אשה מרציפן
New member
חוויית שירות
קבלו חוויית שירות שאולי תשעשע את כולכם, אני כבר קצת משועשעת, בעיקר כי ההתנהלות של פלאפון בנושא הזה דיי מעוררת גיחוך:
פניתי למרכז השירות של פלאפון בצ'אט, הרבה הם לא עזרו לי אבל זה לא מה שמשנה כרגע - מה שמשנה זה הSMS שקיבלתי מהם לאחר מכן במטרה למשב את השירות, שהגיע, ולא לראשונה, בערבית. בעבר כשזה קרה פניתי דרך הצ'אט וביקשתי שישנו את הגדרות השפה אצלם, ונוצר מצב דיי מגוחך - בגלל באג במערכת מצאתי את עצמי מנהלת שתי שיחות צ'אט עם שני נציגים שונים במקביל. המשכתי עם זה כי זה נראה לי כמו משהו שיניב תוצאות... מעניינות, ואכן כך היה, כשנציג אחד התעקש שהמספר שממנו נשלח הSMS אינו מספר של פלאפון ואינו קשור אליהם כך שהפנייה שלי מיותרת, בעוד הנציגה השנייה ביררה את הנושא ואמרה שאכן יש הגדרת מערכת לשלוח לי מידע בערבית. אותה נציגה אמרה שההגדרות שונו, אבל לאחרונה נוכחתי שזה לא קרה, כששוב קיבלתי SMS בערבית.
פנייה חוזרת לצ'אט העלתה את אותה תשובה מקטינת ראש "זה לא מספר שלנו, לא אנחנו שלחנו". הסברתי לנציג שההודעה תורגמה ע"י דובר ערבית שאמר שמדובר בבקשה למשב את השירות שקיבלתי מפלאפון, שזו לא פעם ראשונה שאני מקבלת הודעות בערבית מהמספר הזה ותמיד זה לאחר שאני מקבלת מהם שירות, שבסיום השיחות עם הנציגים הם אמרו/כתבו במפורש שאקבל SMS עם בקשה למשב אותם ו-שבעבר נאמר לי ע"י נציגת פלאפון שאכן זה SMS מהם ושאני מוגדרת בשפת המערכת כלקוחת השפה הערבית (או כערבייה, פשוט קצת קשה לי לכתוב את זה...).
אחרי ניסיון נוסף לשכנע אותי שאין להם שום קשר להודעה הזו, דרשתי שיברר עם מנהל והזכרתי לו את נושאי העבר. אחרי ייבוש קצר הנציג חזר אלי ואמר שמנהל בדק את הנושא ואכן זו הודעה שנשלחת מהם ואכן יש הגדרה במערכת משום מה לשלוח לי הודעות בערבית, אולם הוא אמר שלצערו הוא לא יכול לסייע לי בזה, ושאני צריכה לפנות לאשת הקשר של האיגוד דרכו אני מנויה. פניתי אליה וחשבתי שכאן דברים יסתיימו, אבל בפלאפון המשיכו ללכת עם הראש בקיר, וטענו גם בפניה שאין להם קשר לנושא, ניסו לטעון שאולי שיניתי את הגדרות השפה במכשיר ולכן כלל ההודעות שאני מקבלת מתורגמות לערבית (אבל הסברתי שרק מכם מגיעות הודעות בערבית). לאחר הסבר נוסף הועברה אלי תגובת נציג פלאפון - הוא כתב שקרא את הפנייה שלי אליהם, ושאני "מניחה" שמדובר בהודעות שנשלחות מהם למשב את השירות, אבל במערכת הם לא ראו שום הודעה שנשלחה אלי... מה שאומר שהוא קרא רק את הפנייה שלי ללא התשובה של הנציג והמנהל שביררו ועלו על הבעיה.
מדובר במשהו קטן יחסית, זה לא פוגע אלא רק קצת מטריד (ופוגע במטרה שלהם, כי אני לא יכולה למשב אותם במצב הזה), אבל אותי הרסו שני דברים: ההתעקשות הראשונית על כך שההודעה לא נשלחה מהם, והניווט לדו שיח של חירשים, בזמן שאותו נציג שטיפל בזה היה יכול לקרוא את פרטי הפנייה אלי במלואם, ולהבין מה קורה.
אגב, מנויים נוספים באיגוד שיתפו בהקשר הזה שגם הם מקבלים SMS משוב בערבית כבר כמה שנים, אבל הם כנראה פחות אסרטיביים ממני, וכשאמרו להם בפלאפון שההודעות לא קשורות אליהם הם ויתרו.

