אשה מרציפן
New member
חוויית שירות משעשעת
קבלו חוויית שירות שכללה עצבים, אבל בשורה התחתונה... תשפטו בעצמכם:
רכשתי מייבש חדש, כולל הובלה (כמובן). העצבים התחילו להופיע כשגיליתי שהטעו אותי לגבי ההתקנה - נאמר לי שמגיע לי שירות התקנה בחינם, אבל בפועל הוא לא באמת דרוש והמוביל יוכל להתקין ולארגן. בפועל, המוביל החביב הסביר לי שהוא יכול לעשות את זה, אבל המשמעות היא שאני מוותרת על האחריות למוצר - מה שהיה כתוב בענק גם על האריזה של המייבש בצבע זרחני (כך שזו לא הייתה התחמקות שלו). זה עצבן אותי כי ההובלה התאפשרה רק בשעות הבוקר, בהתראה של חצי שעה (שהסכימו להפוך לשעה), כך שנאלצתי לצאת מהעבודה עם ספיישל ביום גשום מאוד, בשביל לגלות שאני אצטרך לעשות את זה עוד פעם (אם הייתי יודעת מראש, הייתי ממנה חברה מובטלת שתקבל את המוביל). המוביל עצמו היה מאוד נחמד והיה נראה שהוא מאוד מנוסה במצבים כאלו, כך שידע ישר להגיד לי את כל הפרטים ולהנחות אותי מה אני צריכה לעשות, ובאופן כללי נתן מענה בצורה עניינית, מה שסייע לכך שכבשתי את העצבים ולא הוצאתי אותם עליו... והיות שהוא באמת היה נחמד ועוד סחב את המייבש 3 קומות, הוא קיבל גם טיפ למרות השורה התחתונה (שהוא לא אשם בה).
next - התקשרתי לקבוע שירות התקנה, שוחחתי עם טלפן נחמד שהבין את התסכול שלי, וגילה הבנה לכך שלא אהבתי את ההסבר שלו שלא ניתן לשלוח התקנה בשעות הערב, ובסוף סגרנו שוב על טווח שעות באמצע היום עם התראה של חצי שעה (שם לא הסכימו להפוך את ההתראה לשעה). היום היה היום המיועד, התקשר אלי הטכנאי ויידע אותי שיוכל להגיע בעוד 10 דקות, ולאחר מיקוח קצר הסכים לחצי שעה שלדבריו זה המקסימום שניתן. הזמנתי ספיישל והגעתי לבייתי כעבור 32 דקות, בשביל לגלות פתק על הדלת שנכתב ע"י הטכנאי, בו הוא כתב שהגיע לפי מה שסוכם ולא הייתי בבית, ושאני מתבקשת לקבוע מועד אחר ולדאוג להיות בבית במועד הזה...
מכעיס, לא? ככה גם אני חשבתי, ומיהרתי לחפש את המספר של המוקד הרלוונטי על מנת לדרוש שישלחו אותו בחזרה (הוא התקשר מחסוי כך שלא היה לי מספר לחזור אליו), אבל לפני שהספקתי להתקשר נשמעה דפיקה בדלת - זה היה הטכנאי שמתי שנכנס לרכב שלו ראה אותי נכנסת לבניין, והחליט להיות נחמד ולבדוק אולי במקרה זו אני. התנהלות חיובית - אבל לא מיהרנו מייד לפסים חיוביים כי שנינו היינו מעט עצבניים (אני קצת יותר ממעט...), והתחלנו את ההתקשרות בויכוח למה הוא לא התקשר אלי ולמה הוא לא חיכה עוד דקה ולמה אני לא הגעתי תוך פחות מחצי שעה... אבל כעבור כמה דקות עברנו לפסים יותר נחמדים, אחרי שהוא סיפר לי על לקוחות שאמרו לו שמייד מגיעים אבל לקחו את הזמן, ובינתיים כשהוא חיכה כעסו עליו שהוא מאחר ללקוחות אחרים, ויום העבודה שלו התארך ועד שהוא חזר הבייתה כבר היה מאוחר ויש לו אשה וילדים... ומהר מאוד קלטתי שסך הכל הוא בסדר, והיות שהוא חזר אחרי הכל אין שום סיבה לדוש בזה.
בשלב הזה הגענו כבר לשיחות קצת יותר... הוא הרגיש דיי חופשי איתי בשלב הזה, אז בין החפירות על המשפחה שלו ועל סיפור החיים שלו, הוא עבר לשאול אותי אם אני נשואה ואיך זה שאני לא נשואה ונתן לי כמה מחמאות... ואמר שאם הוא לא היה נשוי הוא בעצמו היה מתחיל איתי
ונתן לי כל מיני עצות הזויות מהתחום הרומנטי, מצאתי את עצמי משועשעת אחרי כל העצבים, ואפילו הכנתי לו קפה בכוס TA כי הוא חפר על זה שהוא עובד כל כך קשה ורץ ממקום למקום ככה שאין לו זמן לשתות קפה אצל לקוחות (ועדיין הוא נשאר וחפר לי על כל מיני עניינים...). בחור נחמד סך הכל, מאלו שבאמת עובדים קשה ומתמסרים לעבודה, ועל הדרך משעשעים לקוחות.
