חוויות שירות

חוויות שירות


אם אין חוויות מלקוחות, בואו נשתף מחוויות שירות! כאלו אני בטוחה שיש.


חוויה א': דרינק ונשנושי ערב במקום נחמד. ישבנו על הבר, המלצרית הייתה נחמדה, לא מדהימה אבל חביבה. את הסוף היא "הרסה" בדרך דיי יצירתית: התחלנו בתשלום, כשחלק מהחשבון שולם באשראי וחלק במזומן, כשהמזומן שניתן יחד עם הכרטיס היה 60 ש"ח. המלצרית שאלה אם לפרוט, זכתה למענה שלא, כשאת ההמשך (קרי - תשלום במוזמן והשאר מהאשראי) היא כבר לא שמעה ומיהרה לומר תודה. זה גרם לנו לתהייה לגבי מה שהבינה, שהתגלתה כנכונה: היא חייבה את האשראי על כל הסכום, ואת ה-60 ש"ח לקחה כטיפ (החשבון היה בסביבות 150 ש"ח). כשהארנו את תשומת לבה לכך שזה היה תשלום, היא טענה שהיא "שאלה", אבל היה נראה שהיא דיי התפדחה, כי אחרי הכל זו באמת טעות מהסוג ההזוי. כמובן שזה תוקן.


חוויה ב': בית קפה מרשת שלא אציין את שמה, אבל אציין שהיא ידועה ומוכרת בשירות הלא מדהים שלה (למה הגענו לשם - זה כבר עניין אחר). המקום לא היה מלא, ונראה שלמלצרית היה דיי משעמם, ברמה כזאת שדקה וקצת אחרי שקיבלנו את התפריטים היא כבר פנתה במטרה לקחת הזמנה, ובהמשך מצאנו את עצמנו פעמיים בסיטואציה דומה במסגרתה ביקשנו ממנה שתחזור מאוחר יותר כי אנחנו עדיין מתלבטים. בפעם השנייה היא משום מה נשארה על ידינו בזמן שדיברנו והתלבטנו ו... זה לא היה כל כך נעים, היה נראה גם שהיא מנסה לזרז אותנו עם המלצות שניתנו בצורה "מתערבת". חוץ מזה - אחרי שהזמנו קיבלנו את האוכל מהר וביעילות, אבל הפתיח דיי צרם. לי זה הזכיר את המוכרים ששואלים "צריכים עזרה" פעם אחר פעם אחר פעם באופן שלא מאפשר לשהות בחנות.

חוויה ג' היא חוויה כללית יותר - כולנו התלוננו לא אחת על מוכרים בחנויות בגדים שנדבקים ומשגעים. בשבוע האחרון יצא לי לעשות קצת שופינג ומסתבר שבחלק מהרשתות שינו גישה: במרבית החנויות שהייתי השירות היה נעים ולא מעיק, כשבמקרה אחד הוא היה אפילו "חסר", כשמוכרת שהציעה עזרה הפנתה אותי לאזור הרלוונטי, אבל לא ראתה לנכון לסייע מעבר לכך, מה שהיה נדרש לאור העובדה שביקשתי מידה ספציפית שלא ממש מצאתי והתברר שבדגמים מסוימים היא לא קיימת.

אשמח לקרוא גם על חוויות השירות שלכם!
 
למעלה