חוויות ראשונות מהמעבר למבצע של 018

Beetlejuice68

New member
חוויות ראשונות מהמעבר למבצע של 018

אני כבר חצי שנה מחובר דרך בזק כתשתית ו018 כספק
בעקבות ההחלטה על איחוד החשבונית התקשרתי ל018 וביקשתי יפה להתצרף לשירות החדש של תשלום הכל להכל!
הוסבר לי כי אהייה מחובר לשירות בתוך 48 שעות, נהנתי לי מהסיפור והלכתי לדרכי
לאחר כ24 שעות התקשרו מבזק ואישרו כי אני בעל המנוי מאשר את המעבר ל018 אמרתי שאני מאשר וכאן זה נגמר
לאחר מספר שעות קיבלתי ניתוק פיתאומי מהאינטרנט התקשרתי ב23:00 לשירות הטכני של 018 עם 50 דקות המתנה ומענה שנותנים שירות בתוך 5 דקות ואני מקום שלישי בקו
בקיצור הזדמברתי עם 50 דקות המתנה לנציג שהאשים את כל העולם ואחותו רק לא את עצמו
תחילה אמר שהראוטר של בזק לא מתאים כי היה לי 15 מגה- הסברתי לו שיש לי ראוטר שתומך VDSL
לאחר מכן טען כי בזק חסמו לי את הראוטר - אולם זה ראוטר מהדירה הישנה של ההורים של שכבר סיימנו לשלם עבורו ולכן הוא שלי (של אבא שלי) אבל הוא שלי כדת וכדין למרות שהנציג טען כי בזק חסמו לי את הראוטר בטענה שככה הם עושים למי ששוכר מהם WTF?!?!?!?!?!
אמרתי לו שאין מצב ושיתקדם בבדיקה
ביקש להמתין וניתק לי את הקו בפרצוף
שוב חיוב לטכנאי והמתנה של 50 דקות נו הפתעה, אותו נציג בודד היחידי שעונה
עכשיו הנציג טוען כי הבעיה בכלל בבזק שלא עודכנו על 40 מגה ויש כאן בעיה!
אמרתי לו שאין שום בעיה ושיתקדם בטיפול.. יש לי נורת DSL דולקת ויש בעיה בספק שכן אפילו זאת ההודעה המתקבלת
לאחר יותר משעתיים!!! הבעיה "טופלה" בכך שאחרי השם משתמש הייתי צריך להוסיף @w018
אין לי מושג מה אומר הW אבל בסדר...
שמח לי שיש לי סוף סוף אינטרנט אבל!! התחברתי ל40 מגה! ועדיין יש לי 15 מגה
הנציג כבר לא יודע איזה תשובה מפגרת לתת לי ואמר לי לשוחח עם שירות הלקוחות בבוקר. מרוב יאוש כבר ויתרתי והחלטתי להתקשר לשירות לקוחות
8:00 שיחה לשירות לקוחות.. אמרתי שיש לי בעיה ואין לי 40 מגה.
הנציגה לא הבינה על מה מדובר ואמרה נכון "יש לך מסלול 15 מגה של סטודנים" וואלה נכון אבל שיניתי ל40 מגה! לזה אני משלם לכם עכשיו גם 89 לחודש
בסיכומו של עניין אני עדיין עם 15 מגה ואף אחד שם לא יודע מה לשמאלו ומה לימינו

א-כ-ז-ב-ה!!!

הערכה שלי,
משהו לא עובד עם בזק ככל הנראה צריך להגיע טכנאי של בזק לשנות את הכרטיס בארון תקשורת מחוץ לבית
או שהם לא מצליחים לסנכרן בצורה הזויה את השדרוג של המהירות שלי מ15 ל 40

כרגע עם השירות הטכנאי אחרי שכבר דיברתי עם שירות הלקוחות שהפנה אותי לשירות הטכני
הנציג הטכני שוב מפנה אותי לשירות הלקוחות אולם כבר לא ויתרתי ואני ממתין לשיחת ועידה בין שירות הלקוחות לשירות הטכני שמישהו יקח אחריות וישברו את הראש בינהם..
כאב ראש!
 

z x 7 r

New member
ואו. סיפור מגהינום!