קבלו חוויית שירות שכללה עצבים, אבל בשורה התחתונה... תשפטו בעצמכם:
רכשתי מייבש חדש, כולל הובלה (כמובן). העצבים התחילו להופיע כשגיליתי שהטעו אותי לגבי ההתקנה - נאמר לי שמגיע לי שירות התקנה בחינם, אבל בפועל הוא לא באמת דרוש והמוביל יוכל להתקין ולארגן. בפועל, המוביל החביב הסביר לי שהוא יכול לעשות את זה, אבל המשמעות היא שאני מוותרת על האחריות למוצר - מה שהיה כתוב בענק גם על האריזה של המייבש בצבע זרחני (כך שזו לא הייתה התחמקות שלו). זה עצבן אותי כי ההובלה התאפשרה רק בשעות הבוקר, בהתראה של חצי שעה (שהסכימו להפוך לשעה), כך שנאלצתי לצאת מהעבודה עם ספיישל ביום גשום מאוד, בשביל לגלות שאני אצטרך לעשות את זה עוד פעם (אם הייתי יודעת מראש, הייתי ממנה חברה מובטלת שתקבל את המוביל). המוביל עצמו היה מאוד נחמד והיה נראה שהוא מאוד מנוסה במצבים כאלו, כך שידע ישר להגיד לי את כל הפרטים ולהנחות אותי מה אני צריכה לעשות, ובאופן כללי נתן מענה בצורה עניינית, מה שסייע לכך שכבשתי את העצבים ולא הוצאתי אותם עליו... והיות שהוא באמת היה נחמד ועוד סחב את המייבש 3 קומות, הוא קיבל גם טיפ למרות השורה התחתונה (שהוא לא אשם בה).
next - התקשרתי לקבוע שירות התקנה, שוחחתי עם טלפן נחמד שהבין את התסכול שלי, וגילה הבנה לכך שלא אהבתי את ההסבר שלו שלא ניתן לשלוח התקנה בשעות הערב, ובסוף סגרנו שוב על טווח שעות באמצע היום עם התראה של חצי שעה (שם לא הסכימו להפוך את ההתראה לשעה). היום היה היום המיועד, התקשר אלי הטכנאי ויידע אותי שיוכל להגיע בעוד 10 דקות, ולאחר מיקוח קצר הסכים לחצי שעה שלדבריו זה המקסימום שניתן. הזמנתי ספיישל והגעתי לבייתי כעבור 32 דקות, בשביל לגלות פתק על הדלת שנכתב ע"י הטכנאי, בו הוא כתב שהגיע לפי מה שסוכם ולא הייתי בבית, ושאני מתבקשת לקבוע מועד אחר ולדאוג להיות בבית במועד הזה...
מכעיס, לא? ככה גם אני חשבתי, ומיהרתי לחפש את המספר של המוקד הרלוונטי על מנת לדרוש שישלחו אותו בחזרה (הוא התקשר מחסוי כך שלא היה לי מספר לחזור אליו), אבל לפני שהספקתי להתקשר נשמעה דפיקה בדלת - זה היה הטכנאי שמתי שנכנס לרכב שלו ראה אותי נכנסת לבניין, והחליט להיות נחמד ולבדוק אולי במקרה זו אני. התנהלות חיובית - אבל לא מיהרנו מייד לפסים חיוביים כי שנינו היינו מעט עצבניים (אני קצת יותר ממעט...), והתחלנו את ההתקשרות בויכוח למה הוא לא התקשר אלי ולמה הוא לא חיכה עוד דקה ולמה אני לא הגעתי תוך פחות מחצי שעה... אבל כעבור כמה דקות עברנו לפסים יותר נחמדים, אחרי שהוא סיפר לי על לקוחות שאמרו לו שמייד מגיעים אבל לקחו את הזמן, ובינתיים כשהוא חיכה כעסו עליו שהוא מאחר ללקוחות אחרים, ויום העבודה שלו התארך ועד שהוא חזר הבייתה כבר היה מאוחר ויש לו אשה וילדים... ומהר מאוד קלטתי שסך הכל הוא בסדר, והיות שהוא חזר אחרי הכל אין שום סיבה לדוש בזה.
בשלב הזה הגענו כבר לשיחות קצת יותר... הוא הרגיש דיי חופשי איתי בשלב הזה, אז בין החפירות על המשפחה שלו ועל סיפור החיים שלו, הוא עבר לשאול אותי אם אני נשואה ואיך זה שאני לא נשואה ונתן לי כמה מחמאות... ואמר שאם הוא לא היה נשוי הוא בעצמו היה מתחיל איתי