חוויית שירות גרועה במשלוח מ"פילדלפיה"

  • פותח הנושא Joy
  • פורסם בתאריך

Joy

New member
חוויית שירות גרועה במשלוח מ"פילדלפיה"

הזמנו מפילדלפיה.
אינני יכולה עדיין לדווח על טיב האוכל כי הוא לא הגיע אליי. לאחר חלוף 70 הדקות המצוינים בסיכום ההזמנה (מתי זמני המשלוח נהיו כ"כ שערורייתיים??) התקשרתי אליהם.
המשלוח טרם יצא.
"הייתה להם תקלה" אך כמובן לא טרחו לעדכן את הלקוחות.
זהו חוסר אחריות של המסעדה וזהו זלזול משווע בלקוחות.
אני סבורה שתקלה מסוג זה, שגרמה לי לפספס את חלון ההזדמנויות לאכול את ארוחת הצהריים שלי היום צריכה להיות מלווה ביותר בהתנצלות מהשפה לחוץ.
פשוט מרגיז, אני כועסת ורעבה.
ג'וי
 

Joy

New member
לגמרי. ולא גורמים לאנשים להיות רעבים ואז מרגיזים אותם...

 

החתולית

New member
התנהלות מזלזלת

ואני מבינה את הכעס (ואת הרעב). גם אם ניקח בחשבון שתקלות קורות, הרי צריך לדעת להתמודד איתן, והתעלמות מהתקלה ומהלקוח אינה הדרך הנכונה.
 

Joy

New member
מעדכנת: לא קיבלנו את האוכל. בכלל.

כאמור, האוכל לא יצא אלא לאחר המועד שהיה אמור להגיע אליי לשולחן.
כששעתיים (!!) אחרי מועד ההזמנה התקשרתי שוב. זה כבר היה דקות לפני שהייתי צריכה לצאת הביתה.

בעת ההזמנה השארתי את מספר הנייד שלי והוראה להגיע למאבטחים של הקומה שלנו שמצלצלים בפנימי / מגיעים פיזית לחדרים שלנו וקוראים לנו לכניסה.
בדיעבד הסתבר שטעיתי בספרה במספר הטלפון שלי (מה שאי אפשר לדעת כי באישור ההזמנה לא מופיעים הפרטים שהזנו) והשליח לא הצליח להתקשר. הוא לא טרח להגיע למאבטחים ופשוט חזר למסעדה.
עברתי מספר אנשים עד שהגעתי למנהלת משמרת / שירות / מסעדה, לא יודעת ובסיום השיחה אמרה לי שתתקשר אליי מנהלת הרשת.

עד כה זה לא קרה.
מדהים.
 
למעלה