Beetlejuice68
New member
חוויות ראשונות מהמעבר למבצע של 018
אני כבר חצי שנה מחובר דרך בזק כתשתית ו018 כספק
בעקבות ההחלטה על איחוד החשבונית התקשרתי ל018 וביקשתי יפה להתצרף לשירות החדש של תשלום הכל להכל!
הוסבר לי כי אהייה מחובר לשירות בתוך 48 שעות, נהנתי לי מהסיפור והלכתי לדרכי
לאחר כ24 שעות התקשרו מבזק ואישרו כי אני בעל המנוי מאשר את המעבר ל018 אמרתי שאני מאשר וכאן זה נגמר
לאחר מספר שעות קיבלתי ניתוק פיתאומי מהאינטרנט התקשרתי ב23:00 לשירות הטכני של 018 עם 50 דקות המתנה ומענה שנותנים שירות בתוך 5 דקות ואני מקום שלישי בקו
בקיצור הזדמברתי עם 50 דקות המתנה לנציג שהאשים את כל העולם ואחותו רק לא את עצמו
תחילה אמר שהראוטר של בזק לא מתאים כי היה לי 15 מגה- הסברתי לו שיש לי ראוטר שתומך VDSL
לאחר מכן טען כי בזק חסמו לי את הראוטר - אולם זה ראוטר מהדירה הישנה של ההורים של שכבר סיימנו לשלם עבורו ולכן הוא שלי (של אבא שלי) אבל הוא שלי כדת וכדין למרות שהנציג טען כי בזק חסמו לי את הראוטר בטענה שככה הם עושים למי ששוכר מהם WTF?!?!?!?!?!
אמרתי לו שאין מצב ושיתקדם בבדיקה
ביקש להמתין וניתק לי את הקו בפרצוף
שוב חיוב לטכנאי והמתנה של 50 דקות נו הפתעה, אותו נציג בודד היחידי שעונה
עכשיו הנציג טוען כי הבעיה בכלל בבזק שלא עודכנו על 40 מגה ויש כאן בעיה!
אמרתי לו שאין שום בעיה ושיתקדם בטיפול.. יש לי נורת DSL דולקת ויש בעיה בספק שכן אפילו זאת ההודעה המתקבלת
לאחר יותר משעתיים!!! הבעיה "טופלה" בכך שאחרי השם משתמש הייתי צריך להוסיף @w018
אין לי מושג מה אומר הW אבל בסדר...
שמח לי שיש לי סוף סוף אינטרנט אבל!! התחברתי ל40 מגה! ועדיין יש לי 15 מגה
הנציג כבר לא יודע איזה תשובה מפגרת לתת לי ואמר לי לשוחח עם שירות הלקוחות בבוקר. מרוב יאוש כבר ויתרתי והחלטתי להתקשר לשירות לקוחות
8:00 שיחה לשירות לקוחות.. אמרתי שיש לי בעיה ואין לי 40 מגה.
הנציגה לא הבינה על מה מדובר ואמרה נכון "יש לך מסלול 15 מגה של סטודנים" וואלה נכון אבל שיניתי ל40 מגה! לזה אני משלם לכם עכשיו גם 89 לחודש
בסיכומו של עניין אני עדיין עם 15 מגה ואף אחד שם לא יודע מה לשמאלו ומה לימינו
א-כ-ז-ב-ה!!!
הערכה שלי,
משהו לא עובד עם בזק ככל הנראה צריך להגיע טכנאי של בזק לשנות את הכרטיס בארון תקשורת מחוץ לבית
או שהם לא מצליחים לסנכרן בצורה הזויה את השדרוג של המהירות שלי מ15 ל 40
כרגע עם השירות הטכנאי אחרי שכבר דיברתי עם שירות הלקוחות שהפנה אותי לשירות הטכני
הנציג הטכני שוב מפנה אותי לשירות הלקוחות אולם כבר לא ויתרתי ואני ממתין לשיחת ועידה בין שירות הלקוחות לשירות הטכני שמישהו יקח אחריות וישברו את הראש בינהם..