מקווה שיסתדר לך - תעדכן מדי פעם.
 

Beetlejuice68

New member
עדכון

שוחחתי עם התמיכה הטכנית (שוב) הובטח לי שבהמשך היום אחראי יחזור אליי עם טיפול ועד מחר יהיה לי 40 מגה
סקפטי..
&nbsp
 

noa_f

New member
מההתנהלות של בזק מולנו בשדרוג ל-40 מגה לאחרונה

אני די בטוחה שהבעיה אצלם.
אצלנו היו:
- בעיות עם המשלוח של הנתב שהתעכב שעות, אחרי חלון הזמן של 3 שעות. ״השליח נתפס ע״י שוטר״ (באמת, למה זה צריך לענין אותי?)
- שבוע של ציפיה ל-סמס (שעדיין לא הגיע) על שדרוג התשתית (כי צריך לסדר משהו אצלכם בארון), שני טלפונים לשירות שלהם, כל פעם על הקו לפחות חצי שעה.
- ואז במקום אינטרנט מהיר יותר, קיבלנו קו מנותק לגמרי לשיחות. גם לכמעט שבוע.
- אחרי שסידרו את הקו (ולא שלחו סמס עדכון, בניגוד להבטחה שלהם. שוב), הם חסמו אותו לשיחות יוצאות. עוד שיחה לשירות הטכני (אני רואה פה חסימה. למה יש לכם חסימה? - באמת למה?), עוד חצי שעה המתנה על הקו.
- 2 שיחות לשירות כדי לקבל אינפורמציה איך להפוך את הנתב למודם בלבד. כמובן ששתי נציגות טעו בהסבר איך לחבר אותו לנתב שלי (אז למה שלא תשתמשי בנתב שלנו בתור נתב?). על תמיכה במק לא היה מה לדבר. גם לא המדריכים באתר שלהם (אבל יש הכל באתר! פחחח)
&nbsp
והשוס הגיע אתמול: חשבונית במייל. למרות שלא ביקשתי ואפילו צלצלתי לשירות (עוד חצי שעה על הקו) כדי לבטל את האופציה בפעם הקודמת שהם פתאום העבירו אותי לחשבונית במייל.
&nbsp
פשוט זוועה.
אני מחכה שהחברות החדשות יתגברו על חבלי הלידה ונעבור לאחת מהן.
 

sehu

New member
בקושי התחילו עם הסיפור, צפוי שלא יפעל חלק.

הדבר היחיד הראוי לציון הוא לחכות 50 דקות, אבל אולי יש עומס בגלל הדבר החדש.
&nbsp
אגב, בשיחה שלי לתמיכת הוטנט כמה ימים לפני ה"שוק הסיטונאי" חיכיתי 40 דקות. :)
&nbsp
 

שלוקמן

New member
כבר שנים לקוח של 018

נהנה מהמחיר , הם חלשים בידע ברשתות. הנציגים שמה לא יודעים כלום חוץ מלהוציא מהחשמל ולהכניס שוב...
אם אתה מחפש נטו מחיר ואתה איש רשתות בעצמך , ממליץ לך אליהם. אם אתה לא מבין כלום ברשתות אז יש חברות שהתשלום טיפה יותר יקר אבל יש שירות מקצועי יותר.
 

rafid1

Active member
מנהל
נקווה שאלו רק "קשיי קליטה" של השיטה החדשה...

 

Beetlejuice68

New member
מעדכן שלאחר מספר ימים עדיין אין לי את המהירות המובטחת

אז הצתפרתי ב15 לחודש, עכשיו ה22 לחודש ועדיין אני ב15 מגה למרות שאני משלם עבור 40 מגה
השירות לקוחות זמן המתנה מטורף ומפנה אותי להשאיר מענה קולי
אותו דבר בתמיכה, משאיר הודעה שיחזרו אליי עקב עומס שלא נותנים לי להשאר בעומס של השיחות ואף אחד לא חוזר אליי
אם עד סוף השבוע הדבר לא יסתדר אני מאמין שאפנה למשרד התקשורת ואפילו אתבע אותם
&nbsp
אין דין ואין דיין בחברה הזאת.
לא מעניין אותי שאלו חבלי לידה אף אחד לא שם עליי!
&nbsp
 
למעלה