אשה מרציפן
New member
חוויית שירות מוזרה
לא יודעת מי כאן, אבל משתפת
אני נוהגת להזמין מוצרים מהאינטרנט לא אחת, בין היתר אני נוהגת להזמין גם ספרים, בעיקר מאתרים של "יד שנייה" - יש ספרים שקשה להשיג בחנויות הספרים וניתן להשיג אותם רק בחנויות שכאלו וב"מחסני ספרים", יש גם ספרים שאפשר להשיג אותם, אבל באתרים האלו הם עולים הרבה פחות.
אחרי ההקדמה הזאת אספר בחוויה מוזרה שהייתה לי: הזמנתי שלושה ספרים מאחד האתרים האלו, שניים מהם נשלחו עלי דרך שירות מיוחד שמביא את הספרים לסופר פארם הסמוך למקום המגורים, מה שהיה נשמע לי מוזר בהתחלה, אבל התוצאה נוחה ויעילה הרבה יותר מאשר הדואר (רק חבל שלא יידעו את עובדי הסופר פארם על קיומו של השירות הזה, מה שהקשה קצת על קבלת הספרים). את הספר השלישי נאמר לי שישלחו לי בדואר, מה שנשמע לי אפילו יותר מוזר - אם יש להם אפשרות טובה משמעותית, שהגיעה מהצד שלהם לצד הסבר ש"אנחנו מעדיפים שלא לשלוח בדואר", זה מעורר תהיות. אבל - לא שאלתי יותר מדי (וחבל) וחיכיתי בסבלנות שגם הספר הזה יגיע.
לסבלנות שלי יש גבולות - אחרי שעברו 3 שבועות ואין סימן לספר, התקשרתי לברר. אחרי כמה בירורים נאמר לי שתתקשר אלי המנהלת של הסניף הרלוונטי ותיתן לי מענה בנושא.
זמן קצר לאחר מכן הפלאפון שלי מצלצל, אני עונה לטלפון ומוצאת את עצמי שומעת את התוכן הבא: "גברת אשה מרציפן! מה שיש לי להגיד לך זה ש..." מהמשך התוכן הבנתי שמדובר בנושא הספר, שהוסבר לי ש"דרך הדואר לוקח לו חודש להגיע". כשתהיתי לגבי העובדה שהיא לא טרחה להזדהות, היא טענה ש"הבנתי שאת יודעת במה מדובר" (ואם אני יודעת "במה מדובר", עדיין מקובל להזדהות בתחילת שיחת טלפון, זו הפעם הראשונה שאני מדברת איתך, אני לא אמורה לזהות את הקול שלך). לגבי העובדה שלא נאמר לי שלוקח פרק זמן ארוך שכזה (ולא, לדואר ישראל לא לוקח "תמיד" כל כך הרבה זמן לשלוח דואר, מניסיון), היא טענה ש"לא אני מכרתי לך את הספר" (וזו אמורה להיות המנהלת) ו"אם אני הייתי מוכרת לך את הספר הייתי מציעה לך משלוח דרך השירות של סופר פארם" (אז אולי כדאי גם להנחות את העובדים שלך שיציעו את השירות הזה?! או לפחות שלא יתנגדו לבצע אותו?!)
בינתיים נותר לי לחכות ולראות אם אקבל את הספר, הובטח לי שאם הוא לא יגיע יזכו אותי - אני בעיקר תוהה למה זה נדרש, כי המשמעות בשני המקרים זה הפסד - בשבילם הפסד של העלות, ובשבילי הפסד של ספר שאני רוצה לקרוא והוא קשה להשגה.
והכי אני לא מבינה את הקטע של אותה מנהלת, אחד הדברים הכי בסיסיים שילדים לומדים זה איך לנהל שיחת טלפון, ושמקובל להציג את עצמך בתחילת שיחה - ולא ברור לי איך מישהי שלא מודעת לכך עובדת בתחום כזה על תקן של מנהלת.
