חווית קנייה מעצבנת

nino15

New member
חווית קנייה מעצבנת ../images/Emo46.gif

אני חייבת לשתף אתכם במשהו. כתבתי פה לפני כמה חודשים שקניתי חומרי גלם ממוכרת בסין, וקיבלתי במקום 3 כדורים לבנים ו-3 ורודים 6 לבנים, בלי שהיא הודיעה לי שהיא החליפה אותם מראש. כשפניתי אליה אז היא מאוד התנצלה ואמרה שזה לא היה לה במלאי, ושהיא תשלח כשיהיה לה אותם במלאי. החלטתי להזמין ממנה שוב, וכתבתי לה שאם יש לך את הכדורים ההם שהיא הבטיחה לשלוח, שתשלח אותם יחד. כשהגיעה ההזמנה שוב חשכו עיני - היא עשתה את זה שוב והחליפה על דעת עצמה ובלי לשאול אותי משהו שהזמנתי במשהו אחר (אמנם דומה, אבל אחר!). וכמובן שלא הגיעו הכדורים שהיא הבטיחה. הפעם ממש התעצבנתי ואמרתי לה שזו הפעם השנייה שהיא עושה את זה ואני רוצה את הכסף שלי אחרת אני אשלח דיספיוט. היא כתבה לי שאני מדברת אליה לא יפה ושאני מאיימת עליה ואז כתבה (שימו לב לזה): שהיא לא מבינה מה הבעיה ולמה אני כל כך מעוצבנת, כי היא שלחה פריטים מאוד דומים! ואז היא שאלה אותי כמה זה עלה לי. יש לה אינבויס! עכשיו אני מתחרטת שלא ביקשתי את הכסף אז.פשוט נתתי לה "the benefit of the doubt" לפעמים אני פשוט לא מבינה מוכרים. והכי מצחיק שאין לה הרבה שליליים יחסית למכירות שלה...
 

driaaa

New member
יכול להיות שזה אי הבנה על רקע תרבותי

יכול להיות שהיא באמת לא מבינה מה הבעיה. דיברתי פעם עם מישהו שמייצר בגדים בהודו, והוא הסביר לי שאתה מזמין משהו מסוים ומקבל משהו אחר, כי חסר הבד הספציפי שרצית אז היצרן פשוט מגדיל ראש ומשתמש בבד אחר שנורא דומה (בעיניו) אבל לא מה שהזמנת .... (ומבחינת היצרן זה סבבה לגמרי כי הוא הכין את ההזמנה והבדלים קטנים לא נחשבים בעיניו לבעיה).
 
למעלה