chipadripa
New member
חוו"ד על בקתות עץ "קורל" - בעלי עשה
לי הפתעה ביום הולדת ולקח אותי לבקתות עץ "קורל" שבעין יעקב. מבחוץ הבקתות נראות מצויין. אך מיד כשהגענו לא ניתן היה להתעלם מהריח של הרפת שהיה מאוד חזק. אך מכיוון שהיינו רק לילה אחד זה לא ממש הפריע לנו. מה שכן הרס לנומאוד את סופ"ש היה הג'קוזי - בבקתה היה ג'קוזי גדול עגול, בערב נכנסנו בפעם הראשונה לג'קוזי ולצערינו גילינו שרק חצי ממנו פועל ושהמים בג'קוזי לא יורדים. התקשרנו לבעלת הצימר - והיא אמרה לנו, שבנה לא נמצא ושחבל שלא הודענו לה בשעה מוקדמת יותר (הודענו לה ב 21:30) ככה שהיא יכלה לחשוב על משהו. היא גם הוסיפה ואמרה שזה לא ייתכן כי הזוג שלפנינו היה זוג מאוד ביקורתי והם לא אמרו שהג'קוזי לא עובד!! כמו כן היא ציינה שלפני מס' ימים בוצעו צילומים לפירסום הביקתה וייתכן שפשוט עלי הפרחים שפוזרו לצורך הצילום סתמו את הג'קוזי.וכך היא סיימה את השיחה, אפילו לא באה לנסות ולראות או למצוא פיתרון. בבוקר כאשר היא הביאה לנו את ארוחת הבוקר - היא אפילו לא הזכירה את הבעיה עם הג'קוזי. הזכרנו לה בעצמינו. ואז היא הביאה מגב וניסתה לפתוח את הניקוז של הג'קוזי במשך רבע שעה בזמן שאכלנו. אפילו לא חשבה לקרוא לאיש מקצוע. וכאשר ה"שיטה" לא עבדה - היא פשוט אמרה לנו שאין לה מושג מה קרה פה. אמרה בתיאבון ויצאה!!!!! את 600 השקלים עבור אותו הלילה שילמנו לבעלת הצימר ברגע שהגענו , מיד כשביקשה. לפני שעזבנו את המקום חשבתי לתומי שאם לפחות לא יכלה לתקן את הג'קוזי ובכך נמנע מאיתנו להשתמש בו - אז היא בטח תפצה אותנו על עוגמת הנפש. אבל היא פשוט באה - נתנה לנו קבלה על 600 ש"ח. לא הזכירה את עניין הג'קוזי ואיחלה לנו "נסיעה נעימה". יצאנו מסופ"ש מאוד מאוכזבים. ולכן החלטתי לשתף.
לי הפתעה ביום הולדת ולקח אותי לבקתות עץ "קורל" שבעין יעקב. מבחוץ הבקתות נראות מצויין. אך מיד כשהגענו לא ניתן היה להתעלם מהריח של הרפת שהיה מאוד חזק. אך מכיוון שהיינו רק לילה אחד זה לא ממש הפריע לנו. מה שכן הרס לנומאוד את סופ"ש היה הג'קוזי - בבקתה היה ג'קוזי גדול עגול, בערב נכנסנו בפעם הראשונה לג'קוזי ולצערינו גילינו שרק חצי ממנו פועל ושהמים בג'קוזי לא יורדים. התקשרנו לבעלת הצימר - והיא אמרה לנו, שבנה לא נמצא ושחבל שלא הודענו לה בשעה מוקדמת יותר (הודענו לה ב 21:30) ככה שהיא יכלה לחשוב על משהו. היא גם הוסיפה ואמרה שזה לא ייתכן כי הזוג שלפנינו היה זוג מאוד ביקורתי והם לא אמרו שהג'קוזי לא עובד!! כמו כן היא ציינה שלפני מס' ימים בוצעו צילומים לפירסום הביקתה וייתכן שפשוט עלי הפרחים שפוזרו לצורך הצילום סתמו את הג'קוזי.וכך היא סיימה את השיחה, אפילו לא באה לנסות ולראות או למצוא פיתרון. בבוקר כאשר היא הביאה לנו את ארוחת הבוקר - היא אפילו לא הזכירה את הבעיה עם הג'קוזי. הזכרנו לה בעצמינו. ואז היא הביאה מגב וניסתה לפתוח את הניקוז של הג'קוזי במשך רבע שעה בזמן שאכלנו. אפילו לא חשבה לקרוא לאיש מקצוע. וכאשר ה"שיטה" לא עבדה - היא פשוט אמרה לנו שאין לה מושג מה קרה פה. אמרה בתיאבון ויצאה!!!!! את 600 השקלים עבור אותו הלילה שילמנו לבעלת הצימר ברגע שהגענו , מיד כשביקשה. לפני שעזבנו את המקום חשבתי לתומי שאם לפחות לא יכלה לתקן את הג'קוזי ובכך נמנע מאיתנו להשתמש בו - אז היא בטח תפצה אותנו על עוגמת הנפש. אבל היא פשוט באה - נתנה לנו קבלה על 600 ש"ח. לא הזכירה את עניין הג'קוזי ואיחלה לנו "נסיעה נעימה". יצאנו מסופ"ש מאוד מאוכזבים. ולכן החלטתי לשתף.