חוויות מילדה מדהימה...

מאוהבת16

New member
חוויות מילדה מדהימה...

אתמול הייתי אצל רון והלכנו אלייה (קוראים לה הילי) שיחקתי איתה קצת, והיא פשוט מקסימה! אין לכם מושג איך נקשרתי אלייה והיא גם נקשרה אליי לפי מה שאמא שלה אמרה לי. כשהלכתי אמרתי לה ביי, ואז היא כזה רצה אליי חיבקה אותי, נישקה אותי ואמרה לי "אני אוהבת אותך!" (ושתבינו שהיא כמעט ולא מצליחה לדבר..בגלל המוגבלות) אמא שלה מזה התרגשה כשהיא אמרה לי את זה! יואו אין לכם מושג איזו הרגשה נהדרת היא עשתה לי! אני כ"כ אוהבת אותה! זהו לעכשיו, תודה על תשומת ה-
, שלכם, לירז.
 
לירז יקרה!

אלו באמת חוויות שמחממות את הלב, ונותנות הרגשה טובה. יש לי הרגשה שהקשר ביניכן הולך להיות משהו נורא חזק, וכדאי לטפח קשר זה. אם את עצובה, אז תלכי אליה, ויהיה לך שיפור משמעותי בהרגשה, כך אני מאמינה שיהיה. אם את אוהבת אותה, את צריכה להקדיש לה את כל כולך, וההרגשה היא הרגשה של סיפוק אדיר. ואגב, איפה רון? מזמן לא קראנו את מה שהוא כותב. נשמח מאוד לקרוא את דבריו שוב. מחכים לעוד חוויות, ליאת.
 

מאוהבת16

New member
ליאתו´ש ! ../images/Emo24.gif

מבחנתי הקשר כבר חזק, מההתחלה ידעתי שאני אקשר אלייה... רון, בלחץ אדיר מבחינת הלימודים! הוא נכנס ממש קצת, וגם כנראה שמנתקים לו את האינטרנט. אני אמסור לו שיכנס לכאן בהזדמנות הראשונה. אהה ודרך אגב... אם את/ם זוכרת/ים אז סיפרתי לכם ששנה שעברה במסגרת ה"מחויבות האישית" שעושים בכיתה י´ אני הייתי עוזרת בבי"ס "חצב" שזה בי"ס לחינוך מיוחד. אז אני חושבת שאני אתנדב שם שוב, אני כ"כ מתגעגעת לילדים שהיו בכיתה שלי...
אז אני הולכת לשאול אם אפשר להתנדב לא דרך בי"ס...אני מקווה שכן1 תודה על ההקשבה, לירז
 
לירז!

איזה כיף שאת מרגישה כמו שאת מרגישה. ולגבי רון, חבל שמנתקים אותו מהאינטרנט. לדעתי, הוא היה חבר מאוד משמעותי בפורום, [מבלי לפגוע בחברים האחרים שגם הם חשובים ותורמים]. אני מציעה לך לבדוק אפשרות להתנדב בחצב במסגרת פרטית שאינה קשורה לביה"ס, כי חבל להפסיק קשרים כאלה יפים בגלל שנגמרה כבר שנת המחוייבות האישית. את יכולה להחליט שמעכשיו המחוייבות תהיה שלך, שוב, ללא קשר לביה"ס. לדעתי, אין אפילו צורך לשאול, להיפך, זה משהו שמאוד ישמח אותם, והם מאוד יעודדו את זה, וישבחו אותך. או במילים אחרות:לכי על זה, אני ממליצה בכל לב. אני מקווה שעוד נספיק לראות כאן את רון כדי שישאיר לנו לפחות הודעת פרידה. ואת תמיד מוזמנת להיכנס לכאן, מתי שתרצי ליאת.
 

מאוהבת16

New member
ליאת..

כן באמת חבל שמנתקים אותו מהאינטרנט, אבל אין ברירה זה לא נראה לי הכי תלוי בו. כן אני אבדוק בקשר ל"חצב" נראה מה אני אעשה בקשר לזה! אני אמסור לרון את המסר, תודה בכל אופן! לירז.
 
ללירז!

לא נראה לי שאמורה להיות בעיה עם ביה"ס "חצב", להיפך. בכל מקרה, נשמח לקבל עידכונים בנושא זה. ותודה על נכונותך להעביר לרון את המסר. נשמח אם תעדכני אותו במה שיהיה כאן, נראה לי שזה יעניין אותו, מה את אומרת? ליאת.
 

מאוהבת16

New member
ליאת!

אני אעדכן אתכם בקשר לחצ"ב ולהילי המקסימה!!! את רואה, הספקתי להעביר לרון ת´מסר והנה הוא כבר כתב פה! :)
 

moon light boy

New member
תרגעווו! עדיין לא מנתקים אותי..!!