לא יודעת מי כאן, אבל משתפת
אני נוהגת להזמין מוצרים מהאינטרנט לא אחת, בין היתר אני נוהגת להזמין גם ספרים, בעיקר מאתרים של "יד שנייה" - יש ספרים שקשה להשיג בחנויות הספרים וניתן להשיג אותם רק בחנויות שכאלו וב"מחסני ספרים", יש גם ספרים שאפשר להשיג אותם, אבל באתרים האלו הם עולים הרבה פחות.
אחרי ההקדמה הזאת אספר בחוויה מוזרה שהייתה לי: הזמנתי שלושה ספרים מאחד האתרים האלו, שניים מהם נשלחו עלי דרך שירות מיוחד שמביא את הספרים לסופר פארם הסמוך למקום המגורים, מה שהיה נשמע לי מוזר בהתחלה, אבל התוצאה נוחה ויעילה הרבה יותר מאשר הדואר (רק חבל שלא יידעו את עובדי הסופר פארם על קיומו של השירות הזה, מה שהקשה קצת על קבלת הספרים). את הספר השלישי נאמר לי שישלחו לי בדואר, מה שנשמע לי אפילו יותר מוזר - אם יש להם אפשרות טובה משמעותית, שהגיעה מהצד שלהם לצד הסבר ש"אנחנו מעדיפים שלא לשלוח בדואר", זה מעורר תהיות. אבל - לא שאלתי יותר מדי (וחבל) וחיכיתי בסבלנות שגם הספר הזה יגיע.
לסבלנות שלי יש גבולות - אחרי שעברו 3 שבועות ואין סימן לספר, התקשרתי לברר. אחרי כמה בירורים נאמר לי שתתקשר אלי המנהלת של הסניף הרלוונטי ותיתן לי מענה בנושא.
זמן קצר לאחר מכן הפלאפון שלי מצלצל, אני עונה לטלפון ומוצאת את עצמי שומעת את התוכן הבא: "גברת אשה מרציפן! מה שיש לי להגיד לך זה ש..." מהמשך התוכן הבנתי שמדובר בנושא הספר, שהוסבר לי ש"דרך הדואר לוקח לו חודש להגיע". כשתהיתי לגבי העובדה שהיא לא טרחה להזדהות, היא טענה ש"הבנתי שאת יודעת במה מדובר" (ואם אני יודעת "במה מדובר", עדיין מקובל להזדהות בתחילת שיחת טלפון, זו הפעם הראשונה שאני מדברת איתך, אני לא אמורה לזהות את הקול שלך). לגבי העובדה שלא נאמר לי שלוקח פרק זמן ארוך שכזה (ולא, לדואר ישראל לא לוקח "תמיד" כל כך הרבה זמן לשלוח דואר, מניסיון), היא טענה ש"לא אני מכרתי לך את הספר" (וזו אמורה להיות המנהלת) ו"אם אני הייתי מוכרת לך את הספר הייתי מציעה לך משלוח דרך השירות של סופר פארם" (אז אולי כדאי גם להנחות את העובדים שלך שיציעו את השירות הזה?! או לפחות שלא יתנגדו לבצע אותו?!)
בינתיים נותר לי לחכות ולראות אם אקבל את הספר, הובטח לי שאם הוא לא יגיע יזכו אותי - אני בעיקר תוהה למה זה נדרש, כי המשמעות בשני המקרים זה הפסד - בשבילם הפסד של העלות, ובשבילי הפסד של ספר שאני רוצה לקרוא והוא קשה להשגה.
והכי אני לא מבינה את הקטע של אותה מנהלת, אחד הדברים הכי בסיסיים שילדים לומדים זה איך לנהל שיחת טלפון, ושמקובל להציג את עצמך בתחילת שיחה - ולא ברור לי איך מישהי שלא מודעת לכך עובדת בתחום כזה על תקן של מנהלת.