חוויות אינטימיות ברשת

תבור.

New member
חוויות אינטימיות ברשת

פ. ידידה שלי גילתה את נפלאות האינטרנט בתקופה שלא עבדה . בשנות ה 40 נשואה (באושר לדבריה) . החשיפה הראשונה הייתה לצ´אטים . מהר מאד די התמכרה ובילתה שעות מול המחשב (על חשבון דברים אחרים כמובן) . נסחפה בעולם חדש הכירה חברות וחברים וגלשה לצ´אטים שהתגלגלו לשיחות נפש עם גברים שנושא המין היה הנושא העיקרי בהם . מספר קשרים הגיעו לקשר מיני וירטואלי (סייבר צ´אט) . פ. נסערת מהעולם החדש די "התחרמנה" מהגילוי . שיתפה את בעלה בחוויה בתחילה הרגישה חרמנית ביותר ובלילות לאחר "סקס וירטואלי" קיימה סקס סוער עם בעלה .בתחילה 2 הצדדים היו מרוצים וברור למה. עם הזמן רצתה להעיז יותר ונכנסה לדילמה . לאן תגיע , איך יגיב בעלה , האם לשתף אותו ועוד . ניסתה "סקס טלפוני" והנאתה גברה עוד יותר , הציעו לה מפגשים וכאן ניכנסה לדילמה . המצב החל להלחיץ את בעלה והחלו עימותים . כרגע המצב סטטי ללא החלטה כל שהיא . מה דעתכם ???
 

3am

New member
בגידה

אני חייב להגיד שאני לא מבין. יכול להיות שזה בגלל שאני צעיר, יכול להיות בזה בגלל שאני נשוי טרי. ובכל זאת. מה הקשר לאינטרנט ? האישה רוצה לשכב עם מישהו אחר? ברור שבעלה כועס ! ברור ש "יש עימותים " יש עדין אנשים שכאשר הם מיתחתנים , בן השאר הם מקבלים על עצמם שמעכשו הם מפסיקים לשכב מסביב. בגידה יכולה להביא לכאב רב ואולי אף לפרידה. יש חסרונות לנישואים , רוצים לבגוד? יופי תעלו את זה בפני בן הזוג ותחליטו מה עושים. אפשר לעבור ליחסים פתוחים אפשר להתנסות ביחד עם אנשים אחרים ואפשר להחליט להפרד כאשר עושים את זה בלי להיות גלוי אם הצד השני זו בגידה ! זה לא רק כיף , זה לא רק חוייה , זה לא רק סקס. מי ששלם עם זה ,יופי , מי שלשקר לבן זוגו קל, קדימה אבל לי אישית זה כלל כך לא ניראה לי קשור לסקס אלא רק לכאב , לבדידות , לחוסר תיקשורת ולשקרים.
 

דיאבלו

New member
פחחחחח

נראה אותך מדבר ככה אחרי עשרים שנה של נישואים פחחחחחחחח (לא מנסיון אישי כמובן, אני רווק (ימותו הקנאים) אלה משמועות מסביב)
 

3am

New member
מודה

מודה ומתודה , לרגע לא אכחיש , אני צעיר , צעיר מאוד נשוי תקופה קצרה , אין מה להגיד. כל מילה מפי תספר זאת. אז בואו , תספרו לי על המציאות. חצי עולם מזין חצי שני. כולם בוגדים בכולם. לאף אחד זה לא כואב. חוזרים הביתה בשימחה לילדים לא שלך , לבן זוג שלא מצליח לשבת , זורקים חצי שקר שלא מזיז לאף אחד
 

Michelle1

New member
אל תתן לאף אחד

לשבור את רוחך. אין נוסחאות לחיים שקונים בסופרמרקט. כל אחד חי את חייו וקוטף את מה שזרע. ציניות, היא הנשק של מי שהתפקשש לו. מאחלת לך שלא להקלע לשם עולם.
 

דיאבלו

New member
אף אחד לא ציני

סתם עוד דרך הומוריסטית לענות על שאלות מי שעונה ברצינות על ההומור שלי ועוד משתמש בפתגמים מפוצצים, לא הבין בכלל על מה דיברנו אז עזבי אותך משטויות יום טוב די.
 

תבור.

New member
בגידה ???

ישנם המון מאמרים באינטרנט בנושא "בגידה וירטואלית = בגידה? " וזהו נושא לדיון רחב . קודם כל מסכים לגמרי עם התיחסותך למערכת הנישואים ואני מאמין שתשמר דעות אלו לאחר שנות נישואים רבות ומאושרות . תגובתך בהחלט מענינת.
 
מה ההתלבטות שלה? האם להעיז

להיפגש עם גברים אחרים למטרות "סקס מיטתי" ולא טלפוני? או האם לשתף את בעלה ברעיון להפגש עם גברים אחרים למטרות סקס מיטתי? על מה בדיוק הדיון-כי אלו שני נושאים נפרדים לגמרי.
 

תבור.

New member
הדיון הוא ....

2 הנושאים הנפרדים יכולים להיות נושא לדיון או בכלל כל ההשפעה של מדיית האינטרנט על החיים הזוגיים . למשל הזמינות למצוא מישהו לקשר וירטואלי,טלפוני,לסטוץ,לאהבה וכולי הרבה יותר קלה .
 
למעלה