כאב ראש!
אני כבר חצי שנה מחובר דרך בזק כתשתית ו018 כספק
בעקבות ההחלטה על איחוד החשבונית התקשרתי ל018 וביקשתי יפה להתצרף לשירות החדש של תשלום הכל להכל!
הוסבר לי כי אהייה מחובר לשירות בתוך 48 שעות, נהנתי לי מהסיפור והלכתי לדרכי
לאחר כ24 שעות התקשרו מבזק ואישרו כי אני בעל המנוי מאשר את המעבר ל018 אמרתי שאני מאשר וכאן זה נגמר
לאחר מספר שעות קיבלתי ניתוק פיתאומי מהאינטרנט התקשרתי ב23:00 לשירות הטכני של 018 עם 50 דקות המתנה ומענה שנותנים שירות בתוך 5 דקות ואני מקום שלישי בקו
בקיצור הזדמברתי עם 50 דקות המתנה לנציג שהאשים את כל העולם ואחותו רק לא את עצמו
תחילה אמר שהראוטר של בזק לא מתאים כי היה לי 15 מגה- הסברתי לו שיש לי ראוטר שתומך VDSL
לאחר מכן טען כי בזק חסמו לי את הראוטר - אולם זה ראוטר מהדירה הישנה של ההורים של שכבר סיימנו לשלם עבורו ולכן הוא שלי (של אבא שלי) אבל הוא שלי כדת וכדין למרות שהנציג טען כי בזק חסמו לי את הראוטר בטענה שככה הם עושים למי ששוכר מהם WTF?!?!?!?!?!
אמרתי לו שאין מצב ושיתקדם בבדיקה
ביקש להמתין וניתק לי את הקו בפרצוף
שוב חיוב לטכנאי והמתנה של 50 דקות נו הפתעה, אותו נציג בודד היחידי שעונה
עכשיו הנציג טוען כי הבעיה בכלל בבזק שלא עודכנו על 40 מגה ויש כאן בעיה!
אמרתי לו שאין שום בעיה ושיתקדם בטיפול.. יש לי נורת DSL דולקת ויש בעיה בספק שכן אפילו זאת ההודעה המתקבלת
לאחר יותר משעתיים!!! הבעיה "טופלה" בכך שאחרי השם משתמש הייתי צריך להוסיף @w018
אין לי מושג מה אומר הW אבל בסדר...
שמח לי שיש לי סוף סוף אינטרנט אבל!! התחברתי ל40 מגה! ועדיין יש לי 15 מגה
הנציג כבר לא יודע איזה תשובה מפגרת לתת לי ואמר לי לשוחח עם שירות הלקוחות בבוקר. מרוב יאוש כבר ויתרתי והחלטתי להתקשר לשירות לקוחות
8:00 שיחה לשירות לקוחות.. אמרתי שיש לי בעיה ואין לי 40 מגה.
הנציגה לא הבינה על מה מדובר ואמרה נכון "יש לך מסלול 15 מגה של סטודנים" וואלה נכון אבל שיניתי ל40 מגה! לזה אני משלם לכם עכשיו גם 89 לחודש
בסיכומו של עניין אני עדיין עם 15 מגה ואף אחד שם לא יודע מה לשמאלו ומה לימינו
א-כ-ז-ב-ה!!!
הערכה שלי,
משהו לא עובד עם בזק ככל הנראה צריך להגיע טכנאי של בזק לשנות את הכרטיס בארון תקשורת מחוץ לבית
או שהם לא מצליחים לסנכרן בצורה הזויה את השדרוג של המהירות שלי מ15 ל 40
כרגע עם השירות הטכנאי אחרי שכבר דיברתי עם שירות הלקוחות שהפנה אותי לשירות הטכני
הנציג הטכני שוב מפנה אותי לשירות הלקוחות אולם כבר לא ויתרתי ואני ממתין לשיחת ועידה בין שירות הלקוחות לשירות הטכני שמישהו יקח אחריות וישברו את הראש בינהם..
כאב ראש!