אשה מרציפן
New member
חוויות שירות
או: המשך ניסיונותיה של מרצי להיפטר מהמשקפיים...
כפי שבטח הבנתם, הדיווח הקרוב עוסק בנושא עדשות המגע, שמסתבר שזה עסק דיי מורכב (אצלי לפחות). אחרי החוויה המוזרה ששיתפתי אתכם לגביה, המשכתי לנסות. לא כל כך יצא לי להגיע לאותה סניף אופטיקה ספציפי ביום בו המנהלת ציינה שעובדת בשעות הערב, אז קפצתי ביום אחר וניסיתי לתת צ'אנס בכל זאת. well... או שהמידע שנמסר לי ע"י המנהלת לא היה מדויק, או שההדרכה שהועברה לעובדים לא הייתה מדויקת, או שהעובדים מעופפים או שכל האפשרויות נכונות: העובד שסייע לי הפעם היה יותר ממוקד וענייני, אבל גם הוא התמקד בעיקר במחירים ובמבצעים המשתלמים. כשביקשתי שידלג הלאה, כי הבנתי שעדשות מגע עולות כסף ואני מוכנה לשלם את העלות, אבל אמורים להיות שלבים מקדימים כולל שלב ניסיון. הוא הודה שאכן הפרוצדורה כוללת בדיקת התאמה ואחריה מתבצעת הדרכה עם עדשות ניסיון שיזמינו בשבילי בהתאם למספר, אבל מסתבר שלמרות שהמנהלת אמרה לי שבדיקת ההתאמה מתבצעת ללא עלות והמבצעים מוצעים לי לאחר מכן, הגרסה שלו הייתה שונה והוא אמר שבדיקת ההתאמה מתבצעת בתמורה לרכישה של שתי חבילות עדשות מגע
כששאלתי איך אני יכולה לרכוש לפני שבכלל בדקו אם אני כשירה להרכיב עדשות, התשובה הייתה שרוב האנשים כשירים. כששאלתי איך אני יכולה לרכוש לפני שבדקו את קימור הקרניות שלי (מידע שנמסר לי מאנשים שעברו את זה) ולפני שאני יודעת אם אני בכלל מסתדרת עם העדשות, התשובה הייתה שהבדיקה מתבצעת בתמורה לרכישת מוצר ואי אפשר אחרת (אי אפשר פשוט לגבות כסף על הבדיקה ולכלול במחיר חבילת עדשות? נשמע לי יותר הגיוני ויותר אטרקטיבי מבחינת הלקוח).
בשלב הזה אמרתי תודה רבה והמשכתי הלאה. הנקודה הבאה הייתה סניף של רשת אחרת שהומלצה לי ע"י חברה, רשת מאוד מוכרת. ההתחלה הייתה מבטיחה: עובדת אדיבה קיבלה את פני, בדקה את המשקפיים שלי והעניקה לי הסבר קצת על סוגי עדשות ועל מחירים באופן כללי, ציינה שהם מבצעים בדיקה אצלם ולאחר מכן ייתנו לי עדשות ניסיון ורק נדרש להמתין לעובדת אחרת שהיא זו שתבצע את הבדיקה. אמממה? כשהעובדה השנייה הגיעה הן ניהלו שיחה מאוד מוזרה אם יש להם את המכשיר לבדיקה או שאין להם את המכשיר, ובסופו של דבר העובדת "השנייה" אמרה שאני צריכה ללכת לרופא עיניים ואז לחזור אליהם
כששאלתי מה המטרה היא טענה שאלו הדרישות ושאי אפשר לתת לאף אחד לנסות עדשות בלי שתתבצע בדיקה מיוחדת ע"י רופא עיניים (לקח לה אגב כמה דקות טובות להגיד את זה, היה נראה שהיא חושבת ומהרהרת לפני שהתשובה הזאת צצה).
גם כאן אמרתי תודה רבה והמשכתי הלאה, לסניף של רשת אחרת, במקרה סניף של אותה רשת שסיפרתי שנתקלתי בה במוכר שכנראה לקח משהו לפני המשמרת, שאמר שאם אתחייב לרכוש עדשות לשנה יקזזו לי את המחיר מבדיקת ההתאמה. אז בסניף אחר של אותה רשת נמסר לי מידע קצת שונה: המוכרת האדיבה הסבירה לי שהפרוצדורה כוללת בדיקת התאמה, עדשות ניסיון והדרכה - הכל כלול במחיר, ואם לאחר מכן אני אחליט לרכוש עדשות המחיר יקוזז (ללא התחייבות לכמות וללא התחייבות לרכישה במקום אלא עד שאסיים את ההתנסות לדבריה). היות שכך החלטתי ללכת על זה. עברתי את הבדיקה ע"י אופטימטריסטית מקסימה שעם המקצועיות שלה רק חידדה עד כמה המוכרים שדיברתי איתם לפני כן לא היו מקצועיים.