קבלו חוויית שירות שאולי תשעשע את כולכם, אני כבר קצת משועשעת, בעיקר כי ההתנהלות של פלאפון בנושא הזה דיי מעוררת גיחוך:
פניתי למרכז השירות של פלאפון בצ'אט, הרבה הם לא עזרו לי אבל זה לא מה שמשנה כרגע - מה שמשנה זה הSMS שקיבלתי מהם לאחר מכן במטרה למשב את השירות, שהגיע, ולא לראשונה, בערבית. בעבר כשזה קרה פניתי דרך הצ'אט וביקשתי שישנו את הגדרות השפה אצלם, ונוצר מצב דיי מגוחך - בגלל באג במערכת מצאתי את עצמי מנהלת שתי שיחות צ'אט עם שני נציגים שונים במקביל. המשכתי עם זה כי זה נראה לי כמו משהו שיניב תוצאות... מעניינות, ואכן כך היה, כשנציג אחד התעקש שהמספר שממנו נשלח הSMS אינו מספר של פלאפון ואינו קשור אליהם כך שהפנייה שלי מיותרת, בעוד הנציגה השנייה ביררה את הנושא ואמרה שאכן יש הגדרת מערכת לשלוח לי מידע בערבית. אותה נציגה אמרה שההגדרות שונו, אבל לאחרונה נוכחתי שזה לא קרה, כששוב קיבלתי SMS בערבית.
פנייה חוזרת לצ'אט העלתה את אותה תשובה מקטינת ראש "זה לא מספר שלנו, לא אנחנו שלחנו". הסברתי לנציג שההודעה תורגמה ע"י דובר ערבית שאמר שמדובר בבקשה למשב את השירות שקיבלתי מפלאפון, שזו לא פעם ראשונה שאני מקבלת הודעות בערבית מהמספר הזה ותמיד זה לאחר שאני מקבלת מהם שירות, שבסיום השיחות עם הנציגים הם אמרו/כתבו במפורש שאקבל SMS עם בקשה למשב אותם ו-שבעבר נאמר לי ע"י נציגת פלאפון שאכן זה SMS מהם ושאני מוגדרת בשפת המערכת כלקוחת השפה הערבית (או כערבייה, פשוט קצת קשה לי לכתוב את זה...).
אחרי ניסיון נוסף לשכנע אותי שאין להם שום קשר להודעה הזו, דרשתי שיברר עם מנהל והזכרתי לו את נושאי העבר. אחרי ייבוש קצר הנציג חזר אלי ואמר שמנהל בדק את הנושא ואכן זו הודעה שנשלחת מהם ואכן יש הגדרה במערכת משום מה לשלוח לי הודעות בערבית, אולם הוא אמר שלצערו הוא לא יכול לסייע לי בזה, ושאני צריכה לפנות לאשת הקשר של האיגוד דרכו אני מנויה. פניתי אליה וחשבתי שכאן דברים יסתיימו, אבל בפלאפון המשיכו ללכת עם הראש בקיר, וטענו גם בפניה שאין להם קשר לנושא, ניסו לטעון שאולי שיניתי את הגדרות השפה במכשיר ולכן כלל ההודעות שאני מקבלת מתורגמות לערבית (אבל הסברתי שרק מכם מגיעות הודעות בערבית). לאחר הסבר נוסף הועברה אלי תגובת נציג פלאפון - הוא כתב שקרא את הפנייה שלי אליהם, ושאני "מניחה" שמדובר בהודעות שנשלחות מהם למשב את השירות, אבל במערכת הם לא ראו שום הודעה שנשלחה אלי... מה שאומר שהוא קרא רק את הפנייה שלי ללא התשובה של הנציג והמנהל שביררו ועלו על הבעיה.
מדובר במשהו קטן יחסית, זה לא פוגע אלא רק קצת מטריד (ופוגע במטרה שלהם, כי אני לא יכולה למשב אותם במצב הזה), אבל אותי הרסו שני דברים: ההתעקשות הראשונית על כך שההודעה לא נשלחה מהם, והניווט לדו שיח של חירשים, בזמן שאותו נציג שטיפל בזה היה יכול לקרוא את פרטי הפנייה אלי במלואם, ולהבין מה קורה.
אגב, מנויים נוספים באיגוד שיתפו בהקשר הזה שגם הם מקבלים SMS משוב בערבית כבר כמה שנים, אבל הם כנראה פחות אסרטיביים ממני, וכשאמרו להם בפלאפון שההודעות לא קשורות אליהם הם ויתרו.