אשה מרציפן
New member
חוויות שירות
למי שהתגעגע
בין הנקיונות של פסח החלטתי לפרגן לעצמי ולהתפנק עם סושי. הזמנתי מהסושיה הקבועה שלי, התקשרו ואמרו לי שיש עומס אז ייקח יותר זמן מהרגיל, אישרתי והמשכתי לנקות. כשעבר פרק זמן מוגזם (20 דקות יותר מתוספת הזמן שנאמרה לי), התקשרתי לשאול מה קורה. האחמ"שית הגיעה לטלפון ושאלה אותי בפליאה עצומה אם השליח לא היה אצלי, כי לדבריה הוא כבר היה וחזר וזה ממש הפליא אותה. היא השאירה אותי על הקו בזמן שבדקה איתו, אמרה שאין לה הסבר אבל הוא מייד יהיה אצלי ושהיא תדאג לפצות אותי.
עד כאן בסדר - הבעיות התחילו כשהשליח הגיע, ובמקום להתנצל על האיחור העדיף להגיד לי דברים כמו "לפעמים יש עומס" "תקחי את זה בקלות, לפעמים מאחרים". בתור לקוחה קבועה אני מכירה את השליחים שלהם, כולל השליח הזה, שאמור לדעת שאני מאוד נדיבה בטיפים בדרך כלל - אבל הפעם הוא לא קיבל טיפ לאור ההתנהלות שלו.
זה לא הסתיים כאן כי כשפתחתי את השקית גיליתי ששכחו את הרטבים... האחמ"שית הנחמדה התנצלה שוב ואמרה שהעומס לא מצדיק דברים כאלו ושהיא תשלח את השליח שוב עם רטבים ושבהזמנה הבאה אני אקבל קינוח מתנה (מי מזמין קינוחים במשלוח סושי?!) אבל לא היו לי אנרגיות להתווכח.
בתכלס - היא הייתה בסדר גמור, עשתה את כל מה שיכולה, אבל... אתם בטח יכולים להבין בנאדם רעב שמחכה כמעט שעתיים לאוכל שלו, שגם מתי שמגיע נמסר כפי שנמסר ובצורה שאי אפשר לאכול
למי שהתגעגע
בין הנקיונות של פסח החלטתי לפרגן לעצמי ולהתפנק עם סושי. הזמנתי מהסושיה הקבועה שלי, התקשרו ואמרו לי שיש עומס אז ייקח יותר זמן מהרגיל, אישרתי והמשכתי לנקות. כשעבר פרק זמן מוגזם (20 דקות יותר מתוספת הזמן שנאמרה לי), התקשרתי לשאול מה קורה. האחמ"שית הגיעה לטלפון ושאלה אותי בפליאה עצומה אם השליח לא היה אצלי, כי לדבריה הוא כבר היה וחזר וזה ממש הפליא אותה. היא השאירה אותי על הקו בזמן שבדקה איתו, אמרה שאין לה הסבר אבל הוא מייד יהיה אצלי ושהיא תדאג לפצות אותי.
עד כאן בסדר - הבעיות התחילו כשהשליח הגיע, ובמקום להתנצל על האיחור העדיף להגיד לי דברים כמו "לפעמים יש עומס" "תקחי את זה בקלות, לפעמים מאחרים". בתור לקוחה קבועה אני מכירה את השליחים שלהם, כולל השליח הזה, שאמור לדעת שאני מאוד נדיבה בטיפים בדרך כלל - אבל הפעם הוא לא קיבל טיפ לאור ההתנהלות שלו.
זה לא הסתיים כאן כי כשפתחתי את השקית גיליתי ששכחו את הרטבים... האחמ"שית הנחמדה התנצלה שוב ואמרה שהעומס לא מצדיק דברים כאלו ושהיא תשלח את השליח שוב עם רטבים ושבהזמנה הבאה אני אקבל קינוח מתנה (מי מזמין קינוחים במשלוח סושי?!) אבל לא היו לי אנרגיות להתווכח.
בתכלס - היא הייתה בסדר גמור, עשתה את כל מה שיכולה, אבל... אתם בטח יכולים להבין בנאדם רעב שמחכה כמעט שעתיים לאוכל שלו, שגם מתי שמגיע נמסר כפי שנמסר ובצורה שאי אפשר לאכול