האינטרנט שלי עדיין נושם...
וגם אחרי שינתקו, יש לי מאיפה להתחבר... מה אתם דואגים..
ו... באמת קצת נעלמתי מהפורום, אני פשוט צריך להתחיל ללמוד... ואז יחזירו לי את האינטרנט...! כי בגלל שאני לא כל כך משקיע אז מנתקים לי אותו, איזה הורים נחמדים...!! אזזזזז פשוט.. כשירד קצת הלחץ של הלימודים, ויהיה לי קצת יותר זמן פנוי, אני בטוח שאני אחזור לפורום הנחמד הזה, ושלא תחשבו שאני לא נכנס לקרוא!! גם כשאני לא כותב, אני קורא, פשוט לא תמיד יש לי מה להגיב..... ובאמת, הקטע שהילי אמרה ללירז "אני אוהבת אותך", זאת פעם ראשונה שאני שומע אותה אומרת את זה!!! ואני נמצא איתה דיי הרבה... הישג אדיייר
היא לא נוטה להביע רגשות... אז עוד להגיד אני אוהבת אותך
זה הישג רציני..! הכל בזכות לירז..
טוב, אנשים, לילה טוב! ואל תחשבו שאתם נפטרים ממני...!
 

מאוהבת16

New member
רונו´ש ../images/Emo25.gif

מי רווצה להיפטר ממך?? לא אני בכל אופן! לא תיפטר ממניבכזו קלות! אני כ"כ שמחתי שהיא אמרה לי את זה... זה עשה לי ממש טוב!
 

moon light boy

New member
גם כשאת אומרת לי את זה.....

זה עושה לי ממש טוב....
לירזו´ש.. אני אוהב אותך
הכי בעולם...
לילה טוב לכוווולם
 

מאוהבת16

New member
יווווו איזה כייף לי../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif

איזה כייף לשמוע כאלו דברים שמחממים את ה-
מבפנים כשמבחוץ הוא פשוט קוא! כי פשוט קררר לי!
לילה טופ לך מלאך שלי!
ולילה טוב לכולם
 
לרון!

איזה כיף לראות אותך כאן, אחרי הרבה זמן שלא כתבת. אני שמחה שחזרת למשפחה שלנו שבינתיים נוספו לה עוד אנשים, כולל לירז המתוקה שלך. מאחלת לך בהצלחה מכל הלב בלימודים, זה דבר חשוב, [אני כותבת זאת מנסיון של 18 שנים נהדרות]. טוב שאתה קורא את מה שהחברים כותבים, זה גם סוג של השתתפות בפורום. גם אני התרגשתי לקרוא את מה שלירז כתבה לגבי הילי, והקטע של הבעת הרגשות. צריך לחציין שזה תלוי כמובן, באופיו של הילד/ה ובמידת הפתיחות שלו/ה לסביבתו/ה. באמת כל הכבוד להילי על ההישג. צריך להבין שזה לא פשוט להביע רגשות, במיוחד במצב שהילי נמצאת, שבו היא לא מדברת עקב ה-C.P. אתה מוזמן להמשיך לקרוא את מה שהחברים כותבים, ואפילו להגיב, כשיתחשק לך. את מה שכתבתי, לא כתבתי סתם, כי הדברים שכתבת כשהצטרפת אלינו, ריגשו אותי, ורציתי שתמשיך לכתוב, כי כל חבר/ה כאן תורמים לפורום ומשפיעים, כל אחד/אחת בדרכו/ה, אז עד כאן בינתיים, מקווים לראות אותך ואת לירז כמה שיותר, ליאת.
 

מאוהבת16

New member
רון וליאת../images/Emo70.gif

אממ בקשר להילי ומה שליאת כתבה שזה תלוי באופי הילדה ובמידת הפתיחות שלה לסביבה, אז ככה... יצא לי לדבר עם אמא שלה ואמרתי לה שנקשרת להילי והיא אמרה שגם הילי נקשרה אליי. ושהילי היא ילדה נורא חברותית שהיא אוהבת חברה והיא צריכה את החברה הזו. אז מבחינת אופי ופתיחות היא פתוחה לסביבה, השאלה היא איך היא מביעה את זה. ולפי מה שהבנתי מרון אז זה נדיר שהיא מביעה את הרגשות במילים, אז זה עוד יותר עושה לי הרגשה טובה
לירז.
 
לירז!

טוב שהילי מביעה את עצמה כלפיכם, זה דבר נהדר, במיוחד כשהיא ממעטת לעשות זאת בפני אחרים, ייתכן שאיתכם היא מרגישה פתוחה יותר, ולכן הבעיה "נעלמת", אבל מדובר כאן בהיעלמות זמנית בלבד. תסכימו איתי שבמקרה שלה היעלמות כזו היא מבורכת, לא? איזה כיף לקרוא בכל פעם מחדש את החוויות עם הילי, עושה הרגשה מצויינת, ליאת.
 
למעלה