אשה מרציפן
New member
חוויות שירות
מה היה לנו השבוע?
את הוט כולם מכירים, סוג של מונופול שלא לכולם יש דברים טובים להגיד עליהם... אני מחוברת אליהם לתשתית אינטרנט, גם לטלפון בקו נטו שדחפו לי כשהתחברתי בחבילה שיצאה יותר זולה עם הטלפון (למרות שגם זה כלל קצת בעיות בהתחלה) ו-זהו. מאז שהתחברתי פחות או יותר מנסים לדחוף לי את הטריפל, וזה שאמרתי כל פעם מחדש שאין לי טלויזיה לא עזר לי. לפני מספר חודשים הוט פצחו בפרויקט "מקומי", במסגרתו הציעו לתושבי עיר מגוריי (יש לי תחושה שזה היה בעוד ערים) "תנאי הצטרפות מיוחדים", מה שכלל לצד הפרסום ברחבי העיר גם פניות טלפוניות ופניות בSMS. הסתבר שהם עברו לשיטה חדשה של התקשרות ושליחת הודעות מנייידים ולא ממערכת ממוחשבת, מה שחכם מבחינה טכנית (עוקף את חוסמי הפרסומות למיניהם ואת מי שמסנן אותם), אבל יוצר מצב של הטרדה, כי במקרה כזה אי אפשר להפסיק התקשרויות בSMS, ונאלצתי לשלוח הודעה חזרה אחרי 5 פעמים שפנו אלי עם ההצעות האלו, עם בקשה שיפסיקו להציף.
בשבוע שעבר זכיתי לשיחת טלפון ממספר נייד לא מוכר, על הקו הייתה לירון מהוט שבירכה אותי בחג שמח והתעניינה בשלומי, וכששאלתי מה אוכל לעשות למענה היא שאלה אם אני מרוצה משירותי האינטרנט והטלפון שלהם. כשאמרתי שאם היא רוצה להציע לי טריפל זה לא רלוונטי כי אני נטולת טלוויזיה, גיליתי שהנציגה החביבה מתאפיינת בשמיעה סלקטיבית היות שהיא עברה ל"למה בעצם? למה את לא מעוניינת בשירותי הטלוויזיה שלנו?" אחרי שחזרתי על דבריי היא שאלה בהלם אם "בכלל בכלל" אין לי טלוויזיה. אחרי שעניתי לשאלתה בחיוב חשבתי שהשיחה נגמרה אבל מסתבר שלא... היא עדיין ניסתה לבדוק אפשרות לשינוי, ומצאתי את עצמי מבקשת ממנה שתעדכן במערכת אם אפשר שאין לי טלוויזיה ושאני לא מתכננת להיות בעלת כזאת ושחבל על הזמן של כל אותם נציגים שפונים אלי. התגובה לכך הייתה ההזויה מכולם: היא טענה שאין שום טרחה כי "אנחנו מתקשרים גם בשביל לבדוק מה שלומך"....
על זה אמרתי שזה יפה מאוד שחשוב להם לדעת מה שלומי, אבל עבורי זו הטרדה ואני מבקשת שזה ייפסק. היא הייתה אדיבה ללא ספק, אבל זו הייתה אחת השיחות ההזויות ביותר שהיו לי בתקופה האחרונה.
מה היה לנו השבוע?
את הוט כולם מכירים, סוג של מונופול שלא לכולם יש דברים טובים להגיד עליהם... אני מחוברת אליהם לתשתית אינטרנט, גם לטלפון בקו נטו שדחפו לי כשהתחברתי בחבילה שיצאה יותר זולה עם הטלפון (למרות שגם זה כלל קצת בעיות בהתחלה) ו-זהו. מאז שהתחברתי פחות או יותר מנסים לדחוף לי את הטריפל, וזה שאמרתי כל פעם מחדש שאין לי טלויזיה לא עזר לי. לפני מספר חודשים הוט פצחו בפרויקט "מקומי", במסגרתו הציעו לתושבי עיר מגוריי (יש לי תחושה שזה היה בעוד ערים) "תנאי הצטרפות מיוחדים", מה שכלל לצד הפרסום ברחבי העיר גם פניות טלפוניות ופניות בSMS. הסתבר שהם עברו לשיטה חדשה של התקשרות ושליחת הודעות מנייידים ולא ממערכת ממוחשבת, מה שחכם מבחינה טכנית (עוקף את חוסמי הפרסומות למיניהם ואת מי שמסנן אותם), אבל יוצר מצב של הטרדה, כי במקרה כזה אי אפשר להפסיק התקשרויות בSMS, ונאלצתי לשלוח הודעה חזרה אחרי 5 פעמים שפנו אלי עם ההצעות האלו, עם בקשה שיפסיקו להציף.
בשבוע שעבר זכיתי לשיחת טלפון ממספר נייד לא מוכר, על הקו הייתה לירון מהוט שבירכה אותי בחג שמח והתעניינה בשלומי, וכששאלתי מה אוכל לעשות למענה היא שאלה אם אני מרוצה משירותי האינטרנט והטלפון שלהם. כשאמרתי שאם היא רוצה להציע לי טריפל זה לא רלוונטי כי אני נטולת טלוויזיה, גיליתי שהנציגה החביבה מתאפיינת בשמיעה סלקטיבית היות שהיא עברה ל"למה בעצם? למה את לא מעוניינת בשירותי הטלוויזיה שלנו?" אחרי שחזרתי על דבריי היא שאלה בהלם אם "בכלל בכלל" אין לי טלוויזיה. אחרי שעניתי לשאלתה בחיוב חשבתי שהשיחה נגמרה אבל מסתבר שלא... היא עדיין ניסתה לבדוק אפשרות לשינוי, ומצאתי את עצמי מבקשת ממנה שתעדכן במערכת אם אפשר שאין לי טלוויזיה ושאני לא מתכננת להיות בעלת כזאת ושחבל על הזמן של כל אותם נציגים שפונים אלי. התגובה לכך הייתה ההזויה מכולם: היא טענה שאין שום טרחה כי "אנחנו מתקשרים גם בשביל לבדוק מה שלומך"....
על זה אמרתי שזה יפה מאוד שחשוב להם לדעת מה שלומי, אבל עבורי זו הטרדה ואני מבקשת שזה ייפסק. היא הייתה אדיבה ללא ספק, אבל זו הייתה אחת השיחות ההזויות ביותר שהיו לי בתקופה האחרונה.