אז זהו בינתיים... לא ידעתי שזה כזה סיפור מורכב, אבל מהצד השני - אם לא יקרו לי כאלו דברים הזויים מה יהיה לי לספר לכם?
או: המשך ניסיונותיה של מרצי להיפטר מהמשקפיים...
כפי שבטח הבנתם, הדיווח הקרוב עוסק בנושא עדשות המגע, שמסתבר שזה עסק דיי מורכב (אצלי לפחות). אחרי החוויה המוזרה ששיתפתי אתכם לגביה, המשכתי לנסות. לא כל כך יצא לי להגיע לאותה סניף אופטיקה ספציפי ביום בו המנהלת ציינה שעובדת בשעות הערב, אז קפצתי ביום אחר וניסיתי לתת צ'אנס בכל זאת. well... או שהמידע שנמסר לי ע"י המנהלת לא היה מדויק, או שההדרכה שהועברה לעובדים לא הייתה מדויקת, או שהעובדים מעופפים או שכל האפשרויות נכונות: העובד שסייע לי הפעם היה יותר ממוקד וענייני, אבל גם הוא התמקד בעיקר במחירים ובמבצעים המשתלמים. כשביקשתי שידלג הלאה, כי הבנתי שעדשות מגע עולות כסף ואני מוכנה לשלם את העלות, אבל אמורים להיות שלבים מקדימים כולל שלב ניסיון. הוא הודה שאכן הפרוצדורה כוללת בדיקת התאמה ואחריה מתבצעת הדרכה עם עדשות ניסיון שיזמינו בשבילי בהתאם למספר, אבל מסתבר שלמרות שהמנהלת אמרה לי שבדיקת ההתאמה מתבצעת ללא עלות והמבצעים מוצעים לי לאחר מכן, הגרסה שלו הייתה שונה והוא אמר שבדיקת ההתאמה מתבצעת בתמורה לרכישה של שתי חבילות עדשות מגע
בשלב הזה אמרתי תודה רבה והמשכתי הלאה. הנקודה הבאה הייתה סניף של רשת אחרת שהומלצה לי ע"י חברה, רשת מאוד מוכרת. ההתחלה הייתה מבטיחה: עובדת אדיבה קיבלה את פני, בדקה את המשקפיים שלי והעניקה לי הסבר קצת על סוגי עדשות ועל מחירים באופן כללי, ציינה שהם מבצעים בדיקה אצלם ולאחר מכן ייתנו לי עדשות ניסיון ורק נדרש להמתין לעובדת אחרת שהיא זו שתבצע את הבדיקה. אמממה? כשהעובדה השנייה הגיעה הן ניהלו שיחה מאוד מוזרה אם יש להם את המכשיר לבדיקה או שאין להם את המכשיר, ובסופו של דבר העובדת "השנייה" אמרה שאני צריכה ללכת לרופא עיניים ואז לחזור אליהם
גם כאן אמרתי תודה רבה והמשכתי הלאה, לסניף של רשת אחרת, במקרה סניף של אותה רשת שסיפרתי שנתקלתי בה במוכר שכנראה לקח משהו לפני המשמרת, שאמר שאם אתחייב לרכוש עדשות לשנה יקזזו לי את המחיר מבדיקת ההתאמה. אז בסניף אחר של אותה רשת נמסר לי מידע קצת שונה: המוכרת האדיבה הסבירה לי שהפרוצדורה כוללת בדיקת התאמה, עדשות ניסיון והדרכה - הכל כלול במחיר, ואם לאחר מכן אני אחליט לרכוש עדשות המחיר יקוזז (ללא התחייבות לכמות וללא התחייבות לרכישה במקום אלא עד שאסיים את ההתנסות לדבריה). היות שכך החלטתי ללכת על זה. עברתי את הבדיקה ע"י אופטימטריסטית מקסימה שעם המקצועיות שלה רק חידדה עד כמה המוכרים שדיברתי איתם לפני כן לא היו מקצועיים.
אז זהו בינתיים... לא ידעתי שזה כזה סיפור מורכב, אבל מהצד השני - אם לא יקרו לי כאלו דברים הזויים מה יהיה לי לספר לכם?