חווית שירות

חווית שירות

מצאתי את עצמי היום מול נותן שירות לא הכי ברור: קניתי ארטיקים בחנות נוחות. כשניגשתי לקופה, מנהל החנות ראה מה לקחתי ויידע אותי שמגיע לי לקבל שני בקבוקי מים במתנה. הודיתי לו ולקחתי את הבקבוקים, ואמרתי לעובד שהיה בקופה שאני מבקשת לפצל את החשבון ל-3 חשבונות נפרדים (קניתי ארטיקים גם עבור החברים מהעבודה, וכל אחד שילם בנפרד). הבחור התחיל לבצע את החשבונות, ובחשבון השלישי הוא שאל אותי מה עם המים, וכשאמרתי שנאמר לי שזה ללא חיוב, הוא התעצבן ואמר בנימה תוקפנית שהייתי צריכה להגיד את זה מההתחלה כי הוא צריך להעביר את המים יחד עם אותו ארטיק שמקנה את המתנה. לי היה נראה מוזר שהוא לא אמר לי את זה בעצמו - הוא ראה את המים, הוא היה מודע מן הסתם למבצע, והמשמעות של ההתנהלות שלו, לפחות לפי איך שזה נראה מהצד, שהוא תכנן לגבות ממני חיוב מלא על המים (מה שהיה יכול להצליח לו אם לא הייתי מיודעת לגבי המבצע). עם אחד הבקבוקים הסתדרנו, לגבי הבקבוק השני הוא אמר שיקרא למנהל וייתייעץ איתו מה לעשות, ובינתיים קרו שני דברים:

א. המנהל לא הגיע, זמן ההמתנה התמשך והיות שמדובר בארטיקים, זה לא דבר אידיאלי
ב. קלטתי שהוא החזיר לי עודף עגול - וזה בזמן ששניים מהארטיקים עלו סכום לא עגול, והוא עיגל כלפי מעלה את הסכום.

כששאלתי מה קורה עם המנהל, פתאום העובד מצא פיתרון לבד, אמר שיזכה את החשבון ויחייב מחדש. אמרתי לו שבהזדמנות הזאת אני מבקשת גם את העודף המלא - ציינתי בתור התחלה שאמנם אני לא אתעשר מ-20 אגורות, אבל אם מגיע עודף אז מגיע, לא? אם חשבתי לפני כן שהוא עצבני ולא אדיב, התגובה שלו בשלב הזה הוכיחה לי שזה עוד כלום - הוא ממש התנפל עלי ואמר שהוא יתן לי את העודף ושלא קרה כלום, בין לבין הוא ביקש ממני את הקבלה ואמרתי לו שהוא לא נתן לי אותה ואז הוא בכלל התעצבן עלי (הקבלה הייתה לידו והוא מצא אותה בשנייה), ואז הוא החזיר לי 10 אגורות תוך כדי שהוא אומר בתקיפות "הנה האגורה שלך". כשהזכרתי לו שמגיע לי עוד עודף הוא בכלל השתולל, אמר שהוא יביא לי ומה כבר קרה ומה אני רוצה. בשלב הזה כבר הפסקתי להיות נחמדה, ועניתי לו שמה שקרה זה שנדרשה בקשה מיוחדת מצידי לקבל את העודף במלואו (וגם את המים שהגיעו לי במתנה - את זה לא אמרתי), והוא המשיך להשתולל ולטעון שהוא החזיר לי את העודף ושזה שהוא לא החזיר לי אותו מייד זה בגלל שהוא היה צריך לזכות ולחייב שוב (כפי בטח הבנתם, זה ממש לא היה המצב).

אני יצאתי משם בהלם.
 

a wild rose

New member
אני מנסה לדמיין את הסיטואציה

מוכר בחנות שמתעצבן עלייך נשמע כמו משהו הזוי ולא שגרתי, ולעגל עודף זה כבר לא חוקי, וזה לא משנה אם מדובר ב10 אגורות - מגיע לך לקבל את כל העודף שמגיע לך. הייתי מצפה שאת תתעצבני בסיטואציה כזאת ולא הוא.
 
לאיזון, היום התעצבנתי על נציגת שירות

סידרתי משהו בספק האינטרנט, זה התחיל עם קטע מוזר שהנציג החליט שפניתי אליהם בטעות והבהיר לי שהם בזק בינלאומי ולא בזק, ועניתי שזה מצוין, כי אני צריכה אותם ולא את בזק. בהמשך התברר שיש צורך להעלות את הוט על הקו, לא ברור לי למה אבל מאמינה שלא עשו את זה סתם, והנציגה הנחמדה של הוט הקפידה לציין שהיא רואה שרשום במערכת שאמור לפנות אלי נציג על מנת לתאם חיבור טריפל, וזה הוביל לכך שהתעצבנתי, כי אחרי עשרות פעמים שהבהרתי לנציגי הוט השונים שאני מבקשת ודורשת שיסמנו במערכת בצורה הכי ברורה שאין מה לפנות אלי לטריפל כי אין לי טלויזיה. ברור לי שזו מלחמה אבודה, וברור לי גם שרוב אלו שמתקשרים אלי הם לא באמת נציגים של הוט, ולכן אני מנתקת ברגע שאני שומעת הוט ולא מתווכחת, אבל כשזה מגיע למצב של "רשום שאמור לפנות אלייך נציג לתאם חיבור טריפל" זה ממש מזעזע, ודרשתי ממנה שתמחק את הרישום הזה לצמיתות.
&nbsp
&nbsp
 
האם קיבלת את השירות שלשמו יצרת קשר?

היי,

האם קיבלת את השירות שלשמו יצרת קשר?

אם לא, מוזמנת לשלוח פרטי התקשרות במייל ל[email protected] ונדאג שנציג יחזור אלייך.

בברכה,
מתן, בזק בינלאומי
 
קיבלתי את השירות


התעצבנתי על נציגת הוט ולא על הנציג שלכם, שאמנם הגיב בצורה תמוהה בהתחלה, אבל התיישר אחרי שהבהרתי לו שאני לא סתומה שלא יודעת מה ההבדל בין בזק לבזק בינלאומי, אלא מראש הייתי צריכה את בזק בינלאומי...
&nbsp
אבל תודה על הנכונות לסיוע
 

Jupiter30

New member
אני בהלם מזה שביקשת לפצל ארטיקים ל-3 חשבונות נפרדים..

כאילו.. למה לסבך את המסכן?
 


אשמח אם תסביר לי מה בדיוק מסבך פה את המוכר - שמבחינתו עושה את אותה העבודה בין אם זה חשבון אחד או 20. אם לא היה את המבצע של המים, אני בספק שהיה קורה משהו שונה בקנייה הזאת, ובתכלס הוא גם לא הסתבך - הוא ביטל את החשבון ועשה אותו מחדש. בתור מי שעבדה עם קופה בעבר, אני יכולה להעיד שזה הליך מאוד פשוט אם יש לך את הסמכות לבצע את זה. ועוד משהו שאני יכולה להעיד עליו בתור מי שעבדה עם קופה, זה שפיצולי חשבונות כי אדם אחד קונה לכמה אנשים זו תופעה דיי נפוצה שאין שום סיבה שתסבך אף אחד.
&nbsp
אבל אם זה גרם לכם להגיב, דיינו

&nbsp
 
למעלה