חוויית שירות

חוויית שירות


קבלו חוויית שירות שאולי תשעשע את כולכם, אני כבר קצת משועשעת, בעיקר כי ההתנהלות של פלאפון בנושא הזה דיי מעוררת גיחוך:

פניתי למרכז השירות של פלאפון בצ'אט, הרבה הם לא עזרו לי אבל זה לא מה שמשנה כרגע - מה שמשנה זה הSMS שקיבלתי מהם לאחר מכן במטרה למשב את השירות, שהגיע, ולא לראשונה, בערבית. בעבר כשזה קרה פניתי דרך הצ'אט וביקשתי שישנו את הגדרות השפה אצלם, ונוצר מצב דיי מגוחך - בגלל באג במערכת מצאתי את עצמי מנהלת שתי שיחות צ'אט עם שני נציגים שונים במקביל. המשכתי עם זה כי זה נראה לי כמו משהו שיניב תוצאות... מעניינות, ואכן כך היה, כשנציג אחד התעקש שהמספר שממנו נשלח הSMS אינו מספר של פלאפון ואינו קשור אליהם כך שהפנייה שלי מיותרת, בעוד הנציגה השנייה ביררה את הנושא ואמרה שאכן יש הגדרת מערכת לשלוח לי מידע בערבית. אותה נציגה אמרה שההגדרות שונו, אבל לאחרונה נוכחתי שזה לא קרה, כששוב קיבלתי SMS בערבית.

פנייה חוזרת לצ'אט העלתה את אותה תשובה מקטינת ראש "זה לא מספר שלנו, לא אנחנו שלחנו". הסברתי לנציג שההודעה תורגמה ע"י דובר ערבית שאמר שמדובר בבקשה למשב את השירות שקיבלתי מפלאפון, שזו לא פעם ראשונה שאני מקבלת הודעות בערבית מהמספר הזה ותמיד זה לאחר שאני מקבלת מהם שירות, שבסיום השיחות עם הנציגים הם אמרו/כתבו במפורש שאקבל SMS עם בקשה למשב אותם ו-שבעבר נאמר לי ע"י נציגת פלאפון שאכן זה SMS מהם ושאני מוגדרת בשפת המערכת כלקוחת השפה הערבית (או כערבייה, פשוט קצת קשה לי לכתוב את זה...).

אחרי ניסיון נוסף לשכנע אותי שאין להם שום קשר להודעה הזו, דרשתי שיברר עם מנהל והזכרתי לו את נושאי העבר. אחרי ייבוש קצר הנציג חזר אלי ואמר שמנהל בדק את הנושא ואכן זו הודעה שנשלחת מהם ואכן יש הגדרה במערכת משום מה לשלוח לי הודעות בערבית, אולם הוא אמר שלצערו הוא לא יכול לסייע לי בזה, ושאני צריכה לפנות לאשת הקשר של האיגוד דרכו אני מנויה. פניתי אליה וחשבתי שכאן דברים יסתיימו, אבל בפלאפון המשיכו ללכת עם הראש בקיר, וטענו גם בפניה שאין להם קשר לנושא, ניסו לטעון שאולי שיניתי את הגדרות השפה במכשיר ולכן כלל ההודעות שאני מקבלת מתורגמות לערבית (אבל הסברתי שרק מכם מגיעות הודעות בערבית). לאחר הסבר נוסף הועברה אלי תגובת נציג פלאפון - הוא כתב שקרא את הפנייה שלי אליהם, ושאני "מניחה" שמדובר בהודעות שנשלחות מהם למשב את השירות, אבל במערכת הם לא ראו שום הודעה שנשלחה אלי... מה שאומר שהוא קרא רק את הפנייה שלי ללא התשובה של הנציג והמנהל שביררו ועלו על הבעיה.

מדובר במשהו קטן יחסית, זה לא פוגע אלא רק קצת מטריד (ופוגע במטרה שלהם, כי אני לא יכולה למשב אותם במצב הזה), אבל אותי הרסו שני דברים: ההתעקשות הראשונית על כך שההודעה לא נשלחה מהם, והניווט לדו שיח של חירשים, בזמן שאותו נציג שטיפל בזה היה יכול לקרוא את פרטי הפנייה אלי במלואם, ולהבין מה קורה.

אגב, מנויים נוספים באיגוד שיתפו בהקשר הזה שגם הם מקבלים SMS משוב בערבית כבר כמה שנים, אבל הם כנראה פחות אסרטיביים ממני, וכשאמרו להם בפלאפון שההודעות לא קשורות אליהם הם ויתרו.
 

nofi1456

New member
קרה לי משהו דומה איתם אבל מה שסיפרת ממש הזוי!

כל פעם שאני מדברת איתם הם אומרים לי שתישלח הודעה כזאת של משוב ואף פעם לא נשלחת...ובכל שיחה אני אומרת להם שזה לא מתקבל והם אומרים שהם יבדקו ולא קורה כלום..
נראה לי כל המערכת הזאת פגומה..ותכלס זה פוגע נטו בהם.

אני כל יום מופתעת מהחברה הזאת מחדש!
 

trilliane

Well-known member
מנהל
כתבי על זה לאסף עופר בפורום צרכנות, הוא רציני

 

כחלחל

New member
למה לכתוב להם?

או כמו שהפולנייה אומרת: אם היה איכפת להם?

זה הזמן להזכיר את הלקוח שלא מתלונן על הזמן הרב עד שהמלצר ניגש אליו
ולא מתלונן על איחור בהגשת המנה
ולא מתלונן על המרק הקר ובכלל הזמין מרק אחר
ולא מתלונן...
אבל גם לעולם לא חוזר למסעדה הזו.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אבל אני פולנייה, אז אני מתלוננת...


אתמול קיבלתי במסעדה מנה שלא כמתואר בתפריט והיא הוחזרה מיד למטבח.
 

כחלחל

New member


האמת גם אני לא ממליץ לשתוק ואנני נוהג לשתוק במצבים של שרות לקוי.
אבל אחרי פעם, פעמיים, 5 פעמים 10, 20, 123 פעמים ואין שינוי,,,,, כמה אפשר?
דיי
נותן שרות שלא יודע להתייחס ולנצל לטובתו את פנייות הלקוחות ואפילו את התלונות,
לא מגיע לו שנמשיך לעזור לו לשפר את השירות שלו. פשוט נמשיך הלאה למי שמוכן להקשיב ולשפר.
לקוח שמתלונן
עדיין אכפת לו ואלי אפשר "לשמר" אותו, לקוח שכבר לא מתלונן אבוד מבחינת העסק.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
המסעדה פישלה בעוד כמה דברים, נראה שלא נחזור..

 
האמת שאני לא רואה סיבה לכתוב

לא מדובר במשהו דרמטי, זו בסך הכל תקלה בהגדרות, לא משהו שפוגע בי. נכון שקיבלתי תגובות לא ענייניות וההתנערות הזאת מהודעות שהם שלחו הייתה מטופשת, אבל מה יעשה אסף עופר? יוסיף את זה לפק"ל ההדרכה?
 
למעלה