חווית שירות מדהימה-סאוקוני ירושלים
רוצה לשתף אתכם במקרה שקרה לי השבוע ואני עדיין מופתעת ממנו (לטובה).
בחודש יוני קניתי נעלי ספורט (במחיר מלא- לא קיבלתי להתנסות או משהו למי שתוהה) בחנות של "סאוקוני" בתחנת הרכבת הישנה בירושלים.
נעלתי את הנעלים 3-4 פעמים ובכל פעם שנעלתי אותן היו לי כאבים לא ברורים ברגליים.
עזבתי את הנעליים בצד ונסעתי לחו"ל לחודשיים וחצי.
חזרתי לארץ לפני שבועיים ונעלתי את הנעליים, שוב תקפו אותי כאבים עזים ברגליים.
עזבתי את הנעלים בצד.
בשבוע שעבר, הלכתי עם הילדים לתחנה ועברתי ליד החנות, תוך כדי הליכה נכנסתי לחנות ואמרתי למוכר שאני רוצה להביע את אכזבתי הרבה מהנעליים.
להפתעתי הרבה, המוכר (בחור בשם דוד) אמר לי, תביאי את הנעליים נבדוק מה אפשר לעשות...
היום לקחתי את הנעלים לחנות, המוכר וכנראה האחראי עליו (אלירן) מיד הביאו לי למדוד נעליים אחרות, עוד לפני שהסתכלו על הנעליים שהחזרתי.
כשמצאתי את הנעל שרציתי, אלירן לקח את הנעליים שהחזרתי, בחן אותן ושם בצד.
השקיע עוד חצי שעה כדי למצוא את החשבונית במחשב (מכיוון שלא הייתה לי כזאת ביד) וכשזאת נמצאה, נתן לי את הנעליים החדשות ושלח אותי לדרכי.
מיותר לציין שאני עדיין המומה מכך שמישהו בכלל היה מוכן לדבר איתי על נעליים שקניתי לפני יותר מ 3 חודשים, ושלא לדבר על כך שהנעל הוחלפה ללא שאלות וללא חיוב נוסף.
זה בעיניי שירות מעולה, וזאת חנות שאני אשוב לקנות בה נעליים (למרות מחירן הלא כל כך זול) משום שלדעתי לפעמים השירות חשוב יותר מהמוצר (ובמקרה הזה גם קיבלתי מוצר שבסופו של דבר תואם את צרכיי).
אני שוב רוצה לציין שמה שכתבתי כאן זאת לא פרסומת ולא חוות דעת על מוצר שקיבלתי במתנה.
שילמתי על הנעליים מחיר מלא.
מקווה שיש עוד חנויות שיאמצו תודעת שירות מעולה כל כך.
רוצה לשתף אתכם במקרה שקרה לי השבוע ואני עדיין מופתעת ממנו (לטובה).
בחודש יוני קניתי נעלי ספורט (במחיר מלא- לא קיבלתי להתנסות או משהו למי שתוהה) בחנות של "סאוקוני" בתחנת הרכבת הישנה בירושלים.
נעלתי את הנעלים 3-4 פעמים ובכל פעם שנעלתי אותן היו לי כאבים לא ברורים ברגליים.
עזבתי את הנעליים בצד ונסעתי לחו"ל לחודשיים וחצי.
חזרתי לארץ לפני שבועיים ונעלתי את הנעליים, שוב תקפו אותי כאבים עזים ברגליים.
עזבתי את הנעלים בצד.
בשבוע שעבר, הלכתי עם הילדים לתחנה ועברתי ליד החנות, תוך כדי הליכה נכנסתי לחנות ואמרתי למוכר שאני רוצה להביע את אכזבתי הרבה מהנעליים.
להפתעתי הרבה, המוכר (בחור בשם דוד) אמר לי, תביאי את הנעליים נבדוק מה אפשר לעשות...
היום לקחתי את הנעלים לחנות, המוכר וכנראה האחראי עליו (אלירן) מיד הביאו לי למדוד נעליים אחרות, עוד לפני שהסתכלו על הנעליים שהחזרתי.
כשמצאתי את הנעל שרציתי, אלירן לקח את הנעליים שהחזרתי, בחן אותן ושם בצד.
השקיע עוד חצי שעה כדי למצוא את החשבונית במחשב (מכיוון שלא הייתה לי כזאת ביד) וכשזאת נמצאה, נתן לי את הנעליים החדשות ושלח אותי לדרכי.
מיותר לציין שאני עדיין המומה מכך שמישהו בכלל היה מוכן לדבר איתי על נעליים שקניתי לפני יותר מ 3 חודשים, ושלא לדבר על כך שהנעל הוחלפה ללא שאלות וללא חיוב נוסף.
זה בעיניי שירות מעולה, וזאת חנות שאני אשוב לקנות בה נעליים (למרות מחירן הלא כל כך זול) משום שלדעתי לפעמים השירות חשוב יותר מהמוצר (ובמקרה הזה גם קיבלתי מוצר שבסופו של דבר תואם את צרכיי).
אני שוב רוצה לציין שמה שכתבתי כאן זאת לא פרסומת ולא חוות דעת על מוצר שקיבלתי במתנה.
שילמתי על הנעליים מחיר מלא.
מקווה שיש עוד חנויות שיאמצו תודעת שירות מעולה כל כך.