקשתי לארוז. המוכר (שהתגלה כבעל המקום) הושיט לי את המנה ואמר "יותר טעים לאכול פה" (קורע מצחוק, נכון?) אמרתי שוב שאני מבקשת לארוז ושאני ממהרת, והוא המשיך לעמוד עם המנה מושטת והמשיך "להצחיק" - אמר "נו, כולה כמה דקות לאכול". התמזל מזלו והוא תפס אותי ביום ממש הפוך (מה שמסביר איך הגעתי למצב של לאכול פלאפל) אז שעשיתי היה להודיע שאני מוותרת על המנה ופניתי ללכת, ואז הוא התעשת ו"התנצל", ואמר שזה היה בצחוק
מזלו שבאמת מיהרתי, אחרת הייתי מבהירה לו בצורה ברורה מה אני חושבת על הצחוק המטופש שלו, ועל אנשים כמוהו ש"חשוב להם" להבהיר שהם צחקו למקרה שלקחו אותם ברצינות.
עוד קטע: יש את נותני השירות שחשוב להם להסביר שוב ושוב, ולפעמים נשמעים כאילו הם מסנגרים על מקום העבודה שלהם (או על עצמם), בצורה שנשמעת על גבול הזלזול באינטיליגנציה. אני בכללי טיפוס לא כל כך סבלני, אין לי סבלנות לחפירות ולבזבוזי זמן, בגלל זה אני גם לא אוהבת להתקשר למוקדים ולמקומות שונים אלא מעדיפה לשלוח מיילים, לפנות בצ'אט או שירות בסמס (אחלה דבר), כי שם אם הנציג מתחיל לחפור פשוט מתעלמים.
מה שקרה הפעם זה שנסעתי במונית שהזמנתי מגטקסי, ובגלל שהמון זמן לא נסעתי במוניות ואני לא מעודכנת, שאלתי מישהי שאני מכירה שעבדה שם פעם על ההתנהלות, ושיתפתי אותה שגבו ממני עמלת שיחת טלפון - שזה משהו שחשבתי שלא קיים במקרים כאלו. היא אמרה שזה באמת לא קיים ואמרה שחייבים להתלונן על הנהג, והתקשרה למישהו שהיא מכירה משם. אותו בחור, איש שירות טיפוסי (ככל הנראה אחמ"ש או משהו בסגנון) לא הסתפק בלהסביר בצורה תמציתית, אלא אחרי שהסביר לה התעקש שהיא תשים אותו על רמקול כדי להסביר לי שמדובר בהנחיה של משרד התחבורה והם חייבים לעשות את זה. אמרתי לו תודה רבה וחשבתי שפה זה נגמר, אבל לא - הוא המשיך וחזר על כך שזאת הנחיה של משרד התחבורה והנהג היה בסדר גמור ושזאת לא החלטה שלהם. אחרי הפעם הרביעית שהוא אמר את זה אמרתי לו שאני לא כזאת טיפשה שצריך להגיד לה את זה 4 פעמים, שהבנתי את זה בפעם הראשונה ושלהזכירו - אני בכלל לא התלוננתי על כלום אלא זאת החברה שלו שהתקשרה אליו, אז החפירה הזאת מיותרת. ההמשך היה חפירה של התנצלות והסבר למה הוא חפר ושזה לא בגלל שהוא חושב שאני טיפשה
אני לא יודעת אם יש פה מישהו, אבל הגיע הזמן שהפורום יתעורר
![](http://timg.co.il/f/Emo3.gif)
אתם מכירים את נותני השירות ה"מצחיקים", שמצחיקים בעיקר את עצמם? לפעמים זה מרגיש כאילו זה נובע משעמום שלהם, ויש פעמים שאני תוהה אם הם באמת מנסים להצחיק או שמנסים לעצבן. מקרה שקרה לי לא מזמן: קניתי פלאפל וביקשתי לארוז. המוכר (שהתגלה כבעל המקום) הושיט לי את המנה ואמר "יותר טעים לאכול פה" (קורע מצחוק, נכון?) אמרתי שוב שאני מבקשת לארוז ושאני ממהרת, והוא המשיך לעמוד עם המנה מושטת והמשיך "להצחיק" - אמר "נו, כולה כמה דקות לאכול". התמזל מזלו והוא תפס אותי ביום ממש הפוך (מה שמסביר איך הגעתי למצב של לאכול פלאפל) אז שעשיתי היה להודיע שאני מוותרת על המנה ופניתי ללכת, ואז הוא התעשת ו"התנצל", ואמר שזה היה בצחוק
![](http://timg.co.il/f/Emo268.gif)
עוד קטע: יש את נותני השירות שחשוב להם להסביר שוב ושוב, ולפעמים נשמעים כאילו הם מסנגרים על מקום העבודה שלהם (או על עצמם), בצורה שנשמעת על גבול הזלזול באינטיליגנציה. אני בכללי טיפוס לא כל כך סבלני, אין לי סבלנות לחפירות ולבזבוזי זמן, בגלל זה אני גם לא אוהבת להתקשר למוקדים ולמקומות שונים אלא מעדיפה לשלוח מיילים, לפנות בצ'אט או שירות בסמס (אחלה דבר), כי שם אם הנציג מתחיל לחפור פשוט מתעלמים.
מה שקרה הפעם זה שנסעתי במונית שהזמנתי מגטקסי, ובגלל שהמון זמן לא נסעתי במוניות ואני לא מעודכנת, שאלתי מישהי שאני מכירה שעבדה שם פעם על ההתנהלות, ושיתפתי אותה שגבו ממני עמלת שיחת טלפון - שזה משהו שחשבתי שלא קיים במקרים כאלו. היא אמרה שזה באמת לא קיים ואמרה שחייבים להתלונן על הנהג, והתקשרה למישהו שהיא מכירה משם. אותו בחור, איש שירות טיפוסי (ככל הנראה אחמ"ש או משהו בסגנון) לא הסתפק בלהסביר בצורה תמציתית, אלא אחרי שהסביר לה התעקש שהיא תשים אותו על רמקול כדי להסביר לי שמדובר בהנחיה של משרד התחבורה והם חייבים לעשות את זה. אמרתי לו תודה רבה וחשבתי שפה זה נגמר, אבל לא - הוא המשיך וחזר על כך שזאת הנחיה של משרד התחבורה והנהג היה בסדר גמור ושזאת לא החלטה שלהם. אחרי הפעם הרביעית שהוא אמר את זה אמרתי לו שאני לא כזאת טיפשה שצריך להגיד לה את זה 4 פעמים, שהבנתי את זה בפעם הראשונה ושלהזכירו - אני בכלל לא התלוננתי על כלום אלא זאת החברה שלו שהתקשרה אליו, אז החפירה הזאת מיותרת. ההמשך היה חפירה של התנצלות והסבר למה הוא חפר ושזה לא בגלל שהוא חושב שאני טיפשה
![](http://timg.co.il/f/Emo363.gif)